Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

12 mei 2006 13:21

Onze Paul heeft een (kwazie) naamgenoot met de zelfde passie voor de 356 en een gepersonaliseerde nummerplaat.
Deze is gespot tijdens de parade :lol:

Afbeelding

12 mei 2006 13:24

911-lover schreef:Onze Paul heeft een (kwazie) naamgenoot met de zelfde passie voor de 356 en een gepersonaliseerde nummerplaat.
Deze is gespot tijdens de parade :lol:

Afbeelding

Het is een bekende voor mij, is ook lid van de 356 club van België.

12 mei 2006 13:26

Ik moest dadelijk aan jou denken toen ik het nummerbord zag.
Dat was echt een toeval :shock: :D
Ik vond dat prachtig als je ze zag rijden met zo'n super grote smile op hun gezicht.
Die waren echt aan het genieten. :res:

12 mei 2006 13:32

he, is dat niet ... Polycarpus Fernandus Augustus Tack of kortweg Pol
:wink:
mooie 356 is dat ook :shock:
wordt tijd dat ze hier ook gepersonaliseerde kentekens gaan verschaffen :?

12 mei 2006 13:55

Marco schreef:he, is dat niet ... Polycarpus Fernandus Augustus Tack of kortweg Pol

Hadden jullie ook "Merlina" in Nederland :roll: :lol:

12 mei 2006 14:31

911-lover schreef:
Marco schreef:he, is dat niet ... Polycarpus Fernandus Augustus Tack of kortweg Pol

Hadden jullie ook "Merlina" in Nederland :roll: :lol:

nee, maar we konden al wel de brt ontvangen :wink:

12 mei 2006 20:11

Aub Jan,

nog iemand die je auto gefotografeerd heeft :

http://img132.imageshack.us/my.php?imag ... 0790vm.jpg

12 mei 2006 20:15

hmmm...volgens mij heb IK zelfs die wagen gefotografeerd, in verband met die mooie spoiler achterop...

en in de parade op zondag zat er één schuin achter ons, maar er zat een Dame in..weet helaas het nummer van het portier niet meer :(

12 mei 2006 20:32

FROST schreef:Ik dook de Porsche in en geen 5 min. later werd het teken gegeven voor de start. Helemaal aan top stond natuurlijk de Carrera GT.
Jankend vertrok hij, gevolgd door 2 996 Turbo's en in het midden een GT2 R, met een Giga grote vleugel! Daarna kwamen er drie GT3's in formatie, een rij met Targa, S model en Boxster. En daarna kwamen wij! De Carrera GT bevond zich dus niet eens 20 meter van ons vandaan..

Dan sta jij hier wellicht op...

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

en nog eentje...

Afbeelding :mrgreen: :cheesy:

12 mei 2006 22:46

Oew wat een mooie foto's, vooral die eerste met die GT :shock: 8) .. En ja, ik zie mezelf nog zitten in die Carrera, thx man!!

*gaat nog effe op bed nadromen van haar belevenis* :P

12 mei 2006 22:49

he horn ook bedankt voor die foto
ga ook even nadromen in bed :wink:

13 mei 2006 11:52

Marco schreef:he horn ook bedankt voor die foto
ga ook even nadromen in bed :wink:

Ikheb ook gedroomd van die laatste foto :^:

13 mei 2006 12:56

Is me wel opgevallen op die laatste foto dat mevrouw wel een errug grote voorgevel heeft :shock: :lol:

13 mei 2006 14:22

Ze zal bij de dokter van de Roeselarerit op bezoek geweest zijn :twisted: :lol: :lol: :lol: :wink:

13 mei 2006 15:15

horn schreef:Airbags included :mrgreen: :cheesy:

:cheesy: :wink:

25 mei 2006 20:57

Voor de liefhebbers!
hoogtepunten van mijn dag op Spa Francorchamps, er schieten vele schitterende Porsches door 't beeld. Heb geen nl kentekens kunnen ontwaren, maar wellicht zit er n bekende tussen...

http://video.google.com/videoplay?docid=6439639845664912570

voor de rekenaars onder ons.... 8) ik zei hoogtepunten, dus niet bang zijn voor plotseling van rechts komende bandenstapels..... :twisted: :wink:

25 mei 2006 21:05

Leuk filmpje.
Je reed nog zo rustig (iedereen ging jouw voorbij) en dan nog met brokken zitten :?
In welke klasse zat je daar ik onze Martini niet zie.
Wij zaten in de Fun

25 mei 2006 21:14

911-lover
ja ik zat ook in fun...

ik reed bewust langzaam om iedereen een kans te geven op de film te komen :twisted: :P :wink: Kennelijk reden jullie nog langzamer ?? :lol: vast niet...

punt was dus n beetje; naarmate de dag vorderde ging ik harder rijden, maar de wegligging achteruit... tank bijna leeg dus licht van achter, daarmee verklaar ik n beetje dat heftige onderstuur dat ik had. Maar; Wàt een dag! wat een baan... grandioos!

25 mei 2006 22:27

tank bijna leeg dus licht van achter, daarmee verklaar ik n beetje dat heftige onderstuur dat ik had

in het geval van een 911 snap ik dit,
maar een 944 niet. Zou je toch eerder overstuur verwachten

26 mei 2006 10:05

@DeniS2,
hmm... daar kon je nog wel ns gelijk in hebben... :roll: Wat er gebeurde is op de een of andere manier toch onderstuur: het stuur wijst naar rechts, maar de auto gaat -min of meer- rechtuit.

Nu zit er daar een verkanting in het asfalt, het loopt naar links af. Dit heeft uiteraard ook een rol gespeeld. vreemd genoeg heet het de ronde voor de crash (de laatste scene van het filmpje,op die Gt3 RS inlopend) geen rol gespeeld, hoewel ik wel ongeveer met dezelfde snelheid aankom. Een ander verschil met voorgaande sessies was wel dat ik geen passagier meer mee had.

Ik heb e.e.a. diverse malen terug gekeken. Er spelen natuurlijk altijd 7 factoren een rol. heb ze alleen nog niet allen kunnen vinden.

26 mei 2006 15:32

waar en hoe ben je eraf gegaan dan?
de schade zat toch rechts?

26 mei 2006 16:17

@jeroen: Eau rouge...
eerste knik naar links naar mijn mening prima, clipping point bij de 2e knik naar rechts ok, maar van daaraf onderstuur (stuur wijst naar rechts, auto glijdt rechtuit). hier begint ook de weg te verkanten naar links, dus versterkt het onderstuur. linksvoor heeft geen grip, terwijl dat de kant is waar de last op zit op dat moment.

Nèt over de kerb rechts van Radillon. Net achter die kerb zit een ruwe betonnen rand, bij het aanraken van die rand, krijgt linksvoor ineens grip en word ik naar rechts gelanceerd, stuur slaat om waardoor achterkant verder naar rechts zwiept en als eerste tot stilstand komt in de banden. daarna volgt de voorkant.
Heb evt wel videobeelden...

26 mei 2006 16:38

MP944 schreef:@jeroen: Eau rouge...
Heb evt wel videobeelden...

Post die es als je kan

26 mei 2006 17:18

Jeroen,
Was er wat terughoudend mee... maar goed hier is ie.
http://video.google.com/videoplay?docid=-363122402423155696

26 mei 2006 18:09

Kan me vooral de ontzetting, toen het net gebeurt was , voorstellen...klote voor je man!

Ik vond het ook erg onverwacht.
Plaats een reactie