Re: Remember the "Piet Heijn-Tunnel" ? La Targa Passaggio AM
10 apr 2011 14:53
Blijft toch bizar. Ze beweren dat ze meelezen en alles weten en dan komen ze met 30 man om te constateren dat er niet gestraatraced wordt. En dan nog beweren dat ze goed bezig zijn.
10 apr 2011 15:01
Die helicopter was er ivm de inval in cafe rood [voorheen van dijk] op het stadionplein, daar zou grof gegokt worden, eerst het at naar binnen en toen de gewone polisie, er zat drie man te klaverjassen. Beelden te zien op at5...
10 apr 2011 20:05
bully schreef:Die helicopter was er ivm de inval in cafe rood [voorheen van dijk] op het stadionplein, daar zou grof gegokt worden, eerst het at naar binnen en toen de gewone polisie, er zat drie man te klaverjassen. Beelden te zien op at5...
10 apr 2011 21:04
Op een ander forum stonden nog wat foto's. Hier het linkje => http://www.porsche968cs.be/fotos.html Wat een wijs ding is deze Speedster, maak je echt de blits mee
10 apr 2011 21:14
Olaf en LeoH, het was top voor mij de eerste keer maar een onvergetelijke avond!! heerlijk wat een sound in de Piet Heijn ook mijn zoon zat met een dikke glimlach te genieten kijk nu al uit naar de volgende
11 apr 2011 10:45
...ben ik een weekendje weg, staat mn inbox gelijk vol met verzoekjes, dat was te verwachten. Vandaag in de loop van de dag zal ik de rest van de foto's plaatsen!
11 apr 2011 20:22
Hier een snelle compilatie van de avond. Let niet op de beeldkwaliteit, de camera had wat moeite met het scherpstellen in het donker en door het raam. Het geluid is er echter niet minder om. Vanaf 1 minuut 08 begint de motorensymfonie.