Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

13 nov 2005 20:45

Er zat bij de start iemand naast ons die de hele tijd aan het telefoneren was en toen hij vertrok (een tiental minuten voor dat John om riep om te vertrekken) enkel nog de laatste vraag niet had.
Hij daarop tegenover andere persoon aan de telefoon.
"Ja , die garage is nu dicht , maar bel maar naar die mensen thuis en vraag hun gewoon hoeveel uitnodigingen ze verstuurd hebben "
Op mijn vraag wat daar het doel van is , daar dat toch bij de rit hoort, was het antwoord "Dan kunnen we ons beter op het rijden concentreren"

Tsja , raar volkje die Nederlanders :wink: :lol: :lol: :lol:

13 nov 2005 23:49

Was weer super geregeld en een leuke rit waarbij de maasvlakte in een wat kortere tijd werd afgelegd :!:
Bij aankomst in Leidschendam was het ook weer gezellig en een SUPER catering verzorgd door Rob :!:
Compliment voor de organisatie.
Afbeelding

(edit door paSCal: de eigenschappen van het PLAATJE Marcel, niet de pagina ;) )

14 nov 2005 7:56

911-lover schreef:Er zat bij de start iemand naast ons die de hele tijd aan het telefoneren was en toen hij vertrok (een tiental minuten voor dat John om riep om te vertrekken) enkel nog de laatste vraag niet had.
"Ja , die garage is nu dicht , maar bel maar naar die mensen thuis en vraag hun gewoon hoeveel uitnodigingen ze verstuurd hebben "
Op mijn vraag wat daar het doel van is , daar dat toch bij de rit hoort, was het antwoord "Dan kunnen we ons beter op het rijden concentreren"

Was dat toevallig die 997 carrera S, die bijna bij Hoogenboom door de pui heen knalde... :roll:
Bij ons gaf het meer de ruimte om bij het startpunt als laatste weg te gaan en bij het eindpunt als eerste aan te komen. Borreltijdmaximalisatie.... :lol:

14 nov 2005 10:03

horn schreef:
911-lover schreef:Er zat bij de start iemand naast ons die de hele tijd aan het telefoneren was en toen hij vertrok (een tiental minuten voor dat John om riep om te vertrekken) enkel nog de laatste vraag niet had.

Was dat toevallig die 997 carrera S, die bijna bij Hoogenboom door de pui heen knalde... :roll:
Bij ons gaf het meer de ruimte om bij het startpunt als laatste weg te gaan en bij het eindpunt als eerste aan te komen. Borreltijdmaximalisatie.... :lol:

:D :thumleft:
en gezellig was het zeker
die 997 S heeft ook nog de gevel vervuild en is met vlekken rond zijn gulp weggereden....
zich nog steeds afvragend hoe wij in godsnaam een pont eerder konden hebben

14 nov 2005 11:54

Ik heb geen idee met welke P ze waren :?:

14 nov 2005 11:56

Marco schreef:die 997 S heeft ook nog de gevel vervuild en is met vlekken rond zijn gulp weggereden....
zich nog steeds afvragend hoe wij in godsnaam een pont eerder konden hebben

Tja, die het bijna in zijn broek, toen ie jullie zag aankomen, wat hij niet wist dat ie met twee eigenwijze mannen te doen had, die voor een andere aanpak hadden gekozen, eigenwijs........................neu hoor.

Nogmaals ff over Hoogenboom, man man wat had die Harrie een berg koffie te schenken, die dacht ff met alleen een stempeltje (en een poster weg te geven) weg te komen.

En hij is nog het kwijl van die zilveren 997s (in GT3 uitgedoste look) af te poetsen.

14 nov 2005 12:02

Poster :?: Welke poster :?: :?: :?:
Die hadden ze toch al allemaal van de muren afgehaald :lol: :lol: :lol:

14 nov 2005 19:06

911-lover schreef:Poster :?: Welke poster :?: :?: :?:

Heb je dan toch Nederlandse trekjes? ;)

(John, het was een S met AEROKIT, geen GT3-look :cheesy: )

Nog even 2 filmpjes van D-Dreamer, bij het afrijden van de boot....

Leuke filmpjes Edward! Thanks!

(mooie SC achter die lelijke witte bus :cheesy: )

Filmpje 1 (7.26MB) & Filmpje 2 (5.22MB)

14 nov 2005 21:11

Ja heren, de nachtrit was erg leuk. Organisatie: bedankt!

14 nov 2005 21:19

paSCal schreef:
911-lover schreef:Poster :?: Welke poster :?: :?: :?:

Heb je dan toch Nederlandse trekjes? ;)

Wie veel met honden omgaat krijgt hun vlooien zeggen ze hier zo mooi.
Dus het zal zeker te maken hebben met dat ik de laatste tijd veel met Nederlanders om ga :^:

paSCal schreef:Nog even 2 filmpjes van D-Dreamer, bij het afrijden van de boot....

Leuke filmpjes Edward! Thanks!

Super Filmpjes :thumleft:
Leuke herinnering aan een even leuke rit :cheers:

14 nov 2005 21:42

ja, mooie filmpjes, kan niet wachten tot ik er bij ben(wel binnen enkele jaren maar ja :cry: )

14 nov 2005 22:26

paSCal schreef:Nog even 2 filmpjes van D-Dreamer, bij het afrijden van de boot....

Best wel een herrie in die schuit toen iedereen ging starten.... I guess. :wink:

En wie moet er weer een poging tot burnout laten zien: juist! Een macho-FIAT !!! :wink:

14 nov 2005 22:32

Lukte net zo goed als zijn vertrek aan de start met uitbreken (lots of sound but no move) -niet dus-

-en deze no sound en iets te veel move :oops: -

17 nov 2005 15:42

Het was zekers een goed georganiseerde rit. John, echt leuk

Alleen jammer (lag aan de navigator) dat wij achter iedereen aanreden dus (Hogeboom gemist) en toen gelijk doorgereden naar Wittebrug (via navigatie) en toen kwamen we ergens in de achterbuurtwijken van Den Haag uit om +/- 00:30 :cry: :cry: :cry: .

Dus de Tom Tom gepakt en: keuze navigeer naar..., thuis...., snelste route..... :lol: :lol: :lol:

Dus heb ik jullie niet meer gezien. Acht ja ik heb zondag nog.
:lol: :lol:
Petr

17 nov 2005 21:32

Ik dacht al dat ik je niet meer zag op het einde ;)

17 nov 2005 21:32

petr-996-C2 schreef:Alleen jammer (lag aan de navigator) dat wij achter iedereen aanreden dus (Hogeboom gemist) en toen gelijk doorgereden naar Wittebrug (via navigatie) en toen kwamen we ergens in de achterbuurtwijken van Den Haag uit om +/- 00:30 :cry: :cry: :cry: .

Dus de Tom Tom gepakt en: keuze navigeer naar..., thuis...., snelste route..... :lol: :lol: :lol:

Prutser... :lol: :twisted:

Volgende keer beginnen met bolletje-pijltje van je huis naar de plaatselijke Albert Heijn... :wink:

18 nov 2005 8:36

horn schreef:Prutser... :lol: :twisted:

Volgende keer beginnen met bolletje-pijltje van je huis naar de plaatselijke Albert Heijn... :wink:

GRAPPIG HOOR (N) :cry: :twisted:

18 nov 2005 9:04

petr-996-C2 schreef:Alleen jammer (lag aan de navigator) dat wij achter iedereen aanreden dus (Hogeboom gemist)Petr

Moet je wel ff vertellen wie de navigator was heh :lol: :lol: :lol:

Was euhhhhhhhhhh jij dat niet ??????
Plaats een reactie