16 sep 2004 18:56
16 sep 2004 20:40
Sjonnie schreef:PLUK DE DAG EN KOM OOK!
Voorlopig lijstje zonder de HD rijders (Sjonnie en co):
1. RS-R + Luuk
2. PaSCal+Kevin
3. Robbert en Esther.
4. John 4s
5. Horn
6. Michael
7. De Geus
8. Chris_lbr???
9. Lou
10. Frank(BoxsterS), vriend van RS-R
Om 10.00 uur verzamelen te Nederweert op de parking van Macdonalds (naast A2)
16 sep 2004 20:50
16 sep 2004 21:00
16 sep 2004 21:20
Sjonnie schreef:Inmiddels geeft weeronline toch verhoogde buikansen voor zondag ("trend"), net zoals vorige zondag. Wij hebben toen daardoor BBQ uitgesteld, verdomme, geen enkele druppel gezien!
Regen is altijd koffiemolen, vooral voor de HD rijders dan..., maar ik heb nog steeds vertrouwen in de Clarissen, ze zullen meer moeten bidden om het tij nog te keren!
16 sep 2004 21:32
RS-R schreef:Sjonnie schreef:PLUK DE DAG EN KOM OOK!
1. RS-R + Luuk
2. PaSCal+Kevin
3. Robbert en Esther.
4. John 4s
5. Horn
6. Michael
7. De Geus
8. Chris_lbr in Bokrijk aanwezig![]()
9. Lou
10. Frank(BoxsterS), vriend van RS-R
16 sep 2004 23:16
RS-R schreef:Dan hoop ( of laat bidden) maar dat het niet gaat regenen.
![]()
Edoch, ik kom.![]()
Dat bier , daar heb ik zo veel over gehoord, dat laten we ons niet ontglippen.
16 sep 2004 23:21
Chris_lbr schreef:Ik ben helemaal geen watje hoor.Ik rijd nl. elke dag naar het werk met m'n Fireblade, winter en zomer tenzij het ijzelt of sneeuwt.
Maar als't op m'n P'ke aankomt, die wil ik zo veel mogelijk van de nattigheid sparen als roestvoorkoming.
Ik heb ondertussen nog wel iets anders aan de hand, nl. een probleempje met m'n vriendin. Die wil er op zondag nooit voor 10u00 uit, had ik natuurlijk niet aan gedacht.
Dus bij deze laat ik al weten dat als het effectief droog is wij niet naar Nederweert komen - dus gelieve daar niet op ons te wachten ! - maar wel rechtstreeks naar Bokrijk zullen rijden om daar omstreeks 12u00-12u30 te zijn. Kunnen wij daar met jullie kennismaken en de rest van de namiddag doen we alles natuurlijk wel mee, om te beginnen met een etentje.
17 sep 2004 4:56
Chris_lbr-die-eerst-heel-stoer- schreef:Ik ben helemaal geen watje hoor.![]()
Chris_lbr-die-meteen-daarna- schreef:Ik heb ondertussen nog wel iets anders aan de hand, nl. een probleempje met m'n vriendin. Die wil er op zondag nooit voor 10u00 uit, had ik natuurlijk niet aan gedacht.
![]()
17 sep 2004 12:36
RS-R schreef:Sjonnie schreef:PLUK DE DAG EN KOM OOK!
1. RS-R + Luuk
2. PaSCal+Kevin
3. Robbert en Esther.
4. John 4s
5. Horn
6. Michael
7. De Geus
8. Chris_lbr???
9. Lou
17 sep 2004 12:39
17 sep 2004 12:53
John4S schreef:tis wel een klein clubbie aan het worden zeg, nogg ff en dan blijven Humpf en ik zei de gek over
17 sep 2004 14:16
17 sep 2004 14:23
kevin-GT schreef:Ja jongens, het is ook nog neit helemaal zeker of ik mee kan. Want ik ben namelijk donderdag avond gestruikeld op straat. Toen ben ik met mijn mond op de straat gevallen (mijn handen waren te laat, dus heeft mijn mond/kin de klap opgevangen) en nu is mijn voortand half afgebroken, de tand is ook door mijn lip heen gegaan en er is nog een stukje tand van de andere voortand af en heel mijn kin, lip en neus zijn geschaaft. Dus het is nog even afwachten of ik mee kan. Ik heb nog wel een beetje geluk gehad want het had veel erger gekunt, en ze kunnen gelukkig alles weer maken.
17 sep 2004 14:24
horn schreef:kevin-GT schreef:Ja jongens, het is ook nog neit helemaal zeker of ik mee kan. Want ik ben namelijk donderdag avond gestruikeld op straat. Toen ben ik met mijn mond op de straat gevallen (mijn handen waren te laat, dus heeft mijn mond/kin de klap opgevangen) en nu is mijn voortand half afgebroken, de tand is ook door mijn lip heen gegaan en er is nog een stukje tand van de andere voortand af en heel mijn kin, lip en neus zijn geschaaft. Dus het is nog even afwachten of ik mee kan. Ik heb nog wel een beetje geluk gehad want het had veel erger gekunt, en ze kunnen gelukkig alles weer maken.
Sterkte Kevin.
Voortaan misschien je voorzorgen nemen als je zomaar op straat gaat lopen...
17 sep 2004 14:46
kevin-GT schreef: en nu is mijn voortand half afgebroken, de tand is ook door mijn lip heen gegaan en er is nog een stukje tand van de andere voortand af en heel mijn kin, lip en neus zijn geschaaft.
17 sep 2004 14:50
Olaf schreef:kevin-GT schreef: en nu is mijn voortand half afgebroken, de tand is ook door mijn lip heen gegaan en er is nog een stukje tand van de andere voortand af en heel mijn kin, lip en neus zijn geschaaft.
Hopelijk heeft je vriendin het bonnetje nog kan ze je ruilen![]()
Zonder gekkigheid -> STERKTE want het zal allemaal wel een beetje zeer doen
17 sep 2004 15:31
17 sep 2004 15:42
17 sep 2004 16:18
RS-R schreef:Stukje zetten we er wel weer op.
17 sep 2004 16:29
kevin-GT schreef:Mijn tandarts gaat uitgerekend nou ook 2 weken op vakantie.. maarja.
17 sep 2004 16:32
Olaf schreef:kevin-GT schreef:Mijn tandarts gaat uitgerekend nou ook 2 weken op vakantie.. maarja.
Je kan komende zondag ook een uurtje eerder richting Stevensweert afreizen
17 sep 2004 18:36
17 sep 2004 18:43
17 sep 2004 18:52