Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
09 mei 2006 11:26
Hey Nine-eleven ! Welkom hier.
Als ik op je link klik, maakt die mijn pc lam. Zal eens ergens anders moeten kijken.
09 mei 2006 12:01
Hi Rufie,
Jij ook hier.
Ik heb een nieuwe gallerie gemaakt die wat sneller is.
bij deze:
http://www.xs4all.nl/~sttropez/
09 mei 2006 12:13
Veel sneller nu
09 mei 2006 12:18
nu gaat het hier ook stukken beter
mooie foto's & welkom hier
09 mei 2006 13:05
Prachtige foto's

, ik hoop er zeker volgend jaar bij te zijn!
09 mei 2006 13:30
Zeer mooie foto's
09 mei 2006 15:24
FROST schreef:Tussen al die mooie Porsche's vonden we aan het einde van de middag ook nog eens Olaf en natuurlijk Gezellige Rufie!!!

Een hele speciale ontmoeting naar mijn mening aangezien ik hem al eens vaker had zien langs wippen op Supercars.net en Flat-6 forum...
Hoi Barbara,
vond het ook fijn om je eens te ontmoeten.
Mannen : je kunt je niet voorstellen hoe gepassioneerd Barbara door Porsche is. Ik geloof dat ik nog nooit zo een vrouwelijke Porschist gezien heb. Echt top

!
Greets,
Rufie.
09 mei 2006 15:51
Hallo Danman, ik stond vlakbij jou geparkeerd zie ik. De zwarte 993 die tussen de twee boxsters stond.
Mooie foto's

.
09 mei 2006 17:11
FROST schreef:ZO erg was het nu toch ook weer niet...?
Nou

Je spant wel de kroon
Mss dat ze bij
Renntech nog een telefoniste/receptioniste
met kennis nodig hebben
09 mei 2006 17:21
NOU olaf! Jij bent leuk zeg!

Ga me effe lekker maken joh!! Zometeen sta ik daar nog voor de deur!!
09 mei 2006 18:36
De gemaakte
filmpjes staan er ook op
09 mei 2006 18:46
911-lover schreef:De gemaakte
filmpjes staan er ook op

Porsche 3 wieler
09 mei 2006 18:47
Mooie filmpjes
09 mei 2006 20:37
Geweldig die filmpjes en foto`s en al die reacties, dit nodigd wel uit om er de volgende keer er bij te zijn

wie Weet
09 mei 2006 20:44
@rufie,zat deze betreffende dame bij jullie aan tafel
Dan moet ik ze toch gezien hebben,nee bij jullie aan tafel zat allen de wederhelft van chris
andere keer dus..........
gr geus
10 mei 2006 0:02
Er was daar een professionele fotograaf die foto's van iedere auto maakte. De foto's konden bekeken worden in de ingang van het restaurant en zouden ook op internet geplaatst worden. Weet iemand toevallig nog wat de site van deze mensen is? Je schijnt ze online te kunnen bestellen...
10 mei 2006 0:35
Jan schreef:Er was daar een professionele fotograaf die foto's van iedere auto maakte. De foto's konden bekeken worden in de ingang van het restaurant en zouden ook op internet geplaatst worden. Weet iemand toevallig nog wat de site van deze mensen is? Je schijnt ze online te kunnen bestellen...
30 euri per afdruk.... en dan heb je ook echt alleen de foto!
10 mei 2006 0:41
Jan schreef:Er was daar een professionele fotograaf die foto's van iedere auto maakte....
Hoe professioneel is proffesioneel
Rufie en 911-lover kunnen ook aardig behoorlijke plaatjes schieten .... en gezien het aantal dat ze per dag geschoten hebben denk ik dat alle aantrekkelijke dames .... eh ... Porsches wel in hun bestand staan
.... en ik geloof niet dat ze daar 30 Euro per stuk voor vragen
10 mei 2006 3:28
Ik had hier heel graag bij willen zijn.....
Mooi dat er zoveel foto's zijn geupload...
Zit nu vanuit Noorwegen te kwijlebekken van al die foto's...
Volgend jaar toch maar eens de baas lief aankijken om dit weekend vrij te houden.
Is het dan weer rond dezelfde tijd
10 mei 2006 8:27
Rufie en 911-lover kunnen ook aardig behoorlijke plaatjes schieten ....
...helemaal mee eens, alleen hebben ze geen foto's van mij gemaakt!!
10 mei 2006 8:50
Jan schreef:Rufie en 911-lover kunnen ook aardig behoorlijke plaatjes schieten ....
...helemaal mee eens, alleen hebben ze geen foto's van mij gemaakt!!

Ik heb nog wel een leuke van jou op de slalom vorige keer, zal hem es opzoeken voor je
10 mei 2006 9:25
Olaf schreef:Jan schreef:Er was daar een professionele fotograaf die foto's van iedere auto maakte....
Hoe professioneel is proffesioneel
Rufie en 911-lover kunnen ook aardig behoorlijke plaatjes schieten .... en gezien het aantal dat ze per dag geschoten hebben denk ik dat alle aantrekkelijke dames .... eh ... Porsches wel in hun bestand staan
.... en ik geloof niet dat ze daar 30 Euro per stuk voor vragen

Neenee, die dames mogen gratis tot bij mij komen
Jan,
reed jij mee in de FUN reeks ? Welk nummer ? Ik herinner me dat ik verschillende foto's heb van een aerokit. Misschien wel niet mijn beste foto's, vandaar dat ze er nog niet bijzitten. Ik kijk het na...
Mocht je het nog niet gemerkt hebben : er staan nu 149 foto's online op mijn
BLOG
10 mei 2006 9:49
Zoals elk jaar weer, knappe foto's.
Ik ben alleen zaterdag geweest, en wou mijn foto's al lang posten maar problemen bij het uploaden op exotic car gallery (en de eigenaar heeft al 3 dagen niet geantwoord op mijn mail), dus het zou nog wel eventjes kunnen duren. Maar zo knap als de uwe en die van 911-lover zijn ze ook niet hoor.
10 mei 2006 10:23
Godspeed schreef:... wou mijn foto's al lang posten ...
Uploaden kan ook hier