Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
05 feb 2011 17:53
Alleen nog een Porsche 914 en een Porsche 928 en dan hebben we veel modellen bij elkaar.
Natuurlijk ontbreken dan nog de 955 GTR 750 EVO - 959 - 980 maar eerlijk gezegd verwacht ik deze niet.
Maar laat u vooral niet afschrikken als u in bezit bent van zo'n Porsche, maar meld u aan - Het zou wel leuk zijn!
Ook andere Carrera GT's (937 en 939) zijn van harte welkom
05 feb 2011 18:05
Moet iedereen zich nu opnieuw aanmelden op de nieuwe website? Ik sta nog niet op de lijst.
Jaap
05 feb 2011 18:42
Ja klopt Jaap.
Met de start van dit topic was er nog geen sprake van een website.
Excuseer, ik zal je er meteen op zetten.
06 feb 2011 12:15
Leander, komt er nog een overzicht van de aanmeldingen op je website?
06 feb 2011 14:59
Zo, heb me ook ingeschreven op de website, moest toch hè Leander
06 feb 2011 16:16
@Horse Power Junkie, dat weet ik nog niet. Wellicht ivm veiligheid niet. Kijk, op het forum zijn het forumnamen en kunnen de forummers zelf kiezen welke informatie ze laten zien. Op de website kies ik daarvoor en op zich vind ik het ook niet nodig. Ik heb het lijstje hier op het forum.
En als er mensen zijn die willen weten hoeveel er nu zijn ingeschreven dan haal ik het getal wel op

@JMS, precies zo als het hoort. Danku!
06 feb 2011 17:01
Het is niet ongebruikelijk om een overzicht te maken van de mensen die zich hebben aangemeld. De veiligheidsreden begrijp ik ook niet helemaal. Als ik mij als Barolo uit 010 inschrijf, dan snap ik niet wat hier niet veilig aan is.
De voordelen zijn, dat je duidelijk kan zien of er wel of niet op je wordt gerekend en je kan zien wie er nog meer komen. Dat kan weer handig zijn als je wil afspreken voor een treintje of een ander onderwerp of evt. kennismaking. Hè JMS?
06 feb 2011 17:04
Leander,
Het antwoord heb je wellicht al gegeven maar voor de duidelijkheid toch nog een keer de vraag:
De mensen die in de eerste post van dit topic genoteerd staan als deelnemer, die staan toch automatisch ook al in jouw lijst op de website of moeten die zich echt allemaal opnieuw gaan aanmelden?
06 feb 2011 17:17
Heb ons zojuist aangemeld via de site.
@ Henk: Heb toevalling net dezelfde vraag gesteld aan Leander (en antwoord gekregen).
Ja, het is de bedoeling dat iedereen die in de eerste post al genoemd staat, zich alsnog aanmeldt
via de site
06 feb 2011 17:30
Klopt inderdaad omdat we nog niet bedacht hadden wat we nu bedacht hebben en daar de gegevens voor nodig hebben die op de website gevraagd worden.
06 feb 2011 17:39
.. dan zou ik iedereen in het lijstje op blz. 1 van dit topic daar maar 'n PB'tje over sturen, Leander
06 feb 2011 17:42
Jij begrijpt wat ik bedoelde Olaf

En oja, uiteraard heb ik me inmiddels opnieuw opgegeven
06 feb 2011 18:34
Ik heb me iig via de website opgegeven
06 feb 2011 18:42
Ik heb de boodschap ook begrepen en ga me even inschrijven
06 feb 2011 20:26
Olaf schreef:.. dan zou ik iedereen in het lijstje op blz. 1 van dit topic daar maar 'n PB'tje over sturen, Leander

Doe ik ook

as I said earlier.
06 feb 2011 20:34
@leander Moeten Collin en ik ons ook aanmelden via de porsche meeting site? zo ja wat moeten wij dan invullen bij kenteken. Wij hebben namelijk (nog) geen Porsche.
06 feb 2011 21:17
Ik heb mij inmiddels ook via de site aangemeld.
06 feb 2011 21:23
Ik merkte vandaag dat iedereen op de hoogte was gebracht van de website. De aanmeldingen stromen vandaag binnen! Dank jullie wel
In eerste instantie wilden Leander en ik een zelfde oplossing als vorig jaar hanteren. Maar na een brainstormsessie kwamen we op een in onze ogen een nieuwe manier van het rijden van een rally... Hiervoor hebben we voor iedereen een unieke herkenbare 'code' nodig... Vandaar dus het kenteken! Neem overigens van ons aan dat wij na de rally niets meer met deze gegevens zullen doen...
Over de 'nieuwe' manier van onze Lentemeeting zullen we jullie binnenkort, ruim voor de daadwerkelijke meeting op de hoogte houden!
06 feb 2011 21:25
bjorn221 schreef:Moeten Collin en ik ons ook aanmelden via de porsche meeting site?
Nee, dat is niet noodzakelijk. Het geldt uitsluitend voor de voertuigen die deelnemen... De 'poppetjes' die erin zitten kunnen namelijk altijd variëren!
07 feb 2011 20:36
Het was vorig jaar een zeer geslaagde dag, daarom zal ik er dit jaar wederom weer bij zijn! Nu hopen dat de temperatuur ook een beetje meezit.
07 feb 2011 20:50
Leander,
Ik zal me nog een keer inschrijven via de andere site zoals door jou aangegeven.
Wat ik (een beetje) minder vindt van de nieuwe inschrijvings site is dat het blijkbaar niet mogelijk is om de inschrijvingen van andere te zien en te bekijken. Het is altijd wel leuk om te zien wie er allemaal komt. Het geeft ook de gelegenheid om vrienden die het evenement dreigen te missen een pb-tje te sturen zodat zij zich alsnog inschrijven.
Iets om over na te denken
07 feb 2011 21:42
Richard,
Volgens mij wordt er in het startbericht van dit draadje een lijst van aanwezigen bijgehouden.
Wij kunnen in ieder geval een treintje starten

wordt weer gezellie......
Gr, Peter
07 feb 2011 21:52
Laat duidelijk zijn dat alle aanmeldingen via het Porscheforum ook een plaatsje op de voorpagina krijgen... Op die manier kun je inderdaad treintjes vormen... En dat is misschien wel het leukste van de dag
Maar aangezien we meer aanmeldingen hebben buiten het forum om kunnen we deze namen niet publiceren. We zullen overigens wel een teller laten lopen, zodat iedereen weet op hoeveel Porsches we zitten...
07 feb 2011 23:28
"Waar Leander al zes jaar geleden startte met de organisatie van de Lentemeeting, stapte Marc pas vorig jaar in."
Ik zou het woordje "pas" weghalen, komt zo onvriendelijk over....
08 feb 2011 0:18
Wanneer ik het teruglees heb je inderdaad gelijk. Maar aangezien ik de tekst heb geschreven heb ik daar niet zo bij stil gestaan.
Ik zal het iig aanpassen.