Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Gesloten onderwerp

30 jun 2006 10:48

Gebeurt wel es inderdaad...

Frost: er is vast wel iets te regelen, maarja, de lunch moet ik ook voor je betalen he ;) (en allerlei andere vaste kosten deel je over de deelnemers, vandaar!) Komt allemaal goed, kom maar gewoon deze kant op op de 20e, is heel gezellig :cheesy:
Leander: Tja, 100 is de planning, vandaag toevallig weer 2 inschrijvingen bij, maar ik ben er nog lang niet :(

De rest: oh oh oh ;)

30 jun 2006 12:49

Zeg Lydia heb jij geen zin om te komen?

30 jun 2006 16:25

Sandra & Eric schreef:Zeg Lydia heb jij geen zin om te komen?

Wordt het daar (net als hier op het forum) ook zo'n gezellig thee-kransje :?: :twisted: :wink:

30 jun 2006 17:00

Olaf schreef:Wordt het daar (net als hier op het forum) ook zo'n gezellig thee-kransje :?: :twisted: :wink:

Koen staat (nog) niet op de lijst! :wink:

Ik zie dat jij ook met 2 personen komt...........wie is de (on) gelukkige? :mrgreen: :lol:

30 jun 2006 18:40

Rob Herfst schreef:...........wie is de (on) gelukkige? :mrgreen: :lol:

..... dat zal ik zelf dan zijn :shock: - heb er (nog) geen weet van met wie ik. door paSCal, opgezadeld ben :wink:

30 jun 2006 20:09

:cheesy:... Force of habit ;)

(of wishfull thinking natuurlijk! :mrgreen: )

30 jun 2006 20:14

Rob Herfst schreef:Koen staat (nog) niet op de lijst! :wink:

Ik zie dat jij ook met 2 personen komt...........wie is de (on) gelukkige? :mrgreen: :lol:

1 en 1 is 2 :lol: :lol:

30 jun 2006 20:18

In dit geval is 4 en 82 nog steeds 4.... (maar daar zal Rob wel overheen gelezen hebben :cheesy: )

30 jun 2006 20:41

paSCal schreef:(maar daar zal Rob wel overheen gelezen hebben :cheesy: )

.... over dat lezen gesproken :arrow: Is er al een bank of giro nummer waar we op kunnen gaan storten :?:

30 jun 2006 21:32

Olaf schreef:
paSCal schreef:(maar daar zal Rob wel overheen gelezen hebben :cheesy: )

.... over dat lezen gesproken :arrow: Is er al een bank of giro nummer waar we op kunnen gaan storten :?:

Ik weetr wel eentje :mrgreen:

30 jun 2006 21:35

ppp 356 schreef:
Olaf schreef:.... over dat lezen gesproken :arrow: Is er al een bank of giro nummer waar we op kunnen gaan storten :?:

Ik weetr wel eentje :mrgreen:

Hé, dat was mijn grap. Eén van de weinige voordelen van moderator zijn. Wachten tot Pascal het rekeningnummer plaatst en dan gauw veranderen in mijn nummer en drie dagen later het originele nr er weer op zetten... :twisted: :lol:

01 jul 2006 10:01

Zo,

Ik heb me zojuist ook ingeschreven.
Ik heb er weer zin in !!!!!!!!!!! :D

01 jul 2006 10:06

Ik had wat strubbelingen met de bank, maar als het goed is heb ik het nieuwe nummer, ik krijg dat nummer ergens komende week bevestigd, dus dan gaat er een mailtje uit naar alle inschrijvers, met alle informatie...

Om te voorkomen dat Horn het nummer gaat wijzigen enzo :cheesy:

01 jul 2006 10:27

paSCal schreef:ik krijg dat nummer ergens komende week bevestigd...

van Horn...... clever. :wink:

01 jul 2006 10:29

ER schreef:
paSCal schreef:ik krijg dat nummer ergens komende week bevestigd...

van Horn...... clever. :wink:

Briefje is net de deur uit. Dat logootje duurde even :mrgreen: :twisted:

Afbeelding

03 jul 2006 18:31

PaSCal,

Ik moet helaas afzeggen. Zit dan nog ergens vakantie te vieren in Italië (ook niet heel erg vervelend natuurlijk).

Ik zie wel op de foto's wat ik allemaal heb gemist.

Grtz, Ingo

O ja. Sta # 44 op de lijst. Scheelt zoeken ;-)
Laatst bijgewerkt door ingo op 04 jul 2006 17:38, in totaal 1 keer bewerkt.

04 jul 2006 15:34

paSCal schreef:.... 100 is de planning, .... maar ik ben er nog lang niet :(

Begrijp dat ik je rustig nog een tijdje in spanning kan laten, zonder risico voor mijn kansen op deelname :?: :P :D :mrgreen: :cheesy:

05 jul 2006 3:27

Bij deze geef ik me nog niet op.....

Dit heeft tot nu toe nog geen geluk gebracht.... :oops:
Wie weet gaat het dan lukken. Want ik heb er wel zin in !!!!

Zodra ik meer ( :ba: ) nieuws heb betreft de P :arrow: Inschrijving :!:

07 jul 2006 21:36

Kan het ter plaatse betalen zoals verleden jaar :?:

08 jul 2006 12:58

Zow, vandaag (nouja, eigenlijk gisterenavond laat) te horen gekregen dat de vergunning in een iets andere vorm doorgang gaat vinden. Wellicht eigenlijk NOG wel mooier in mijn ogen, dus dat wordt leuk ;)

Enne Koen (en de rest natuurlijk ook), lees de eerste post nog eens, die update ik eens in de zoveel tijd.

Hopelijk gaat morgen het mailtje met alle 'up-to-date' informatie de deur uit, met daarin ook het rekening nummer voor de kosten!
Laatst bijgewerkt door Pascal op 08 jul 2006 13:15, in totaal 1 keer bewerkt.

08 jul 2006 13:03

Onder voorbehoud ben ik er ook bij!

08 jul 2006 13:16

Erick schreef:Onder voorbehoud ben ik er ook bij!

Schrijf je je dan wel even in?

(als er wat minder voorbehoud is! :cheesy: )

09 jul 2006 19:54

Ik heb me sinds vandaag ingeschreven keek hier al een tijdje rond, Al zwerf al wel een tijdje rond op het 944 forum.
Ben momenteel mijn auto nog aan het afwerken/opbouwen , en zal em waarschijnlijk voor de 20e wel klaar hebben.

Tot wanneer kan ik me aanmelden??
wil zeker zijn dat ie klaar is dan>.........

ohja voorstellen doe ik uiteraard nog als ik ff meer tijd heb...

10 jul 2006 7:28

paSCal schreef:Zow, vandaag (nouja, eigenlijk gisterenavond laat) te horen gekregen dat de vergunning in een iets andere vorm doorgang gaat vinden. Wellicht eigenlijk NOG wel mooier in mijn ogen, dus dat wordt leuk ;)

Hoe vergunning? Wat vergunning? Waarom vergunning? Bij wie vergunning? Waarvoor vergunning?

10 jul 2006 8:25

Lou schreef:Hoe vergunning? Wat vergunning? Waarom vergunning? Bij wie vergunning? Waarvoor vergunning?

Dat merk je tegen die tijd vanzelf wel :!: :cheesy:
Gesloten onderwerp