Hierbij de eerste (sfeer) foto's. Zo spoedig mogelijk komen de andere foto's en film! Iedereen bedankt voor de komst en gezellige rit . In het najaar gaan we nogmaals een rit organiseren
Superdag gehad, bijna de hele route open kunnen rijden op enkele hagelstenen na... Heran en Brian, bedankt voor de organisatie!!! Is voor herhaling vatbaar!!!
Net thuis, Heran Brian bedankt Het was een leuke rit en de sfeer was goed. Mazzel met het weer gehad, een paar druppeltjes. Helaas moeten we wel weer sleutelen, nieuwe remlichtschakelaar heeft het ook begeven
Volgende keer gebruiken we die kaart en gaan we die de hele dag rijden. Koffie en lunch midden op de rotonde en die verrukkelijke arretjescake natuurlijk...
De deelnemers aan de rit hebben een PB ontvangen met een link voor de foto's. De link is tot 28 april 2016 te gebruiken. Heb je geen PB ontvangen laat het even weten.
Het was wederom een fantastische rit . Met allemaal leuke mensen
Dit was echter de laatsteTwente rit . In het najaar zal het de 'Twentse Arretjes Rit' heten . De deelnemers aan de voorgaande ritten weten wellicht waarom.
De Twentse Arretjes Rit zal waarschijnlijk op zondag 17 september verreden worden met wederom een max. van 20 Porsches.
Laatst bijgewerkt door Heran op 24 apr 2017 18:40, in totaal 3 keer bewerkt.
Was een erg leuke rit Heran, ook een flink aantal leuke foto,s ...thx . We doen t nog graag es over...niet dan Mr de Groot? Of de volgende rit in Drenthe???
Ook wij hebben uiteraard enorm genoten. Leuke reacties allemaal! Dank je.
Het is wat ons betreft ook zeker voor herhaling vatbaar. In september '16 zal er naar alle waarschijnlijkheid weer een Twente-rit plaatsvinden. Natuurlijk weer met heerlijke arretjescake. Zodra er een datum bekent is zal ik een nieuwe topic aanmaken.
Top Heran, goed en super geregeld! Herkenbare wegen daar, rij zelf daar ook, motor/auto...Gildehaus 's morgens met de motor een bakje doen....met mooi weer kom je daar met je auto niet door...afgeladen met motoren.
Jammer dat ik er niet bij was maar ik ben bijgepraat door Hans964.....