Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
31 jul 2012 21:08
OOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHH 13 september LTP don`t forget shit etc. etc.
31 jul 2012 23:04
Hans, 't is te zien dat je je agenda verbrand hebt ... op 13 September 2012 is er geen Targa Passaggio ...
.. dus jullie kunnen best op die
DONDERDAG een meetig in het pittoreske Lieshout houden
01 aug 2012 7:31
hielkema997 schreef:Allen,
Vanaf aankomende maand heb ik voor de komende tijd op de laatste vrijdag van de maand een andere afspraak in mijn agenda staan. Natuurlijk wil ik het maandelijkse Lieshout Porsche uitje niet missen en daarom wil ik voorstellen om dit op de “Eerste vrijdag” van de maand te gaan plannen.
Laat even weten in het topic of jullie hier bezwaar tegen hebben.
Als er geen bezwaren zijn stel ik voor om de “Eerste Lieshout meeting op de 1ste vrijdag van de maand” op 7 september plaats te laten vinden.
Ik zie jullie reacties graag tegemoet.
Gr, PeterH
Peter, wat mij betreft is het ook prima.
01 aug 2012 9:52
ah 14e....LTP! hmm. How about laatste vrijdag v/d maand nog in aug en dan 7 sept gewoon gezellig nog 'n keer?

En dan daarna op eerste houden voor die 3 keer dat Peter niet anders kan. Ik had er al rekening mee gehouden dat ik sept/okt/nov niet zou kunnen
01 aug 2012 9:56
ik pas mij wel aan en ga het wel horen van jullie allemaal.
01 aug 2012 10:33
Ik zie het wel wat het gaat worden, ik heb om de week de kids op de vrijdag maar dat wisseld nog wel eens. Hangt af van hoe de vrijdagen vallen!! Meest van tijd ongunstig helaas!
01 aug 2012 11:19
Dus komende vrijdag al?
01 aug 2012 11:29
Peter, Richard, als jullie beiden voorlopig op de 2e vrijdag van de maand kunnen, lijkt me dat een goede optie.
En dan beginnen we daar nu mee. Anders is er geen borrelavond in augustus..
01 aug 2012 11:30
ik begrijp laatste vrijdag van augustus en eerste vrijdag van september
01 aug 2012 11:32
tweede vrijdag van september gaat een probleempje opleveren, of we moeten tijdens het rijden gaan borrelen of er gewoon nachtwerk van maken. Volgende dag hoeven we toch maar 600 km te rijden.
01 aug 2012 11:37
Dat is inderdaad niet handig. De derde vrijdag dan?
Als iedereen kan is dat toch het gezelligste.
01 aug 2012 14:25
Is t nou vrijdag in Lieshout oplijnen of niet, ik ben compleet de weg kwijt en nu weet ik ook al niet hoe dit zit
01 aug 2012 15:20

ik denk dat we het voor de kerst wel gaan horen.

Wat te denken van de derde vrijdag in de maand, misschien een optie?? Oh dat zij die lithse kabouter ook al.
01 aug 2012 15:54
Hoi Allen,
Wat een commotie op het forum.
Het wordt een probleem om altijd iedereen bij elkaar te hebben, we moeten gewoon een goed ijkpunt hebben wanneer de meeting plaatsvindt en als ik het goed lees is de “Eerste vrijdag van de maand” een goede keus. Die laten we er dus in.
Wat te doen met augustus? Zoals ik het nu lees kan de derde vrijdag , bijna, iedereen dus stel ik voor om 17 Augustus een Lieshout meeting te hebben.
Dus de volgende data heb ik nu in mijn agenda staan:
17 augustus
07 september
05 oktober
02 november
07 december
Daarna zien we wel weer.
Tot vrijdag de 17de heb er nu alweer zin in : ))
01 aug 2012 16:00
Goed
IEDEREEN.........
cut the crap and be there
Laatst bijgewerkt door
sarsrich op 01 aug 2012 16:04, in totaal 1 keer bewerkt.
01 aug 2012 16:02
ik weet niet wat ik moet krabben Rich, maar de data`s zijn gewijzigd.
wie gaat de kalender nu veranderen, kunnen wij dit zelf of gaat Olaf dat voor ons doen???
01 aug 2012 16:08
Olaf schreef:Taxi Hans schreef:Peter daar heb ik geen probleem mee, dan moet Olaf wel even de kalender bijstellen.

Als 1 van jullie een nieuwe datum in de kalender aan maakt - haal ik die andere datum wel weg

Zie de quote!
@olaf
Vast bedankt
Richard (namens Peter)
01 aug 2012 16:13
De nieuwe data zijn aangemaakt en de oude kunnen er dus uit.
01 aug 2012 16:30
Helemaal goed, bedankt Peter!
01 aug 2012 16:33
hielkema997 schreef:De nieuwe data zijn aangemaakt en de oude kunnen er dus uit.

Done ...
en bijna ook die van jou geveegd
01 aug 2012 21:03
Voorstel van PEter is prima. Avond voor m'n bruiloft nog ff borrelen in Lieshout lijkt me prima
01 aug 2012 21:25
Dag Allen.
Staat nu ook in mijn agenda
Groetjes.
Ger.
01 aug 2012 23:03
Goed geregeld en komt mij ook uitstekend uit......net agenda bekeken en kan alleen 7 dec hahahaha. Helaas het is niet anders!!
Maar zonder mij is het nog veel gezelliger
02 aug 2012 9:14
caelin schreef:Voorstel van PEter is prima. Avond voor m'n bruiloft nog ff borrelen in Lieshout lijkt me prima

Ga je alweer trouwen dan, dat was je toch al met de Porsche, kunnen we je gelijk even voorlichten over de koetjes, kalfjes en andere akelige beestjes.

Waar is de uitnodiging?? of was er op grote afstand geen zaaltje meer vrij voor ons.