Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Re: Tunnel Challenge Rotterdam - La Targa Passaggio ™ - VOL!

15 sep 2012 14:30

Leuke foto's en wat een MOOIE straat hebben ze daar he :mrgreen: en vooral die inrit die net nieuw is en speciaal laag gemaakt is om de porsche het terrein op te kunnen laten rijden :mrgreen: :mrgreen:

15 sep 2012 16:20

Ik heb ook een hele leuke avond gehad en het was weer een top rit :), volgende keer ben ik er zeker weer bij! Na de eerste stop zat ik in een leuke "kopgroep" met oa een 996, 997 turbo S en 996 GT2 :D.
Ik zag ook al dat filmpje voorbij komen waar ik in de tunnel die pizzakoerier voorbij reed en die ik vervolgens aan het einde van de tunnel bijna onder mijn voorwiel had, wat een idioot en die ook nog eens zonder achterlicht reed :shock:. Ben benieuwd naar de rest van de foto's en filmpjes!

15 sep 2012 16:30

Dimitri-Turbo schreef:Leuke foto's en wat een MOOIE straat hebben ze daar he :mrgreen: en vooral die inrit die net nieuw is en speciaal laag gemaakt is om de porsche het terrein op te kunnen laten rijden :mrgreen: :mrgreen:

......en, mag je nu vaker langskomen :P

15 sep 2012 18:44

Het was weer super gaaf!! Bedankt Olaf. Leuk, weer veel maatje gesproken!! Op naar de volgende! :cheers: :ba:

15 sep 2012 20:01

O & M en PCR bedankt voor de organisatie , weer goed geregeld!
Leuk, de andere volgorde zo..... 8)

15 sep 2012 21:17

thnx voor alle enthousiaste replies 8)

twas weer een gezellig avond uur :mrgreen:

ik heb het hlml naar m,n zin gehad :D

Porsche Rotterdam nogmaals hartelijk dank voor het gebruikmaken/medewerking voor de perfecte startlokatie :thumleft:

kheb al samen met Olaf over een The Haque tunnelrun gebrainstormed dus wieweet binnenkort en keer :cheers:

grtjs Dr Knauf

.

15 sep 2012 21:19

Dan ga ik een paar uur eerder van huis......... :mrgreen:

15 sep 2012 21:27

sgoed dan kankdie blauwe mooi vastleggen :cheers:

.

15 sep 2012 22:07

Stuur nog even een foto van de gele Mike :!:

15 sep 2012 22:23

olaf en mike het was weer een leuke avond thanks :drive: :mrgreen:

15 sep 2012 22:25

Hebben ze in de Haag tunnels dan?...... :mrgreen:

15 sep 2012 22:33

Wij hebben ook weer een fantastische avond gehad!
Ik heb ook nog een filmpje gemaakt, die hier te zien is: http://www.youtube.com/watch?v=Z4CY6J20 ... tube_gdata

Bedankt voor de gezelligheid, volgend jaar doen we zeker weer mee! :cheers:

15 sep 2012 22:36

Jaco schreef:Hebben ze in de Haag tunnels dan?...... :mrgreen:

Hubertustunnel bij Madurodam, aanradertje!
http://www.youtube.com/watch?v=_Pza5iIPzXY

15 sep 2012 22:46

jaja die tunnel is bijna 2 km lang en dat dan heen en weer is dikke 3.5 km lang brul plzr :cheers:

dan al die tunnels bij elkaar alleen op die weg al zijn zeker bijelkaar wel goed voor zo,n 5 a 6 km :ba:

dus haal je oordoppen maar weer uit het vet :mrgreen:

.

16 sep 2012 1:02

Thanks voor de organisatie! En mooie beelden Rogier!

16 sep 2012 9:47

drknauf schreef:jaja die tunnel is bijna 2 km lang en dat dan heen en weer is dikke 3.5 km lang brul plzr :cheers:

dan al die tunnels bij elkaar alleen op die weg al zijn zeker bijelkaar wel goed voor zo,n 5 a 6 km :ba:

dus haal je oordoppen maar weer uit het vet :mrgreen:

Uitstapje erbij via A44 naar Leiden? Stationstunnel + Willem de Zwijgerlaan met tunneltjes. Via Roelofarendsveen naar A4 (2 tunnels) weer richting Den Haag...

16 sep 2012 11:00

Ook ik heb ervan genoten! waren overigens niet bij de eindlocatie omdat van de 993 van mijn maatje de ruitewisserarm los was gekomen. Zijn onderweg bij zijn huis afgehaakt.

Iedereen bedankt voor de organisatie!

16 sep 2012 11:48

Olaf en Mike het was onze eerste keer en het was tof bedankt voor de organisatie volgend jaar een rit rond Den Haag?

16 sep 2012 23:21

Den Haag/Leiden is wel lekker in de buurt :thumleft:

Rotterdam is voormij net even te ver qua tijd.... overdag werk ik eral... dan naar huis en om terug te komen sta ik dik in de file op de 13 :oops:

Den Haag is een leuke extra optie/rit... ik stem voor Amsterdam/Rotterdam/Den Haag :cheers: :cheers: als dit door gaat dan bestel ik gelijk stickers :mrgreen:

17 sep 2012 9:33

mn eerste La Targa Passaggio en hopelijk niet mn laatste!!!

Dank aan de organisatie. top rit!! :thumleft: :thumleft:

Was helaas alleen (mn bijrijder brak zijn been) maar heb me uitstekend vermaakt. Gelukkig een thuiswedstrijd, wel handig als je weet waar je rijd (en waar je parallel in kan halen :mrgreen: ). Leuk om te zien dat ook dames op de driverseat plaats namen en ons zonder moeite bij konden houden na de eerste stop, de vaart zat er toch lekker in. :res:

@ Rogier: top filmpje!! leuk om op 3min26 Larssie? te zien filmen. Bijna een fataal ongeluk met die pizzakoerier, ik dacht al dat het voor mn achtervolgers problemen op kon gaan leveren toen ik hem nog even in haalde in de tunnel :ba: :ba: . Ik ben benieuwd of hij licht zag aan het einde van de tunnel. :mrgreen:

17 sep 2012 18:33

Voor de liefhebbers, hier nog een filmpje van de kleine jongen die jullie misschien wel gezien hebben: http://www.youtube.com/watch?v=krVAkS3CvhA

17 sep 2012 18:41

Pacoloco schreef:@ Rogier: top filmpje!! leuk om op 3min26 Larssie? te zien filmen. Bijna een fataal ongeluk met die pizzakoerier, ik dacht al dat het voor mn achtervolgers problemen op kon gaan leveren toen ik hem nog even in haalde in de tunnel :ba: :ba: . Ik ben benieuwd of hij licht zag aan het einde van de tunnel. :mrgreen:

Haha, wat zou hij zich doodgeschrokken zijn zeg! Begon ook helemaal te slingeren :lol:
Ik zie nu inderdaad pas dat daar nog mensen aan het filmen zijn haha! Was mij tijdens het filmen helemaal niet opgevallen.

17 sep 2012 18:45

hier nog een filmpje van de kleine jongen

Nice :thumleft:

17 sep 2012 19:29

Rogier schreef:Voor de liefhebbers, hier nog een filmpje van de kleine jongen die jullie misschien wel gezien hebben: http://www.youtube.com/watch?v=krVAkS3CvhA

supermooi filmpje, echt profi gedaan :thumleft: :thumleft:

17 sep 2012 19:36

zeker nice van die kleine man 8)

ook deze van hem is dope shit:

Plaats een reactie