Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Re: 1 September 2013 - Jubi #10 - Nog eentje dan

01 sep 2013 19:53

Pascal en Esther, enorm bedankt! We hebben genoten van een afwisselende en erg gezellige dag. :drive:
Jullie hadden het geweldig voor elkaar!! :cheers:

01 sep 2013 20:21

Fijne dag gehad, Pascal en Esther en alle sponsors bedankt! Lunch was zeer goed verzorgd en een prachtige route door het bosrijke Brabant (en Belgie). Paar maal de draad kwijtgeraakt onderweg maar toch nog de 2e prijs gehaald met dank aan mijn navigator HJDB3.2! :cheers:

Afbeelding

01 sep 2013 20:35

Goh, gaan we nog even een sateetje eten bij het Zwaantje in Heeze en dan zien we daar een knal-rode Cayman staan MET EEN JUBIRIT schild achter de voorruit!

Wie was dit? Iemand uit ons dorp?

01 sep 2013 20:37

Het was weer een leuke rit en erg gezellig :thumleft: met bovendien een leuk resultaat! :ba: :^:

Pascal & Esther en sponsoren bedankt voor het organiseren van Jubirit #10 en het mede mogelijk maken daarvan :cheers:

01 sep 2013 20:38

Daarnaast op deze plaats nog even een extra dankwoord voor het organiseren van alle 10 (!) jubiritten. Afbeelding

Hulde!
Afbeelding (+ woman uiteraard! ;) )

:cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers:

01 sep 2013 20:44

Eerste keer mee met Porscheforum en zeker niet de laatste. Bekende omgeving voor mij (zelfs nog langs m'n woning gereden) en toch nog wat nieuwe weggetjes tegengekomen. Dank voor de organisatie.
Hier nog wat fototjes. Hopelijk geen probleem met zichtbare kentekens?

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

01 sep 2013 21:00

Pascal & Esther in het bijzonder, de sponsoren en natuurlijk alle deelnemers bedankt voor het mogelijk maken van deze leuke en gezellige dag :thumleft: . Dit was zowel voor Yvette (Het Automeisje) en mijzelf de eerste Jubi-rit en we hebben er van genoten :wink: .

Yvette heeft er bij thuiskomst gelijk een stukje aan gewijd op haar website dat hier te vinden is. Door alle gezelligheid en al het moois zijn we amper aan het fotograferen toegekomen dus we zijn benieuwd naar alle mooie foto's die jullie hebben weten te maken.

Ik zie al een mooi voorbeeld van mijn CS voorbij komen waarvoor dank Tom :mrgreen: .
Afbeelding

01 sep 2013 21:04

Leuke dag gehad en nog een mooie prijs ( veerpootbrug) gewonnen ook. Pascal en Esther bedankt!

01 sep 2013 21:09

EriC4C schreef:Daarnaast op deze plaats nog even een extra dankwoord voor het organiseren van alle 10 (!) jubiritten. Afbeelding

Hulde!
Afbeelding (+ woman uiteraard! ;) )

:cheers: :cheers:

Eigenlijk niks aan toe te voegen :!:

't was wederom - ook voor de 10de keer - een geslaagd evenement ... :thumleft: :thumleft: :thumleft:

Was van plan om er een leuk filmpje van te maken ... maar de 'gadget' achterop deze 964 heeft meer dan de helft van de tijd op "foto's maken" gestaan .... en niet op filmen :bang:

Tom schreef: Afbeelding

.. ben daarmee wel ruim 3000 Jubi-Rit foto's rijker :shock:

01 sep 2013 21:30

Ik weet inmiddels wat onze prijs is, maar hoe installeer je dat. Zat verder niks bij? Trouwens dank aan de sponsor Carnewal!
Laatst bijgewerkt door Jan A. (997 4S) op 01 sep 2013 21:36, in totaal 1 keer bewerkt.

01 sep 2013 21:34

Olaf schreef:.. ben daarmee wel ruim 3000 Jubi-Rit foto's rijker :shock:

Haha, heb je nog wel even werk om die allemaal stuk voor stuk in het album te posten :popcorn:

En Pascal en Esther, bedankt voor de organisatie, top geregeld allemaal :thumleft:

01 sep 2013 21:39

Ook wij hebben genoten van onze 1e Jubi Rit.

Esther en Pascal : TOP dat jullie dit zo hebben kunnen organiseren! :cheers: Dit ook namens mijn navigator RM Jr. (mn het ijs bij de lunch ging er goed in)

Helaas niets gewonnen dus sluit ik mij aan bij de laatste woorden van Targa Floriaan :mrgreen:

01 sep 2013 21:42

Jan A. (997 4S) schreef:Ik weet inmiddels wat onze prijs is, maar hoe installeer je dat. Zat verder niks bij? Trouwens dank aan de sponsor Carnewal!

Installeren? Volgens mij had je beter het peper en zoutstel dat ernaast op de prijzentafel stond mee kunnen nemen Jan,

01 sep 2013 21:48

Pascal & Esther en sponsoren , het was een superdag :!:
Heel erg bedankt . :cheers:

Beetje treurig nieuws was dat dit de laatste jubirit was , georginaseerd door
Pascal & Esther . :res: :cry:
Maar beste forumleden , hier en daar heb ik al wat ideetjes gehoord ,
dus mijn hoop voor een jubi11 is er . :drive: :thumleft:

Nog even dit "Voor mij was het de 1e x dat ik bijrijder was , wel met mijn auto ,
maar ben blij dat ze weer voor de deur staat ". :cheers:
Zoals ik van hem begreep , was het voor "mijn chauffeur" ook een superdag .
En niet in de laatste plaats mede door JULLIE , Porsche mensen . :res:

01 sep 2013 22:16

Esther en Pascal, bedankt voor de mooie zeer goed verzorgde dag!!!

Ook deelnemers dank voor de gezelligheid.

01 sep 2013 22:21

Olaf schreef:Was van plan om er een leuk filmpje van te maken ... maar de 'gadget' achterop deze 964 heeft meer dan de helft van de tijd op "foto's maken" gestaan .... en niet op filmen :bang:

.. ben daarmee wel ruim 3000 Jubi-Rit foto's rijker :shock:

Haha briljant! :cheers: :cheers:

01 sep 2013 22:31

Geeft niks Olaf, gewoon héél snel swipen :thumleft:

01 sep 2013 22:45

... zoek nog een leuk muziekje van een minuut of 5 ... dan is'ie klaar 8)

01 sep 2013 22:46

Reesmees schreef:
Jan A. (997 4S) schreef:Ik weet inmiddels wat onze prijs is, maar hoe installeer je dat. Zat verder niks bij? Trouwens dank aan de sponsor Carnewal!

Installeren? Volgens mij had je beter het peper en zoutstel dat ernaast op de prijzentafel stond mee kunnen nemen Jan,

Ik wilde niet onbeleefd zijn Wolter :D

02 sep 2013 8:29

Het was een heerlijke dag, en echt TOP geregeld.
Los van de mooie wegen en gezelschap was die lunch tussen de middag overheerlijk.
Een typisch geval van "de ogen zijn groter dan de buik".
Man wat heb ik naar veel lekkers moeten kijken en niets genomen omdat er gewoon geen plek meer voor was.

Bij de laatste "Latte Macchiato" zag ik die verschillende etages met bonbons nog..., en die chocoladefontein mmm
..en dat alles incl. goodiebag etc. voor maar € 25,-!
Echt luilekkerland daar!, ga ik beslist nog een keertje terug.

Had overigens wel meer Belgen verwacht omdat het startpunt aan de grens lag.
Die mooie oranje Speedster zag ik wel bij de start en heb nog even bijgekletst met Patrick echter hij moest door omstandigheden helaas terug naar huis.

En o o wat zijn er toch veel drempels in NL..., als ik zo'n zelfde rit in België rij verslijt ik veel minder remblokken :mrgreen:

Enkele foto's;

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Jean-Pierre

02 sep 2013 10:57

Wordt er nog een 11de Jubirit georganiseerd???

De volgende keer wil ik ook héééééél graag mee :(

02 sep 2013 11:03

als jij hem organiseert dan mag je mijn startlocatie gebruiken. Rondje Veluwe met heel veel afwisselingen. :mrgreen:

02 sep 2013 11:11

Pascal en Esther :cheers: .
Het was weer een zeer geslaagd evenement :thumleft:
We hebben genoten van ALLES... 8)

02 sep 2013 12:51

Jammer genoeg moest ik werken dit weekend, was er zo graag bij geweest.

02 sep 2013 15:29

Een goed georganiseerde rit met mooi weer, afwisselende landschappen en wegen van snelweg tot zandpad, van bos en heide tot kleine gezellige Brabantse dorpjes. Goede verzamellocaties en een uitdagende puzzelrit en dat dan voor de 10de x op rij. Pascal en Esther bedankt voor het organiseren.
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Plaats een reactie