Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

30 nov 2006 21:43

Olaf schreef:
Harley schreef:Lijkt me een mooie kans voor diegenen uit de 22 maart groep die nog een keertje willen in mei. :idea:

Dat wordt loten ...... om die twee plaatsen :shock:

Niks loten... als je betaalt heb je de plek. Simpel he. :wink:

Olaf schreef:Of gaan we stiekem competitie rijden op de 22ste :twisted: :wink:

Dat moet dan wel heel stiekum... :lol:

30 nov 2006 21:44

Maxfli schreef:Hhhmmmmm, de turbo's (al dan niet ge-ruf-t) gaan allemaal in mei. Dat wordt in de spiegels kijken dus :D

:? gelukkig heb ik een passagier gepland (2 zien meer dan 1):)

02 dec 2006 18:56

Update:

Als de laatste 2 voor mei nou nog ff snel betalen, dan zijn we volgeboekt :!:

Er is geen plek meer op 22 maart. VOL.

Er is geen plek meer op 24 mei. VOL.

02 dec 2006 19:41

Harley schreef:Er is geen plek meer op 22 maart. VOL.

Er is geen plek meer op 24 mei. VOL.

En op 26 Juli :?: :twisted: :idea:

02 dec 2006 20:35

Wie weet, als er een grote wachtlijst onstaat... :wink:

07 dec 2006 20:00

Gefeliciteerd Stephan, met het succes van dit Zandvoort evenement :!: :D :cheers:

Enkele maanden terug was het nogal anders, toen werd het beetje overschaduwd leek wel door het Zolder gebeuren van Olaf.
Je was zo verstandig om toen maar gewoon aan dat OOK geweldige 'nachtje/dagje weg' mee te doen :P :lol:

Maar nu, in de herhaling GROOT SUCCES, 2 dagen volgeboekt en er wordt al beetje gedacht aan een 3e :!: :shock: :) :cheesy:

07 dec 2006 21:20

Dank je Paul. :D Waar heb ik dit aan te danken :?: :wink:

07 dec 2006 21:47

Uitsluitend en alleen aan je eigen inspanning met geweldig enthousiaste en zorgvuldig strakke organisatie :idea: :idea: :mrgreen:

07 dec 2006 23:01

Harley schreef:Dank je Paul. :D Waar heb ik dit aan te danken :?: :wink:

Ik kan het niet beter verwoorden dan Paul al gedaan heeft.
Ere aan wie ere toekomt.

07 dec 2006 23:41

En bedankt, dan zal ik nog harder mijn best moeten doen om jullie niet teleur te stellen. :twisted:

07 dec 2006 23:41

Ik ken dat gevoel. Heb dat steeds in october gehad (in 2007 wordt dat september) :wink:

15 dec 2006 21:05

ff weer een update om de moed er in te houden, het duurt nog zo lang :wink: :

Dankzij de welwillende medewerking van Porsche Centrum Eindhoven en Porsche Centrum Leusden is er voor iedere deelnemende equipe een klein aandenken aan de Circuit Experience en zullen er ook een paar kleine prijsjes worden uitgereikt op beide dagen in de volgende categorieen:
-de meeste progressie
-de mooiste lijnen
-de uniekste/mooiste auto
-het gekste moment
eea ter beoordeling van een zeer partijdige jury. Over de uitslag kan niet gecorrespondeerd worden. :cheesy:
Sommigen rijden op beide dagen mee en hebben dus 2 kansen. :lol:

Verder heeft een 2e forum-fotograaf zich beschikbaar gesteld om ons op de gevoelige memorystick vast te leggen, behalve Kamiklaasie heeft ook BS toegezegd er bij te zullen zijn.
Bedankt :!:

15 dec 2006 21:30

:thumright: Krijg er steeds meer zin in. Zag net nog even Albers met een 997 turbo op het circuit van zandvoort (285 op het rechte eind) :shock: Zullen wij wel niet redden denk ik. Het plezier zal er niet minder om zijn :wink:

15 dec 2006 21:38

ruud964 schreef:...Zag net nog even Albers met een 997 turbo op het circuit van zandvoort (285 op het rechte eind) :shock: Zullen wij wel niet redden denk ik...

Met de 993 moest ik al aardig trappen om daar 190 te halen...

15 dec 2006 21:55

ruud964 schreef::thumright: Krijg er steeds meer zin in. Zag net nog even Albers met een 997 turbo op het circuit van zandvoort (285 op het rechte eind) :shock: Zullen wij wel niet redden denk ik. Het plezier zal er niet minder om zijn :wink:

Idemdito... Wat is het nog lang wachten.
285 op het rechte end... mmmm dan zal er toch iemand een trekhaak moeten monteren om mij mee te slepen :roll:

15 dec 2006 22:01

ruud964 schreef::thumright: Krijg er steeds meer zin in. Zag net nog even Albers met een 997 turbo op het circuit van zandvoort (285 op het rechte eind) :shock:

Volgens mij had hij hier geen hinder van:
Om de snelheid hierbij wat onder controle te houden worden op 2 of 3 snelle stukken chicanes neergelegd (met pilonnen) :D :D :D

15 dec 2006 22:37

Ik durf hier sterk te betwisten dat er met een 997Turbo 285 op het rechte eind gehaald wordt...een GT3 haalt volgens mij zo'n 235 nl... 8)

15 dec 2006 22:53

Jurgen schreef:Ik durf hier sterk te betwisten dat er met een 997Turbo 285 op het rechte eind gehaald wordt...een GT3 haalt volgens mij zo'n 235 nl... 8)

Met Albers achter het stuur :?: :?: Overigens "qoute" ik zijn opmerking van net op tv. Ik denk niet dat albers zich stoer zal moeten voordoen om over de snelheid op te scheppen.

Ruud (slechts de boodschapper) :(

P.s. ik denk overigens dat een gt3 het op vermogen en kracht op een recht stuk af moet leggen tegen een 997 turbo :roll:

15 dec 2006 23:05

ruud964 schreef:P.s. ik denk overigens dat een gt3 het op vermogen en kracht op een recht stuk af moet leggen tegen een 997 turbo :roll:

Ruud, je hebt helemaal gelijk :)
Dat je in een dikke TuRbo rijdt, wil nog niet zeggen dat je alles van snelle auto's afweet :twisted: :wink:

997 GT3: slaapverwekkende 4,3 s. tot 100 km/h door slechts 415 pk.

997 Turbo: 3,8 (gem. :P ) door 480 pk.

Kan uit eigen ervaring zeggen dat de 996 GT3 met 350 pk er aardig van door ging, maar de Turbo met slechts 450 vliegt er in vergelijking daarmee serieus van tussen :!: :shock: :shock:

16 dec 2006 0:40

Rolf schreef:Volgens mij had hij hier geen hinder van:
Om de snelheid hierbij wat onder controle te houden worden op 2 of 3 snelle stukken chicanes neergelegd (met pilonnen) :D :D :D

Da's bij ons alleen in de 'oefenrondes' niet tijdens het laatste uurtje vrij rijden. 8)

16 dec 2006 1:18

Harley schreef:Da's bij ons niet tijdens het laatste uurtje vrij rijden. 8)

:ba: :drive: :ba: :drive: :ba: :drive: :ba: :drive: :ba: :drive:
sorry, liet me even gaan :lol: :wink:

16 dec 2006 3:14

bert964c4 schreef::ba: :drive: :ba: :drive: :ba: :drive: :ba: :drive: :ba: :drive: sorry, liet me even gaan :lol: :wink:

.... man, man, man ...... ik rij lachend rondjes om je heen :twisted: :wink:

16 dec 2006 6:53

Olaf schreef:.... man, man, man ...... ik rij lachend rondjes om je heen :twisted: :wink:

Kijk jij nou maar uit... :mrgreen:

16 dec 2006 11:37

Paul van Engelen schreef:
ruud964 schreef:P.s. ik denk overigens dat een gt3 het op vermogen en kracht op een recht stuk af moet leggen tegen een 997 turbo :roll:

Ruud, je hebt helemaal gelijk :)
Dat je in een dikke TuRbo rijdt, wil nog niet zeggen dat je alles van snelle auto's afweet :twisted: :wink:

8) Meneer van Engelen , U weet net zo goed als ik, dat het rechte stuk daarvoor veel te kort is... :twisted: :mrgreen:

Een GT3 moet het op een recht stuk immers óók tegen de mijne afleggen...en ik betwijfel of een 997Turbo 'm op 't rechte stuk wel kan houden...zal weinig of niets tussenzitten...al komt Albers heus harder Bos Uit...

Kom...we gaan lekker miereneuken over kilometers... :lol:

Meneer van Engelen \":mrgreen:\" schreef:Kan uit eigen ervaring zeggen dat de 996 GT3 met 350 pk er aardig van door ging, maar de Turbo met slechts 450 vliegt er in vergelijking daarmee serieus van tussen

Heb pas met een GT3 gereden, en heb zo'n beetje dezelfde ervaring... :wink:

...en als je me gelijk geeft , heet je weer Paul... :cheesy:

16 dec 2006 13:00

Heeeerlijk zo lekker kiften :P :lol:

Nou Paul (HVE) nou eens kijken of Stephan alle draadjes hier leest :roll:

O Ja, R.R. zie je in maart waarschijnlijk alleen door jouw voorruit. Zo van "ik zag het niet goed, kon de bestuurder vanwege de snelheid niet goed zien, maar het was rood". "moet wel een c.4 zijn" :twisted: :lol:
Plaats een reactie