Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Re: de Panamera introductie etc.

29 nov 2009 14:45

Ik dacht altijd Porsche moet gewoon 2 deurs sportauto's maken en zich niet aan andere modellen moet wagen! Dus toen de panamera kwam had ik echt zoiets van NEE HE!!! Maar nu ik er in gereden heb ben ik echt helemaal weg van die auto! Wat een perfecte auto! Ik was er gewoon stil van! Ze hebben echt weer top werk afgeleverd! Nu maar hard sparen! :wink:

29 nov 2009 17:47

Blijf het een wanstaltig uit zijn proporties getrokken apparaat vinden. Tuurlijk zal ie goed zijn, maar dit heeft toch weinig meer met Porsche sportwagens te maken. Helemaal nix vind ik het :ass:

29 nov 2009 18:54

Dank Mikey, voor foto's van de Panamindera als Sjonnie bak en als huifkar :puker:

06 dec 2009 23:50

zodan :mrgreen:

Afbeelding met 997 tujbo wielen

02 jul 2010 11:41

Afgelopen dinsdag en woensdag de hele dag in een Panamera S mogen sturen. Wat een indrukwekkende auto. Met 'sportplus' ingeschakeld rond je bochten en rotondes alsware een strakke 911. Gezien het een S was kon je bij uitaccelereren zelfs de kont laten kwispelen. Op autobahn tempo daarentegen een uiterst comfortabele reisauto.
Woensdag ben ik ermee naar mijn werk gereden en voelde me een echte heer. Past wat dat betreft beter bij een oudere geslaagde zakenman dan bij mijn 33 lentes :twisted: . Of je moet profvoetballer zijn want de auto imponeert continu :wink: .

Al met al een geweldige ervaring met voor mij de conclusie dat het niet 'my cup of tea' is. Met mijn 3 koters (passen er dus niet tegelijkertijd in) zou ik de keuze maken voor echt iets praktisch (nieuwe Touareg of Cayenne) in combinatie met echt iets sportiefs (911 8) ).

Iemand anders reeds concrete ervaringen? Ben wel benieuwd.
Plaats een reactie