Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Gesloten onderwerp

02 jan 2007 22:08

Wil je ook mee dan, Gerhard :?: Wordt 't toch nog gezellig... :wink:

02 jan 2007 22:12

Harley schreef:Wil je ook mee dan, Gerhard :?: Wordt 't toch nog gezellig... :wink:

Als je mailt naar driften@porscheforum.org krijgt PaSCal daar blijkbaar geen melding van :wink:

02 jan 2007 22:17

...ik zie een trend...
paSCal, hep de meelsurfer van porscheforum.org kuren :?: :wink:

02 jan 2007 22:34

hallo jongens beste wensen nog alemaal!! :P
ik zou ook graag meewillen als er nog plaats is zoja dan bij deze, mn maat wil ook graag mee maar die heeft een tiptronic kunje daar ook mee driften??? :shock:
greezz mike

02 jan 2007 22:47

drknauf schreef:mn maat wil ook graag mee maar die heeft een tiptronic kunje daar ook mee driften??? :shock:

Ga snel je mond spoelen! :twisted: :wink:

02 jan 2007 23:25

Nee Harley, jij ziet geen trend ;)...

Jouw mailtje is gewoon tijdens mijn mini-vakantie verstuurd, Gerhard's mailtje zit in een mailbox die ik niet regelmatig check ;).... Zal hem weer eens openen :cheesy:

(die mailsurfer doet het prima, al jaren ;) )

02 jan 2007 23:38

Ik wil ook wel mee, maar moet wel een setje banden regelen/huren (Erwin!) , of valt het slijten wel mee? :roll: (Heb nl. nog een setje replacement liggen! 8) :lol: )

03 jan 2007 0:39

Olaf schreef:paSCal en ik hebben heel kort overwogen om 'n BeeEmWeetje te kopen ..

Zal niet langer dan een halve seconde geduurd hebben, jullie een beetje kennende :lol:

Zelf rijd ik nu in een e36 328i touring m-pakket full options, geweldige auto!

03 jan 2007 0:48

Shark schreef:Zelf rijd ik nu in een e36 328i touring m-pakket full options, geweldige auto!

Dit zijn dus niet de teksten die wij willen lezen! :twisted:

Wanneer komt er nou eindelijk weer een ECHTE auto? :mrgreen: :wink:

03 jan 2007 1:07

Uhmmmmmmmmm 944?soms :roll: :wink:

03 jan 2007 1:15

paSCal schreef:Nee Harley, jij ziet geen trend ;)...

Jouw mailtje is gewoon tijdens mijn mini-vakantie verstuurd, Gerhard's mailtje zit in een mailbox die ik niet regelmatig check ;).... Zal hem weer eens openen :cheesy:

(die mailsurfer doet het prima, al jaren ;) )

...en de trend is... dat je op geen van beide hebt gereageerd... :twisted: :wink:

03 jan 2007 8:51

Rob Herfst schreef:Wanneer komt er nou eindelijk weer een ECHTE auto? :mrgreen: :wink:

Tsjaa... dat is een goede Rob :wink: Als ik nu de middelen zou hebben kocht ik er een 965 bij 8)

03 jan 2007 10:57

Shark schreef:Als ik nu de middelen zou hebben kocht ik er een 965 bij 8)

:shock: :shock:
Ja, dat wil iedereen volgens mij wel! :wink:

Ik dacht eigenlijk meer aan deze, om er weer een beetje in te komen..................dat Porschegevoel :P :wink: , een beetje werk maar misschien wel een mooie basis :idea:

03 jan 2007 20:22

Ik heb het hier niet zo heel erg meer gevolgd,
maar is het al definitief en moeten we ons gewoon
individueel aanmelden of gaat dit anders?

05 jan 2007 18:58

Rob Herfst schreef:Dit zijn dus niet de teksten die wij willen lezen! :twisted:

Mss meer gecharmeerd van dit 6 minuten durende saaie filmpje :?: :roll:

05 jan 2007 19:52

Rob Herfst schreef:
2000 gtv schreef:EEEhhhhhhhh....... ik wil ook graag komen.Maar met een speciaal voor de drift uitgeklede celica met jawel...120 hele pk's. :oops:

Niks daarvan! :thumbdown:
BEPAAL JIJ DAT?!Afbeelding :twisted: :wink:

06 jan 2007 10:02

Rob Herfst schreef:Ik dacht eigenlijk meer aan deze, om er weer een beetje in te komen..................dat Porschegevoel :P :wink: , een beetje werk maar misschien wel een mooie basis :idea:

Laat maar... ik heb nu al weinig tijd over :wink:

Een mooie goede GTS/GT misschien ooit nog een keer :roll:
Ben toch meer voor scheermessen dan voor vliegtuigen :twisted: :drive:

07 jan 2007 14:01

Olaf schreef:
Rob Herfst schreef:Dit zijn dus niet de teksten die wij willen lezen! :twisted:

Mss meer gecharmeerd van dit 6 minuten durende saaie filmpje :?: :roll:

wat is dit voor een dramatisch waardeloos en droevig gebeuren? Gooi dan op zijn minst die bak telkens om of leg een paar donuts!!

07 jan 2007 16:12

Is het driften op water ( op zon soort rotonde? ) of is het gewoon op het circuit. Want mijn vraag is of ik dan extra banden moet kopen als ik hieraan mee wil doen?

07 jan 2007 16:36

leander schreef:Is het driften op water ( op zon soort rotonde? ) of is het gewoon op het circuit. Want mijn vraag is of ik dan extra banden moet kopen als ik hieraan mee wil doen?

Gewoon op het circuit/asfalt dat wel een beetje nat wordt gemaakt/gehouden.
Extra banden is zeker wel een aanrader!!!
Ik heb de laatste keer gewoon via Marktplaats voor weinig een (drift)setje op de kop getikt!

07 jan 2007 16:40

V-spec schreef:
Olaf schreef:Mss meer gecharmeerd van dit 6 minuten durende saaie filmpje :?: :roll:

wat is dit voor een dramatisch waardeloos en droevig gebeuren? Gooi dan op zijn minst die bak telkens om of leg een paar donuts!!

I.d.d. dramatisch droevig en vreemd :scratch: Doe het dan goed...

07 jan 2007 23:14

Mag ik ook met iets anders komen driften :?: :twisted:

07 jan 2007 23:46

Daar had ik dus mijn auto niet laten staan :shock:

.

08 jan 2007 9:11

ik ging zelf ook niet daar staan.

robert

29 jan 2007 20:48

Ik heb een paar extra banden gescoord en wil wel van de partij zijn Voor paSCal, ik heb je ook al gemaild maar dat komt geloof ik niet aan ?
Ik hoor de details wel (betaling aan wie/wanneer etc.) als daar meer duidelijkheid over is?
gr, Paul
:!:
Gesloten onderwerp