Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Re: 23 mei: PF naar de Nordschleife

01 jun 2010 21:43

Mike :?: weet jij hier meer van :mrgreen: (jij vond ze toch zo mooi?..)
Geintje....

Wel shit zeg :roll: kan je er nog aankomen?

01 jun 2010 21:50

Ik ga de linkse loshalen volgende week, er staat namelijk een porsche-nummer in dat ik nodig heb om ze te bestellen. In het Porsche onderdeelsysteem heb ik ze (nog) niet kunnen vinden.

Ik hoop dat ze nog te leveren zijn, ik had altijd nog een mal kunnen laten maken, maar dat gaat nu ook niet meer. In het ergste geval op zoek naar gebruikte, maar dat zal een lange zoektocht worden.

Ben ook benieuw naar de prijs, deze splitters zijn uniek voor de 964 RS 3.8, en daar zijn er niet zo veel van...

@Mike: Geef hem nu maar terug, aan eentje heb je toch niks :wink: :wink:

01 jun 2010 22:29

Volgens mij reed ik voor jou en miste het beest net mijn auto.... Wel shit Roald. Succes met zoektocht :!:

01 jun 2010 22:36

Klopt, het leek mij niet verstandig om het stuur om te gooien, of te remmen.

Erg jammer, maar die dingen gebeuren.
Ik dacht later van iemand gehoord te hebben dat er nog iemand overheen is gereden, maar of dat zo is, en wie, weet ik niet.

02 jun 2010 0:43

Ik heb het er niet over gehad, maar nu je het zegt ik ben er ook overheen gereden en het dier schampte de onderkant. Zal morgen eens kijken, maar volgens mij geen schade. gast reedt volgens mij op dat moment achter mij en Han voor me dus die zullen het ook wel gemerkt hebben.

02 jun 2010 8:05

Was het wel een beestje :mrgreen: :wink:

Afbeelding

02 jun 2010 11:40

Je neemt ze een keertje mee naar de Nordschleife, vervolgens zijn ze kompleet de weg kwijt en rijden met een waas in hun ogen.
:P :P :P
:drive:
Laatst bijgewerkt door Gert op 02 jun 2010 13:15, in totaal 1 keer bewerkt.

03 jun 2010 0:45

Gert schreef:Je neemt ze een keertje mee naar de Nordschleife, vervolgens zijn ze kompleet de weg kwijt en rijden met een waas in hun ogen.
:P :P :P
:drive:

Zo is het, trappen met die kever, hard vooruit is het enige wat telt...
Plaats een reactie