Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
09 feb 2011 10:04
Marc schreef:Ik merkte vandaag dat iedereen op de hoogte was gebracht van de website. De aanmeldingen stromen vandaag binnen! Dank jullie wel
In eerste instantie wilden Leander en ik een zelfde oplossing als vorig jaar hanteren. Maar na een brainstormsessie kwamen we op een in onze ogen een nieuwe manier van het rijden van een rally... Hiervoor hebben we voor iedereen een unieke herkenbare 'code' nodig... Vandaar dus het kenteken! Neem overigens van ons aan dat wij na de rally niets meer met deze gegevens zullen doen...
Over de 'nieuwe' manier van onze Lentemeeting zullen we jullie binnenkort, ruim voor de daadwerkelijke meeting op de hoogte houden!
En als je met een andere P komt dan waar je je mee hebt opgegeven? Is dat een probleem voor jullie "code" ?
09 feb 2011 10:08
Het belangrijkste is dat je in de zelfde teruggaat als waar je mee gekomen bent
09 feb 2011 10:17
Gooien we niet alle autosleutels in een emmer
09 feb 2011 10:22
DeRRis schreef:En als je met een andere P komt dan waar je je mee hebt opgegeven? Is dat een probleem voor jullie "code" ?
Niet direct en in dat geval kunnen we deze code eenvoudige aanpassen..
09 feb 2011 20:41
arjan schreef:Het belangrijkste is dat je in de zelfde teruggaat als waar je mee gekomen bent

Whahahaha!! Ik lig helemaal dubbel
09 feb 2011 21:43
Marc schreef:Maar aangezien we meer aanmeldingen hebben buiten het forum om kunnen we deze namen niet publiceren. We zullen overigens wel een teller laten lopen, zodat iedereen weet op hoeveel Porsches we zitten...
Waar ga je die teller laten zien? Hier of op de website?
12 feb 2011 19:40
Update: Op dit moment hebben zo'n 40 auto's zich ingeschreven via de website... 40 auto's = 74 personen!
Binnenkort komt Leander met een uitleg over onze 'nieuwe' manier van de toertocht.
14 feb 2011 9:51
Zo...mooi begin van nieuw P-season.
Opgegeven voor 2 personen - verheugen ons nu al
14 feb 2011 9:57
Ben elk jaar nog geweest, maar ben 11 april jarig en dat zal wel op de tiende worden gevierd
Kamer vol met vrinden bier en hapjes, kheb wel een geluk he
Veel plezier, misschien loopt het anders
14 feb 2011 18:42
Heb me voor de zekerheid nu ook via website aangemeld. Erg benieuwd naar de format waar zo geheimzinnig over wordt gedaan...
16 feb 2011 15:25
Over het 'geheimzinnige' format komt Leander z.s.m. met een mededeling.
Op de website
porschemeeting.nl heb ik een update gezet met aanwezige Porsche's (via de website). Ons doel is namelijk om van ieder type (sportieve) Porsche minimaal één vertegenwoordiger te hebben...
Grote afwezigen op dit moment:
- Porsche 912;
- Porsche 914;
- Porsche 928;
Dus heb je één van bovengenoemde types -> kom gewoon 10 april richting Oosterhout
Voor de mensen die van verder weg komen: op de website heb ik een aantal goede adressen voor een overnachting gezet!
16 feb 2011 19:42
Met een beetje mazzel is GT2 (Naud) a.s. zaterdag bezitter van een 912, dus dan kan je die ook weer weg vinken van het lijstje!
16 feb 2011 22:04
Ik hield zijn draadje al in de gaten... Een 912 uit Breda moet idd wel aanwezig zijn
Onderstaande .pdf is vanzelfsprekend ook hier te downloaden.
17 feb 2011 10:27
heb me ook maar even ingeschreven via de site. heb er nu al zin in!
17 feb 2011 19:48
Ik zag je inschrijving binnenkomen
17 feb 2011 20:21
die van mij ook ?
17 feb 2011 22:21
ik ga eens kijken of ik kan wisselen, moet werken die dag normaal
en dan laat ik wel iets horen
18 feb 2011 21:32
Ik heb er ondertussen KEI-veel zin in

ik ben zooo benieuwd ....
19 feb 2011 12:09
IK kom wellicht even kijken of haak aan bij de borrel. Terug naar mijn Brabantse roots
20 feb 2011 21:55
Heb me net ingeschreven. Heb er zin in.
20 feb 2011 23:18
Ingeschreven met 997 S cab.
Leuk om zoveel types bij elkaar te zien
22 feb 2011 20:03
Over precies 7 dagen zal om 19.00 uur de bekendmaking plaatsvinden.
Hou het topic in de gaten en er zal gedurende de week wat bekend worden gemaakt.
We tellen af.. 7
22 feb 2011 22:02
OPROEP:
Zijn er Porsche rijders die ook op andere fora actief zijn? Iets zoals 944 forum, 912 forum? Ik wil ook daar ruchtbaarheid geven aan de Lentemeeting. Maar om me voor dat doel speciaal te registreren vind ik soort van 'hit-and-run' en aangezien we dat hier ook niet willen...
Stuur me maar een PB...
22 feb 2011 23:11
Heb ook een klein vraagje: Ik was er vorig jaar voor de eerste keer bij, op de meeting, wist niet hoe ik de mensen moest herkennen, lukte wel hoor; maar nam wat tijd in beslag, kun je de deelnemers geen badge opspelden ofzo, met hun nickname van het Porscheforum
Groeten Jean-Marc
23 feb 2011 0:48
@JMS
Die vraag is al eerder gesteld.
Maar het lijkt erop dat velen het gevoel hebben dat ze met een badge voor joker lopen.
Misschien moeten we het gewoon zelf doen.