D.D. schreef:Route : iets langere snelweg stukken, zodat we ook ff kunnen knallen met z'n allen.....
My hero!!!!

Zat het net ook te denken.
Tjeu, ook van deze kant enkel maar lof. 2 dagen rijden zou wel mogen, maar ik vrees er persoonlijk voor dat als je de huidige route uitsmeert over twee dagen er te weinig rijtijd / dag in vervat zit.
Als we er toch 3 dagen van maken, pak die laatste dag dan maar lekker de Nurburgring mee
De pitstops vond ik uitermate goed uitgekozen. Ok, jammer voor de koffie en zo, maar vind daar maar eens plek om 30 wagens (vrij) goed te stallen!!!
Respect voor dat organisatorisch inzicht. De 2e plek was magnifiek, ook al omdat we later over een van die bruggen reden die we daar hadden gezien.
Je zei iets over water dat warmer mocht. In mijn douche geen last van gehad, maar omdat ik niet ontbijt heb ik me gepermiteerd later op te staan. Misschien stond er net toevallig geen 60 man te douchen.... kan daaraan liggen.
De kaart in het routebook is inderdaad wat klein. Misschien moest dat zo'n openvouwertje van formaat zijn
Oh ja, en volgende keer als je een beter zicht op je kosten hebt, wél op tijd aangeven hoeveel er de man moet geparticipeerd worden. Vind het met die kartonnen doos nog altijd maar behelpen, vooral als je dan misschien nog niet uit de kosten bent. Ben ik misschien de enige die daarover klaagt, maar is toch ook een aandachtspunt naar de volgende editie toe!!!!
Zoals gast aangeeft: niet *teveel* gaan veranderen.
Voor mij persoonlijk mocht de eetstop wel vroeger komen en de rit nog wat langer zijn
Een relaxmoment -met bubbelbad

- na de rit was ook wel mooi meegenomen
Een paar fotograven/filmers langs de route, maar dat lijkt me organisatorisch een heksenketel. Plus je kan moeilijk verwachten dat iemand dat enkel voor de lol gaat staan doen.
Verder waren er wat veel Nederlanders

maar dat heb ik overleefd
@Agima: doe maar lekker rustig aan. Ik ben wat ongeduldig, maar met rede (want jouw teaser was er al een van formaat! Je hebt een goede cameravrouw

)
@Hans jouw survival pakket heeft wel de grootste honger en dorst opgevangen
Was echt super!
Veel plezier aan beiden, daar in Ibiza