Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Re: Carrera Pangermanica II zondag 3 april 2011

18 maart 2011 21:50

Grandioos, wie had gedacht dat Paul naar mij luistert :mrgreen:

18 maart 2011 21:54

niemand Sander ,echt niemand :wink: :thumleft:

18 maart 2011 23:33

Paul II schreef:Porsche vrienden, dank voor jullie warme woorden.
Ik zou het ook leuk vinden elkaar weer eens te treffen.
Met de 997 kom ik niet, daarover ben ik het - weer eens - ééns met Marcel :thumleft:
Heb j.l vrijdag weer heerlijk gestuurd op CPZ, dan haal ik 300 km/u op geen stukken na, so what.
Ga ook niet mee lunchen, minder geslaagd voor de gastvrije gastheer.
Maar verwacht wel even te stoppen op de P waar verzameld gaat worden, als ik toch langs rijd!

MS964 schreef:Het is een evenement dat alleen via het PF wordt uitgeschreven. Het heet nb Carrera Pangermanica en we gaan lunchen bij Porsche Centrum Gelderland. :arrow: Dus het ligt m.i. redelijk voor de hand dat het Porsche-only is.

Dat was mij nu helemaal niet duidelijk :?
:mrgreen: :wink:

Eerwaarde Paul de 2de,
Als ik zo vrij mag zijn enige woorden van troost en stimulus tot u te richten. Uit uw relaas maak ik op dat niet zozeer Porsches u aantrekken aan de PangerManica, maar de mensen die deze fraaie raspaardjes besturen. Om die reden zou het mij, en ik denk namens velen, zo niet allen, te spreken, een zeer grote eer zijn u in uw BMW te mogen aanschouwen. We kunnen u dan tijdens een rustpauze MEETEN & GREETEN. Wellicht kan er bij sommigen nog enig woord van lof gesproken worden over de gele wolf die u dan waarschijnlijk met u mee zult voeren. Ik wil er in ieder geval graag een 'blik op werpen', als ik zo vrij mag zijn.

Een hartelijke en collegiale groet...

19 maart 2011 0:54

:oops:

... 's morgens vroeg op een parkeerplaats in de buurt van de NL-DL grens (ergens in Gelderland waarschijnlijk) afspreken

Het moet wel gek lopen wil ik daar niet verschijnen, met veel genoegen :!: :clown:

20 maart 2011 10:36

Ik moet mij helaas afmelden......... :cry:
Was even vergeten dat mijn ouders de avond ervoor een huwelijksfeest hebben :bang: , dus is niet helemaal verantwoord denk ik om dan de volgende dag zó vroeg dusdanige snelheden te rijden..... :P

Wellicht de volgende keer!

20 maart 2011 17:28

Aangezien mijn Boxster sinds zijn update nog beter draait dan verwacht, zit ik te popelen om Duitsland in gaan op 3 april. Zijn er al tijden en routes bekend?

20 maart 2011 17:44

Ik heb er ook heel veel zin in!

20 maart 2011 17:54

Starttijd?

20 maart 2011 22:06

Mark996 (Hoofd Route :wink: ) is vd week met wintersport geweest, maar verdere info volgt snel! Auto vandaag gewassen, bandenspanning gecheckt en alvast afgetankt. Heb er ook zin in!

20 maart 2011 22:08

Ben je lekker op tijd! :scratch:

Maar kan natuurlijk nooit kwaad :wink:

20 maart 2011 22:10

Ja haha..vd week wordt er toch niet gereden, vandaar. Sinds de vorige DL rit sowieso bijna niet gereden trouwens. :oops:

Edit: oeps, het is niet volgende week maar de week erna. En vrijdag hoop ik de Porsche te kunnen pakken naar PCG. Kom ik toch nog een beetje aan mijn kilometers!

21 maart 2011 12:43

de route komt overigens woensdagavond op het PF te staan, inclusief starttijden, etc.. Ik ga hem woensdag overdag nog even rijden om te zien of er niet ineens wegopbrekingen, etc. opdoemen.. De route komt zowel in een post hieronder te staan als in de beginpost..

21 maart 2011 13:29

@mark996,
Begrijp ik uit de deelnemerslijst dat je dit keer de barre tocht geheel allenig moet afleggen, zonder morele en kaartleesbijstand van je father-in-law? Kun je echt geen vriendje in de buurt vinden, of durven ze het niet aan bij jou in je groene bolide?
:lol:

21 maart 2011 13:51

haha, nee hoor, mijn vaste bijrijder is er gelukkig bij (dan kan ik me volledig richten op het rijden an sich en niet op de route).. :wink:

21 maart 2011 19:12

mark996 schreef:de route komt overigens woensdagavond op het PF te staan, inclusief starttijden, etc.. Ik ga hem woensdag overdag nog even rijden om te zien of er niet ineens wegopbrekingen, etc. opdoemen.. De route komt zowel in een post hieronder te staan als in de beginpost..

Even een kleine correctie.. Door omstandigheden kan ik woensdag toch niet de route alvast rijden. Dit ga ik pas zondag doen (kan ik gelijk zien of het druk is rond onze starttijd.. :wink: )..

De route komt dus pas zondag hier te staan. Wel meld ik alvast de starttijd/startlocatie en de eindtijd:

Starttijd (verzamelen om 9.00 uur): 9.15 uur
Startlocatie: Parkeerplaats Grenzstation op de A12 richting Duitsland (net voor de oude grensovergang met Duitsland). Op het bord voor de afrit staat 'Grenzstation/Zoll/Douane/Bank/Change'.
Eindtijd: Rond 11.30/12.00 uur verwachten we bij PCG aan te komen voor de lunch.

22 maart 2011 11:14

Wil graag een keer aanhaken bij deze traditie :drive:
2 personen - geen lunch

22 maart 2011 11:24

Doe je goed! tot de 3e :drive: :thumleft:

23 maart 2011 18:31

Sinds kort in het bezit van P993, doe graag mee op zondag 3 april. Lijkt me goed moment om de auto eens echt uit te proberen, maar ook om de andere Porsche bezitters te ontmoeten.

2 personen, 2x lunch

23 maart 2011 18:53

Nedito schreef:Sinds kort in het bezit van P993, doe graag mee op zondag 3 april. Lijkt me goed moment om de auto eens echt uit te proberen, maar ook om de andere Porsche bezitters te ontmoeten.

2 personen, 2x lunch

Volgens mij ben jij dit, GNDT. By-the-way, leuk en toepasselijk pseudoniem.

23 maart 2011 19:25

Helemaal goed, kan ook niets voor jou verbergen! Nog bedankt voor de tip over deze rit.

23 maart 2011 20:24

De slang wordt steeds langer :thumleft: :mrgreen: ...... hoop dat het weer een beetje meezit en uiteraard het verkeer (voor de hardrijders) :mrgreen:

23 maart 2011 23:35

Je staat er bij Nedito (op plaats 10 ivm een afmelding). Nu staan we op 33 auto's, laten we de lat ff hoog leggen: 40 auto's zou top zijn! Dus inschrijven met die hap! :D

24 maart 2011 0:36

Heb al zin in 3 April :lol:
komen er nog mensen rond Amsterdam vandaan voor evt, treintje naar de grens te :drive: gr Rob

24 maart 2011 0:54

Ja hier, treintje vanuit omgeving Amsterdam is een feit! :ba: Anderen nog?

24 maart 2011 9:39

Hier vanuit noordwijk, dus via a'dam
Plaats een reactie