Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Re: PSC Classic Day's, Porsche Edition - 13 en 14 september

14 sep 2014 20:50

Zag er allemaal goed georganiseerd uit. Top. Was vandaag erg laat maar nog wel wat moois kunnen zien. Was voor mij de moeite waar om heen te rijden. :thumleft:

14 sep 2014 20:57

Het was weer een leuke meeting, mooi weer, een mooie ambiance en veel forumers ontmoet. Het museum was ook best de moeite waard. Perfecte combinatie van restaurant en (uitzicht op het) parkeerterrein. Sylvia, bedankt voor de organisatie, een geslaagde dag.

14 sep 2014 21:13

Hier nog een aantal kiekjes van mijn kant.

Ik heb genoten van dit evenement :D . Veel bekenden gezien en gesproken, prachtige locatie, er werd erg lekker en goed gepresenteerd eten geserveerd, top sfeertje, weer zat ook mee (was gisteren zelfs nog een stuk mooier dan vandaag), ik was aangenaam verrast over de omvang en inhoud van het museum, eindelijk een evenement waar je niet de hoofdprijs moet betalen aan entree en parkeren.

Helemaal top, organisatie vanuit zowel Classic Park als PSC ontzettend bedankt en ik ben benieuwd naar een vervolg :thumleft: . Ik ben er in ieder geval weer bij :mrgreen: .

14 sep 2014 22:42

Mooie foto,s Stefan. Zelf de poedel staat erbij ;) volgend jaar zijn wij ook graag weer aanwezig

15 sep 2014 7:57

Dank jullie wel voor al jullie leuke reacties en namens Classic Park, de standhouders, de vrijwilligers en alle andere betrokkenen wil ik jullie bedanken voor jullie grote opkomst. Zonder jullie aanwezigheid zou de eerste editie van dit evenement niet zo geslaagd zijn.

Zoals een aantal van jullie al tijdens het evenement hadden bemerkt, was Michel van Auto-Resto afwezig. Dit kwam door onverwachte familieomstandigheden. Namens de organisatie wensen wij hem en zijn familie heel veel sterkte de komende tijd.

15 sep 2014 8:53

mooie foto's Mud, Sylvia zoals gewoonlijk weer goed georganiseerd

15 sep 2014 15:55

Wij zijn op de zaterdagmiddag geweest en het viel ons tegen. Museum is wel erg mooi en erg leuk om eens gezien te hebben.
Maar er waren niet veel Porsches buiten helaas.

Hadden dus toch beter de zondag kunnen pakken zo te lezen :(

15 sep 2014 17:46

Als nieuwkomer toch maar eens gaan kijken op zondagmiddag en genoten van de mensen, het museum, de winkel en het terras met uitzicht op het parkeerterrein. :) Unieke lokatie zeg !
Leuk om jou te leren kennen Sylvia - mede dankzij Ivo & Jenny - op het einde van de dag. We kijken uit naar het volgende event ! :wink:

Ook op de terugweg nog volop genoten, van de zon en het geluid van Ivo z'n nieuwe C4S ! Samen naar Dordrecht/Rotterdam gereden ... best wat bekijks op de snelweg met 2 bijna dezelfde Porsches achter elkaar aan. :D
Groeten van Frank & Iraya

20 sep 2014 23:33

Een van onze standhouders, Detail Today, heeft van het evenement een mooi overzichtsfilmpje gemaakt. Hierdoor kunnen onze bezoekers even terugblikken en de mensen die niet konden komen, krijgen hierdoor een indruk van het evenement. Dank je wel Roel :thumleft:

20 sep 2014 23:36

@LionHunter: Bedankt voor het filmpje

21 sep 2014 0:33

Graag gedaan Sylvia,

21 sep 2014 9:44

Driver4S schreef:@LionHunter: Bedankt voor het filmpje

Roel (dttd) en zijn vrouw krijgen alle eer voor het maken van deze film, ik heb hem alleen maar hier vermeld :wink:

21 sep 2014 23:15

Leuk filmpje!, de enige rijdende P op film ben ik uitgerekend zelf! (op 1:01)
Geluid is helaas niet te horen...

24 sep 2014 20:18

Hierbij nog mijn kleine persoonlijke fotoreportage.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

24 sep 2014 21:28

Remmel schreef:Leuk filmpje!, de enige rijdende P op film ben ik uitgerekend zelf! (op 1:01)
Geluid is helaas niet te horen...

Ik kom ook nog even rijdend voorbij hoor :-), dus je bent niet de enige JP :-) :-)
Plaats een reactie