Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Re: Kars en Koffie Noord Holland Noord

05 jan 2026 17:31

Erwin ik heb je berichtje gestuurd

05 jan 2026 23:01

Ik sluit graag aan. Pasen ben ik met de porsche op vakantie, maar juni en de rest zouden moeten lukken. Ik zal je mijn nummer via pb sturen!

06 jan 2026 8:34

Dank Thomas, gezien en aangesloten :drive:

08 jan 2026 14:20

Zet mij er maar op voor 6 april. :drive:

08 jan 2026 21:37

leuk DM je mobiel even!

28 maart 2026 20:10

Morgenochtend zijn we met 11 Kaashappers op het NDSM Plein we hopen op een zonnetje en beet praten met kooje koffie erbij heb je zin kom gerust langs

06 apr 2026 23:25

84995
84994
84993

Vandaag weer een gezellige Kars en Koffie gehad, met 27 Porsches eerst kopje koffie gescoord bij Roberts tankstation Akermaat aan de A9 en toen snel door naar het verzamelpunt. Lekker veel verschillende types deze keer! de 924 van Richard en de Dakar van Hans waren klikvangers. Toen de Route van Arnoud ingezet hobbels en verkeerslichten gooiden alles in het werk :bang: maar de groep bleef prima bij elkaar :ba: aparte maar leuke route bracht ons bij de golfbaan in Heemskerk voor de wel bijna verplichte Koffie en Appeltaart. Weer een geslaagde ochtend met gezellige mensen. Erwin uit Soest was als interprovinciale gast aanwezig!

07 apr 2026 8:46

Was een prachtige dag en als provinciale gast een prima binnenkomer :drive:

07 apr 2026 9:21

Volgende keer ben ik erbij, moet nog ff landen :salut:

07 apr 2026 17:46

Hans je bent gemist! Maar volledig begrijpelijk tot een volgende gr thom

19 mei 2026 12:57

Hi we hebben aankomende zaterdag 23 mei rond Amsterdam een Tunnel rit!
We zijn nu met 17 Porsche en hebben plek voor 25!
Het idee verzamelen rond 18:30 dan Tunnelrit en afsluitend Drankje en Bitterballen op de Golfbaan Spaarnwoude!

Heb je tijd en zin om mee te gaan laat maar weten!

19 mei 2026 13:45

Hi Thomas, ik rij graag mee met de Tunnelrit

19 mei 2026 19:45

Leuk Ruud nog steeds met 997?

19 mei 2026 22:41

Thomas schreef:Leuk Ruud nog steeds met 997?

Klopt! Hoor graag de startlocatie etc.

21 mei 2026 12:48

Thomas schreef:Hi we hebben aankomende zaterdag 23 mei rond Amsterdam een Tunnel rit!
We zijn nu met 17 Porsche en hebben plek voor 25!
Het idee verzamelen rond 18:30 dan Tunnelrit en afsluitend Drankje en Bitterballen op de Golfbaan Spaarnwoude!

Heb je tijd en zin om mee te gaan laat maar weten!

Hi Thomas,
Lijkt me leuk om mee te rijden!
Waar verzamelen zaterdag?
Gr, Servi

Re: Kars en Koffie Noord Holland

21 mei 2026 13:21

Hi Servi dat kan nog leuk! Ruud en Dr.Knauf hebben zich ook al via PF aangemeld! we zitten nu op 20!

DM me even je mobiele nummer krijg je de informatie gr thom

22 mei 2026 20:45

at PTT hi Piet ik kreeg in mailbox melding dat je mee wilde morgenavond dat kan nog we zijn dan met 21 app me even DM je mobiele nummer hier en voor zekerheid even ook via kaashappers op instagram thanks

24 mei 2026 14:49

Kon helaas niet gisteren...ga volgende keer graag mee (is er een lijst?); ben woonachtig in Amsterdam

25 mei 2026 20:01

Succesvolle tunnelrit met KaashappeRS
Afgelopen zaterdag waren de omstandigheden ons goed gezind en konden we met een mooie opkomst van circa 20 Porsches genieten van een geslaagde tunnelrit. De route, deze keer uitgezet door Jeroen, bood volop rijplezier en mooie momenten onderweg.
De rit werd in stijl afgesloten met een gezellige nazit op Golfbaan Spaarnwoude. Onze dank gaat uit naar de golfbaan voor het beschikbaar stellen van de mooie parkeerplek nog net niet op de green!
Tijdens het napraten werden bovendien nog fraaie herinneringen opgehaald. DrKnauf en enkele anderen deelden enthousiaste verhalen over de legendarische Targa Passaggio-ritten van weleer – een mooie toevoeging aan een toch al geslaagde dag.
85113
85114
85115

25 mei 2026 21:09

Hi dm me even je mobiele nr gr thom
psmits schreef:Kon helaas niet gisteren...ga volgende keer graag mee (is er een lijst?); ben woonachtig in Amsterdam

04 jun 2026 21:06

21 juni is het alweer tijd voor de tweede Kars & Koffie meeting van het jaar!
Met inmiddels al meer dan 30 aanmeldingen belooft het weer een mooie editie te worden.
Deze keer heeft Paul de route én de Kars & Koffie-locatie verzorgd. We worden welkom geheten bij het Automuseum Schagen!
Zin in!
85129
Plaats een reactie