Nou de hunter heeft hem hoor.
Hij staat eindelijk weer thuis, de beker dan(althans, ik ga er van uit dat die er in zit, heb de koker nog niet eens open gemaakt).
In Den Haag even zo'n moderne telefoon geleend

om de eindstand te bekijken. En ja hoor, plek was gelokaliseerd, maar niemand onderweg, zo leek het. Dat weet je echter maar nooit, het is wel eens anders gegaan. Denk dat ik rond 1 uur vertrok uit Den Haag, na eerst nog een politie "controle" in de parkeergarage. Kenteken staat genoteerd, zeer zinvolle bezigheid zo laat op de avond. We worden nog eens berucht.
Zonder degelijke navigatie is dat toch spannend, maar de Zaanstreek is niet geheel onbekend.
Heerlijk het raampje open gedaan bij de stinkfabriek, over het water denkbeeldig naar de oude werf van m'n vader gekeken en toen naar de Schans.
Geheel bij mijn volle verstand, ook al twijfelde ik daar af en toe nu zelf aan, stond ik daar en toen..............ja, hoe was het ook al weer. Ouderwetse telefoon, dus op geheugen zoeken. Dat werd hem niet, terug naar de kaart en daar zag ik de steiger, molen, e.d. staan, met de route er heen.
Om 2 uur had ik hem. Vijf over 2 weer in de auto, na eindelijk een sanitaire stop(dat is wat lastig in een parkeergarage met P rijders, volop licht en politie

). Iets over half 3 thuis.
Nu nog even een foto maken van de beker naast de lappie en dan zo maar eens naar bed.
Ik moet ook vroeg op
Heb een heerlijke avond/nacht gehad, met een stukje hunt, tunneltjes, sentiment in de Zaan, meezingen met de muziek die hard aan stond, koker vinden en dat alles in een Porsche. Wat wil een mens nog meer.
Zal de foto's zo plaatsen.