Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Gesloten onderwerp

03 okt 2006 12:13

Naar Brabant wil ik nog rijden om te zoeken (na de herfstrit heb ik weer een zee van tijd) maar Oost of West Vlaanderen is me net iets te ver .
Doch hier zitten genoeg leden van die streek :wink:

03 okt 2006 19:10

Nou Geus, EINDELIJK zeg ;)... Moet te doen zijn om hem volgende keer sneller te vinden!.... Enne, ga je nou nog een nieuwe Boxster kopen van de opbrengst van dat lot?

03 okt 2006 22:04

Ben nog niet gestopt voor het lot,houd de spanning er nog ff in

Morgen meer rijd ik er langs en ga ff in natuurlijk en houd jullie op de hoogte :idea:

we zullen zien of het goed is voor de clubkas........ :idea: :wink:

11 okt 2006 21:21

yohanv schreef:Dave :thumleft:

Olaf schreef:
Marcos schreef:Welke provincies hebben we nog over. :?:

Groningen en Drente .... als het om deze kant van de grens NL/BE gaat :wink:

Groningen: Heel goed idee..... Over 2 weekjes of zo :wink:

Heeeel goed idee!!!!.....maar uhhhh...niet te dicht bij Friesland hoor! 8) :lol:

14 okt 2006 14:10

BerendB schreef:Heeeel goed idee!!!!.....maar uhhhh...niet te dicht bij Friesland hoor! 8) :lol:

Hoezo, slechte ervaringen mee?? :wink:

14 okt 2006 20:02

nee hoor..."uit concurrentieoverweging": hoe dichter bij de Duitse grens...hoe makkelijker het voor mij wordt :lol: :lol:

Ik zit maar 10 km vanaf de dichtsbijzijnde toerit van de Duitse A31 :D

14 okt 2006 20:27

De spoeling in de noordelijke provincies is sowieso dun vergeleken met het Westen (zie ook PF kaart). Maar er ís nog concurrentie... :twisted: :wink:

14 okt 2006 21:24

Volgens de regels moet de PFT morgen weer een nieuw onderkomen hebben :ba: :wink:

14 okt 2006 21:41

Gerhard schreef:Volgens de regels moet de PFT morgen weer een nieuw onderkomen hebben :ba: :wink:

De Geus zit morgen in Vlaanderen :idea:

14 okt 2006 23:55

Maar Limburg is al aan de beurt geweest en de HELE rit is binnen de Limburgse grenzen :wink:

15 okt 2006 7:22

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

15 okt 2006 10:34

De Geus schreef::twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

.... geen prijs op je lot :?: :roll: :twisted: :wink:

15 okt 2006 12:34

Jort schreef:De spoeling in de noordelijke provincies is sowieso dun vergeleken met het Westen (zie ook PF kaart)

Maar het noorden is wel fanatiek :lol: :wink:

15 okt 2006 16:13

mhoeneveld schreef:
Jort schreef:De spoeling in de noordelijke provincies is sowieso dun vergeleken met het Westen (zie ook PF kaart)

Maar als zo'n noorderling hem dan eindelijk heeft gevonden, brengt hij hem toch weer terug naar het westen :res: :wink:

15 okt 2006 21:50

mhoeneveld schreef:

Inderdaad Maurice :!: :!: :!: Je weet wat er gebeurt als dat ding
hier in de buurt komt hè :drive: :zwbl: :wink:

15 okt 2006 21:54

928GTS schreef:Inderdaad Maurice :!: :!: :!: Je weet wat er gebeurt als dat ding hier in de buurt komt hè :drive: :zwbl: :wink:

Precies, ik scan de hele dag al op PFT Hunt 13 en de 6 cylinders staan al warm te draaien :mrgreen: :lol:

15 okt 2006 22:16

mhoeneveld schreef:
928GTS schreef:Inderdaad Maurice :!: :!: :!: Je weet wat er gebeurt als dat ding hier in de buurt komt hè :drive: :zwbl: :wink:

Precies, ik scan de hele dag al op PFT Hunt 13 en de 6 cylinders staan al warm te draaien :mrgreen: :lol:

Mijn vliegtuig vertrekt Woensdag..... :D
Laat maar komen richting het Noorden :!: :!:

16 okt 2006 11:35

Olaf schreef:
De Geus schreef::twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

.... geen prijs op je lot :?: :roll: :twisted: :wink:

Ik heb hier nog steeds een lot liggen dat wel prijs had.
Hoe lang is zoiets eigenlijk geldig en waar kan ik het innen :?:

16 okt 2006 11:55

911-lover schreef:Ik heb hier nog steeds een lot liggen dat wel prijs had.
Hoe lang is zoiets eigenlijk geldig en waar kan ik het innen :?:

Dat kan je alleen maar innen als je de Nederlandse nationaliteit hebt :twisted: .... dus stuur 'm maar naar mij op :P

MNES ..... Kan je (binnen 1 jaar na trekkingsdatum) innen bij elke nederlands postkantoor of boekhandel (zoals bruna) mits de prijs lager is dan 1000 euro :arrow: als de prijs hoger is moet je 'm ophalen in het kantoor van de loterij, wat meen ik in Den Haag staat ...

16 okt 2006 12:45

THX voor de uitleg.
Voor zover ik verstaan heb is het ver onder de 1000€ .
Maar er zit dus nog geen tijdsdruk op , dat is super :thumleft:

-Koen die nu een voller leven heeft als voorheen-

16 okt 2006 21:21

Zeg, staat er ook een straf op als je je niet aan de regels houdt :?:

Die twee weken zijn al voorbij en de PFT heeft (voor zover ik weet althans) nog geen nieuw plekje gekregen en is hunt 13 nog niet gestart :cry: :wink: :!: (Had eigenlijk afgelopen vrijdag de 13e mooi geweest) :wink:

16 okt 2006 21:48

Je kunt wel zien waar de fanatiekelingen vandaan komen :wink:

16 okt 2006 22:26

928GTS schreef:Zeg, staat er ook een straf op als je je niet aan de regels houdt :?:

Toertochtje organiseren :idea: :wink:

Geuski houdt zich wijzelijk stil .... 't kan zijn dat hij de weg kwijt is geraakt in een voor hem vreemde omgeving :shock:

16 okt 2006 22:43

Olaf schreef:
928GTS schreef:Zeg, staat er ook een straf op als je je niet aan de regels houdt :?:

Toertochtje organiseren :idea: :wink:

Porsche bij opbod verkopen en het geld via de donatiebutton inbrengen :lol:

Olaf schreef:Geuski houdt zich wijzelijk stil .... 't kan zijn dat hij de weg kwijt is geraakt in een voor hem vreemde omgeving :shock:

Hij is op weg naar huis bij het drielandenpunt de verkeerde weg in geslagen en ziet nu allemaal besneeuwde toppen voor zich. :mrgreen:

17 okt 2006 1:17

Olaf schreef: Geuski houdt zich wijzelijk stil ....[size=9]

Nog even 2 dagen volhouden Geus..... :wink:
Gesloten onderwerp