Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

06 nov 2005 23:23

Afbeelding schreef:Kap Nâh Rob :!: Kreg ut zuah!! :wink: :D

:mrgreen:

07 nov 2005 1:03

Olaf schreef:
Afbeelding schreef:Kap Nâh Rob :!: Kreg ut zuah!! :wink: :D

:mrgreen:

:ba:

09 nov 2005 16:51

Heren en Dames Deelnemers ...

Nog slechts 2 dagen en dan sluit de inschrijving :!: Ik hoor jullie al denken :idea: :arrow: .. we zaten toch al aan het maximale aantal :?:

Dat klopt :!: Het maximale aantal inschrijvingen is bereikt ... echter zijn er onder die inschrijveingen een aantal mensen die niet met hun Porsche komen omdat ze deze bv verkocht hebben .. of omdat er andere verplichtingen zijn die zwaarder wegen dan de ATT ..

Ik verzoek hierbij dan ook om netjes af te melden als nu al bekend is dat er, om wat voor reden dan ook, niet deelgenomen wordt aan de ATT ..

Bij voorbaat dank :wink:

Olaf

09 nov 2005 21:33

Jan A. (964 C4) schreef:Pffffffffffffft, Rotterdamse humor Rob??? Te moeilijk voor een Hagenees :wink: :D

Gelukkig niet voor alle :D

10 nov 2005 0:36

Olaf schreef:Heren en Dames Deelnemers ...

Nog slechts 2 dagen en dan sluit de inschrijving :!: Ik hoor jullie al denken :idea: :arrow: .. we zaten toch al aan het maximale aantal :?:

Dat klopt :!: Het maximale aantal inschrijvingen is bereikt ... echter zijn er onder die inschrijveingen een aantal mensen die niet met hun Porsche komen omdat ze deze bv verkocht hebben .. of omdat er andere verplichtingen zijn die zwaarder wegen dan de ATT ..

Ik verzoek hierbij dan ook om netjes af te melden als nu al bekend is dat er, om wat voor reden dan ook, niet deelgenomen wordt aan de ATT ..

Bij voorbaat dank :wink:

Olaf

Lang geleden dat ik een tocht mee heb kunnen rijden, maar ik ben nu eens een keer niet op vakantie dus heb me alsnog opgegeven. Hopelijk niet te laat :?:

Paskal

10 nov 2005 0:41

Paul van Engelen schreef:
Jan A. (964 C4) schreef:Pffffffffffffft, Rotterdamse humor Rob??? Te moeilijk voor een Hagenees :wink: :D

Gelukkig niet voor alle :D

Ben je een echte of een geannexeerde Paul? :wink:

10 nov 2005 10:08

911 kompressor schreef:Lang geleden dat ik een tocht mee heb kunnen rijden, maar ik ben nu eens een keer niet op vakantie dus heb me alsnog opgegeven. Hopelijk niet te laat :?:

Paskal

Qua datum niet ... echter is de inschrijfingslijst ten aanzien van het aantal deelnemende Porsche's 'maxed out' :?

Je bent 1ste reserve :wink:

10 nov 2005 12:22

vraagje,

Is er iemand die wel gaat maar alleen moet, en geen bijrijder kan vinden,(moeilijk voor te stellen). Ik zou graag mee willen maar heb nog geen porsche. Ik wil het allemaal wel eens meemaken en verhalen horen van jullie porsche fanaten. lijkt me helemaal tegek :D .
Dus heb je nog een plekkie over hoor ik het graag.

groetjes Friso

ps.: ik ben zelf aan het kijken voor een 964 cabrio.

Bijrijder?

10 nov 2005 12:46

Misschien is dit wat voor je? :D :D :D

10 nov 2005 22:13

Helaas kan ik dan niet, jammer genoeg. :bang:

11 nov 2005 0:46

Olaf schreef:
911 kompressor schreef:Lang geleden dat ik een tocht mee heb kunnen rijden, maar ik ben nu eens een keer niet op vakantie dus heb me alsnog opgegeven. Hopelijk niet te laat :?:

Paskal

Qua datum niet ... echter is de inschrijfingslijst ten aanzien van het aantal deelnemende Porsche's 'maxed out' :?

Je bent 1ste reserve :wink:

dan is het hopen op slecht weer

:^:

11 nov 2005 10:16

robbie965 schreef:dan is het hopen op slecht weer :^:

.... of je ruilt jouw plaats met die van 911 kompressor :twisted:

11 nov 2005 12:58

Lange termijn, donderdag 17 november 2005 tot en met zondag 20 november 2005.

Iedere dag ongeveer 60% kans op neerslag. Temperaturen rond of iets onder de normale waarden. (Tmin= 3 gr, Tmax = 8 gr)

Lijkt mij een goed plan Olaf :roll:

12 nov 2005 2:16

Zo moet het er volgende week zondag ongeveer uit gaan zien :shock:maar dan met Porsches in plaats van Hummies ... :wink:

12 nov 2005 22:46

Olaf schreef:Zo moet het er volgende week zondag ongeveer uit gaan zien :shock:maar dan met Porsches in plaats van Hummies ... :wink:

Daar teken ik voor, dat was een mooie dag, schitterend weer!
Aantal Porsches hebben we zelf in de hand, het weer niet hë?

12 nov 2005 22:52

me too

me too

:o

13 nov 2005 16:23

De zitting waarop ik zat te wachten is 20 December , dus ik kan toch mee.
Aanmelding is verstuurd , nu zien of er nog een plaatsje is :wink:

13 nov 2005 18:22

anders mag je met mij meerijden koentjuh :o

13 nov 2005 18:33

Als ik niet meer zelf kan meerijden neem ik dat aanbod graag aan :thumleft:

13 nov 2005 19:25

D'r is een erg mooie,en vooral leuk te rijden route uitgezet...wordt zeer de moeite waard! :wink:

13 nov 2005 19:57

911-lover schreef:Als ik niet meer zelf kan meerijden neem ik dat aanbod graag aan :thumleft:

... gezien de weersverwachtingen zou ik dat aanbod ter harte nemen :idea: ... kan je altijd nog Robbie 965 meenemen in jouw auto als navigator :wink:

De lijst is vol - 911 Kompressor staat vooralsnog (als eerste) op de reserve lijst :shock:

13 nov 2005 20:46

Geen probleem (eigen schuld) maar erbij ben ik zeker :wink:

15 nov 2005 1:37

911-lover schreef:Geen probleem (eigen schuld) maar erbij ben ik zeker :wink:

Ik heb je bij Robbie965 geteld ... daarbuiten staan er nu 2 Porsches op de reservelijst :?

De E-mailing heb ik zojuist verstuurd - en ik denk dat het overbodig is om te vermelden dat het prijsgeven van de inhoudelijke informatie op dit Forum of op de Prikpagina niet gewenst is :idea:

Mochten er ingeschrevenen zijn die de mailing niet ontvangen (hebben) gaarne even een mailtje naar Abrahamtoertocht@hotmail.com

:arrow: Een hiervan is J.A.Berendsen@XXXXX.nl :!:

Ik heb geen idee wie dat is en of hij via het prikbord of via het forum aangemeld is ... de mail wordt elke keer als 'onbezorgt' bestempeld :?

15 nov 2005 7:23

Olaf schreef: ... de mail wordt elke keer als 'onbezorgt' bestempeld :?

Stuur effe een mailtje aan je provider... dat het onbezorgd is... :lol:

Ik zou er niet te bezorgd over zijn... :lol: wordt vast een toprit! 8)

15 nov 2005 9:18

Olaf schreef:Mochten er ingeschrevenen zijn die de mailing niet ontvangen (hebben) gaarne even een mailtje naar Abrahamtoertocht@hotmail.com

:arrow: Een hiervan is J.A.Berendsen@XXXXX.nl :!:

Ik heb geen idee wie dat is en of hij via het prikbord of via het forum aangemeld is ... de mail wordt elke keer als 'onbezorgt' bestempeld :?

No problem Olaf....
Er staat nog iemand als 1e reserve op de lijst :D
Plaats een reactie