29 jan 2005 11:36
2000 gtv schreef:rare gang van zaken hoor.Ze keren zowiezo maar 25000,- uit.Wat nou als de Opel Zafira "blij dat ik glij"Club een dagje komt??Die kosten denk ik gem.dat bedrag nieuw.Beginnen ze dan ook zo te bibberen?
29 jan 2005 12:20
29 jan 2005 12:41
30 jan 2005 12:59
30 jan 2005 14:55
Banks schreef:Geen foto's maken, verzekeringsperikelen (die ik net achter de rug heb), geen toeschouwers, alleen pinnen. Hoewel ik zeker mee wil doen zou ik graag van iemand horen die de cursus al gedaan heeft of dit over het hoofd gezien moet worden en dat het allemaal wel een hele professionele opzet is. Misschien kan iemand ook vergelijken tussen andere rijvaardigheids trainingen en deze bij Pro-drive.
Banks
30 jan 2005 18:52
30 jan 2005 19:10
30 jan 2005 20:26
30 jan 2005 22:09
31 jan 2005 0:55
horn schreef:Heb wel redelijke ervaring om ergens weg gestuurd te worden voordat e.e.a. eigenlijk begonnen is...
31 jan 2005 4:17
ER schreef:horn schreef:Heb wel redelijke ervaring om ergens weg gestuurd te worden voordat e.e.a. eigenlijk begonnen is...
Laten we het niet over relaties hebben Horn....
31 jan 2005 10:28
31 jan 2005 13:37
31 jan 2005 16:08
31 jan 2005 16:44
31 jan 2005 16:52
31 jan 2005 17:45
31 jan 2005 23:39
01 feb 2005 0:09
01 feb 2005 0:12
Jurgen schreef:Ik zit bij Diks.
01 feb 2005 9:59
horn schreef:Jurgen schreef:Ik zit bij Diks.
Oja, Diks is een tussenpersoon die verzekeringen onderbrengt bij meerdere maatschappijen - dus 'ik zit bij Diks' is geen leidraad om zeker te zijn dat je gedekt bent.
Je kan je tussenpersoon natuurlijk altijd even bellen of even in je voorwaarden kijken. Als je kiest om je tussenpersoon te raadplegen, zou ik het even per email doen. Als hij je telefonisch zegt dat het geen probleem is en later staat er iets anders in je voorwaarden, zou ik niet graag in jouw schoenen met die twee kromme velgen en de gebroken vooras langs de verzekering gaan...
01 feb 2005 11:17
Horn, ben het hlemaal met je eens.Ik ga die dag wel omdat te nieuwsgierig ben om m`n porsche voor de eerste keer wat beter te leren kennen op een veilige manier.Maar anders had ik ook gezegd "DE MAZZEL MET JE TRANING!"horn schreef:Mijn verzekering dekt het ook. Ik heb echter vandaag mijn inschrijving geannuleerd. Na een uitgebreide correspondentie met Prodrive heb ik besloten dat ik niet accepteer dat een bedrijf zelf een fout maakt in haar voorbereiding, hiervoor weigert haar excuses aan te bieden en vervolgens deze fout tracht af te wentelen op de deelnemers. Zowel juridisch als ethisch gezien volledig fout.
Ook wij maken zakelijk wel eens denk- of calculatiefouten in een offerte. Als wij hierachter komen of hierop gewezen worden, melden wij dit aan de opdrachtgever, geven aan dat deze prijs uiteraard strikt eenmalig is en bieden onze excuses aan voor het ontstane ongemak. Offerte is gedaan, prijs staat; had ik maar beter moeten nadenken of (laten) checken. Grote jongen zijn, gevolgen van je fouten accepteren.
Niet gaan lopen draaien en roepen dat 'het anders niet interessant is om een Porsche dag te organiseren'.
Mijn mening. Ieder zijn meug.
Veel plezier voor de rest op 13 februari.
01 feb 2005 11:59
2000 gtv schreef:Horn, ben het hlemaal met je eens.Ik ga die dag wel omdat te nieuwsgierig ben om m`n porsche voor de eerste keer wat beter te leren kennen op een veilige manier.Maar anders had ik ook gezegd "DE MAZZEL MET JE TRANING!"horn schreef:Mijn verzekering dekt het ook. Ik heb echter vandaag mijn inschrijving geannuleerd. Na een uitgebreide correspondentie met Prodrive heb ik besloten dat ik niet accepteer dat een bedrijf zelf een fout maakt in haar voorbereiding, hiervoor weigert haar excuses aan te bieden en vervolgens deze fout tracht af te wentelen op de deelnemers. Zowel juridisch als ethisch gezien volledig fout.
Ook wij maken zakelijk wel eens denk- of calculatiefouten in een offerte. Als wij hierachter komen of hierop gewezen worden, melden wij dit aan de opdrachtgever, geven aan dat deze prijs uiteraard strikt eenmalig is en bieden onze excuses aan voor het ontstane ongemak. Offerte is gedaan, prijs staat; had ik maar beter moeten nadenken of (laten) checken. Grote jongen zijn, gevolgen van je fouten accepteren.
Niet gaan lopen draaien en roepen dat 'het anders niet interessant is om een Porsche dag te organiseren'.
Mijn mening. Ieder zijn meug.
Veel plezier voor de rest op 13 februari.
01 feb 2005 12:32
01 feb 2005 13:15