Johannes heeft het al gezegd, dank voor de complimenten. We hebben het weer met veel plezier en enthousiasme gedaan.
De foto's staan inmiddels online;
Ik heb inmiddels mijn fotos op de site toegevoegd;
Porsche Friese Elfstedentocht 2012 Serge van Racephoto.nl heeft zijn fotos ook al online staan;
Racephoto.nlIk wilde het onderstaande nog even toelichten:
Helaas géén Elfstedentocht 2013 hebben we vanavond gehoord.....
Inderdaad in 2013 geen 911Stedentocht maar net als vorig jaar denk ik een heel bijzonder alternatief. We gaan proberen de 911Kurvenroute weer uit de kast te halen. Andere route, andere locaties maar met hetzelfde niveau en gezelligheid.
Waarom we dat doen heeft meerdere redenen.
Een evenement als de 911Stedentocht gaat enorm veel geld in om en voor ruim de helft van het budget zijn we afhankelijk van onze sponsoren.
We weten allemaal dat het economisch best zwaar weer is op dit moment en dat hebben we dit jaar ook gemerkt in het werven van de sponsorgelden.
Dan kun je natuurlijk stellen doe het deelname bedrag dan hoger maar dan is juist een van de speerpunten van het evenement weg, namenlijk dat in principe iedere Porsche rijder mee moet kunnen doen en het niet alleen voor de welgistueerde eigenaren wordt.
Tevens zien we toch een soort verzadiging komen in de markt. Een fiks aantal mensen doet nu al meerdere jaren mee en heeft zoiets van, 'ach nu maar eens een paar keer overslaan'.
En zoals Dimitri al schrijft, we willen het ook een beetje bijzonder houden. Er is per slot van rekening ook niet ieder jaar een echte Elfstedentocht.
Wij hebben als organisatie genoeg ideeen op de plank liggen om ook een flink aantal alternatieve evenementen op te tuigen. Als er mensen zijn die nog bijzondere wensen of tips hebben horen we het graag. Wil niet zeggen dat we alles klakkeloos over nemen maar bij voldoende animo zeker de moeite waard om uit te werken.