Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Re: Forummers stappen op hun stalen ros!!! The Aftermath

10 aug 2009 23:06

Dan ga je toch dat andere weekend van de twee ;) en kom je de 22e lekker 'hier' fietsen!
Dan zijn wel al met minstens vijf: Barolo, gast, DeniS2, Rad911 en Yellowbird en ...
plus aanhang (met of zonder hond)

11 aug 2009 15:08

Ik moet eerlijk zeggen dat het op de 22e ook een beetje begint te wringen :oops: , dus ik heb er geen bezwaar tegen als het verplaatst wordt.

11 aug 2009 17:25

Oktober :thumleft: maar dat wisten jullie al... ben zelf vanaf de 22ste voor een week weg tot de 31ste en 6-september is stedentocht die week daarna 12 september ben ik op; "DE dag van de straatmaker" in dronten en zo ben ik eigelijk heel september volgeboekt en wordt ik tevens een jaartje ouder/wijzer... dus oktober komt mij perfect uit en zal ik van de partij zijn!

Maar jullie mogen evengoed gaan fietsen de 22ste :mrgreen: :mrgreen: , ook zonder mij :cheers:

17 aug 2009 23:00

Ik ga er even van uit dat het niet de 22e is?

18 aug 2009 22:28

Tijdens de rit op de Lage Vuursche kwamen jullie langs een filmset....al met al is daar een deel van de film Foeksia de miniheks opgenomen, naar een boek van Paul van Loon. Verschijnt ergens in 2010, hierbij wat reallife foto's en de schrijver himself.

AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

http://picasaweb.google.nl/SiggyGirlie/Filmset?authkey=Gv1sRgCL3lro2X18X35QE&feat=directlink

tevens een stukje tv-opnamehttp://player.omroep.nl/?aflID=9784690&start=00:00:00

18 aug 2009 22:47

Lachen, dat huisje herken ik iig wel van die morgen :!:

19 aug 2009 7:19

Ik herken het niet 123, maar ja jij bent in de tweede ronde ook een stuk van de route afgeweken :ass: :wink:

om misverstanden te voorkomen, ik haak definitief de 22e af.

19 aug 2009 8:15

Vandaar dat de Radboud haast had... ik dacht dat ie gewoon snel aan het fietsen was voorop maar hij werd waarschijnlijk achterna gezeten :mrgreen:

19 aug 2009 13:50

Ik herken het huisje wel. Wat gaan wij doen as zaterdag? Is er nog animo voor een uurtje te fietsen of gaan wij dit verzetten.?

19 aug 2009 22:46

Zullen we het maar een paar weken verzetten? Ik vind het leuker om met een grote(re) groep af te spreken, als de anderen ook kunnen. Ik heb inmiddels ook mijn plannen voor zaterdag gewijzigd...

19 aug 2009 22:49

Ja dan ga ik op de Afbeelding :mrgreen:
Plaats een reactie