21 aug 2006 13:25
FROST schreef:Dankzij de lovende woorden van Jeroen914 zal ik dit forum VOOR ALTIJD verlaten! Dit gezeur hoef ik mij niet langer aan te doen!!
Wat een zielig zooitje hier zeg! Een mens mag hier geen mening geven, geen punten van verbetering toedoen, kritiek geven OF WAT DAN OOK!
Jongens, jullie hebben het voor elkaar, ik zit hier te janken achter mijn computer omdat ik me zo vernedert en onbegrepen voel..
Voor diegene waar ik het WEL goed mee kon vinden, onder andere Olaf, Michael, Lydia, 924, 911-Lover, en R.M.Boosten, Kamiklaasje en Pascal:
HARTELIJK DANK voor jullie geweldige steun en de plezierige uurtjes die we gezamelijk mochten delen op welk event dan ook! Jullie zijn geweldig, keep up the spirit!
vaarwel
Voor alle zeikerds, vooral Jeroen914: Jullie doen het merk GEEN EER AAN, schande schande schande! Drie keer dubbel, schaam jullie! Ik was trots deel te mogen maken van dit forum, maar nu schaam ik mij! Walgelijk!
21 aug 2006 13:29
Eindelijk weer aktie op het forumJeroen914 schreef:Frost,
Wat kan jij zeiken zeg... Ongelooflijk wat een berg negatieve shit jij uit je bek kan krijgen!
Om nog maar te niks te zeggen over je eeuwige k#t smoesjes
Tenzij de andere 124 porsches ook allemaal verdwaald en vroegtijdig gedesillusioneerd naar huis gegaan zijn zegt het feit dat je niet eens het routeboek van een toerritje kan volgen meer over jou kwaliteiten dan die van de organisatie
Hoogste tijd dat iemand je eens een paar flinke trappen onder je verwende reet geeft
Maarrûh... als je zo goed weet hoe het allemaal moet, organiseer jij dan de volgende rit. Kijken of jij het 200+ man beter naar de zin kan maken
Hoewel ik niet denk dat je op zo'n opkomst hoeft te rekenen...
Trol!
21 aug 2006 13:36
Al met al: mijn vriend en ik hadden misschien een beetje een kort weekend met een hele lange reis, maar al in al vonden we het rommelig en niet erg sfeervol. Het zal wel weer aan ons liggen, maar ik wilde het maar even kwijt. Sorry Pascal, misschien was het van jouw kant en alle ander forummers wél goed georganiseerd....
Voor diegene waar ik het WEL goed mee kon vinden, onder andere Olaf, Michael, Lydia, 924, 911-Lover, en R.M.Boosten, Kamiklaasje en Pascal:
HARTELIJK DANK voor jullie geweldige steun en de plezierige uurtjes die we gezamelijk mochten delen op welk event dan ook! Jullie zijn geweldig, keep up the spirit!
vaarwel
21 aug 2006 13:37
21 aug 2006 13:38
21 aug 2006 13:46
PeterC2C schreef:okee er ontbraken twee pagina's in mijn routeboek, maar dan is zo'n gezellig treintje heel handig hoor.
21 aug 2006 13:53
21 aug 2006 13:54
Ach ja, draadje zal wel weer snel geveegd worden.Fatsoenlijk gezien heb je gelijk hoor Adu,maar het is wel eens lekker ook om eens even vanuit het hart te reagerenadu schreef:Ik vind deze schermutseling met Frost niet zo chique heren. Laten we het wel gezellig houden. Het is toch ontzettend jammer als iemand zich niet langer welkom voelt op deze site, ongeacht of haar kritiek op deze toerrit nu wel of niet terecht is. Een sneer links en rechts is mij niet vreemd, maar de reactie van Jeroen vond ik wel wat veel van het goede. Het zou Jeroen in dit geval sieren zijn excuses te maken - t is maar een-tje.
Frost, laat je niet zo opnaaien door Jeroen.
21 aug 2006 13:58
2000 gtv schreef: (..) maar het is wel eens lekker ook om eens even vanuit het hart te reageren
21 aug 2006 13:58
21 aug 2006 14:00
2000 gtv schreef:That's life...
21 aug 2006 14:02
Daar zal de geadresseerde wel anders over denken.
21 aug 2006 14:02
paSCal schreef:PeterC2C schreef:okee er ontbraken twee pagina's in mijn routeboek, maar dan is zo'n gezellig treintje heel handig hoor.
![]()
![]()
Moet je me daar nou aan BLIJVEN herinneren?
![]()
![]()
21 aug 2006 14:04
2000 gtv schreef:Ach ja, draadje zal wel weer snel geveegd worden.Fatsoenlijk gezien heb je gelijk hoor Adu,maar het is wel eens lekker ook om eens even vanuit het hart te reagerenadu schreef:Ik vind deze schermutseling met Frost niet zo chique heren. Laten we het wel gezellig houden. Het is toch ontzettend jammer als iemand zich niet langer welkom voelt op deze site, ongeacht of haar kritiek op deze toerrit nu wel of niet terecht is. Een sneer links en rechts is mij niet vreemd, maar de reactie van Jeroen vond ik wel wat veel van het goede. Het zou Jeroen in dit geval sieren zijn excuses te maken - t is maar een-tje.
Frost, laat je niet zo opnaaien door Jeroen.
21 aug 2006 14:09
Frost schreef:Het zal wel weer aan ons liggen
Jeroen914 schreef:Hoogste tijd dat iemand je eens een paar flinke trappen onder je verwende reet geeft
FROST schreef:
Dus reden we maar achter iemand aan.
21 aug 2006 14:12
ppp 356 schreef:(..)Gelukkig mogen we hier meestal ons mening zeggen![]()
21 aug 2006 14:13
21 aug 2006 14:15
Geen woorden meer aan vuil maken.
21 aug 2006 14:16
21 aug 2006 14:20
21 aug 2006 14:22
21 aug 2006 14:40
ECT schreef:Hi Guys,
Zijn jullie in het openbaar en in het dagelijkse leven ook zo, of alleen achter de PC![]()
21 aug 2006 14:41