Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

27 jun 2007 17:45

Lydia schreef:Op welke site kon je nu de foto's bekijken? Ik zag de fotograaf kaartjes uitdelen ...

http://www.autofotos.nl/

Afbeelding

Afbeelding
Paul met de nieuwe NPC instructeur aan de slag. :lol: :lol: :lol: :lol:

27 jun 2007 19:33

Bedankt voor de link, John!
Lief dat je een fotootje van Paul en mij hebt geplaatst.

Mooie foto's, hóór! Hij heeft er in iedergeval genoeg gemaakt!

27 jun 2007 20:28

He John, dank voor de service :!: :lol:

Zo strak als Lydia hier voorbij stuift :!: :D
Laatst bijgewerkt door Paul II op 27 jun 2007 20:30, in totaal 1 keer bewerkt.

27 jun 2007 20:28

Ook lekker gestuurd gisteren, ben maar 2x ingehaald en dan ook nog door dezelfde 997S :D
Maar helaas hebben de banden het minder goed overleefd: rechtsvoor zijn er aan de buitenrand rondom allemaal happen uit het loopvlak.... tot wel 5 mm diep :( Heb geprobeerd een foto te schieten maar dat lukt even niet.
Schrok er wel een beetje van, gezien de snelheid waarmee ik gisteren weer naar huis ben gereden :roll:

Wel typisch: linksvoor zijn er alleen wat kleine stukjes verdwenen, niks ernstigs. De achterbanden idem, zowel links als rechts.
Op Zandvoort zou je het eerder andersom verwachten, met de meeste snelle bochten naar rechts.

Wat is jullie ervaring hiermee?

Even wat data:
- 993 1994
- standaard veren, Bilstein dempers
- 17" Cup velgen
- Continental Sport Contact 2
- bandenspanning voor 2,7 en achter 2,8
- profiel rondom ca. 5 mm

Nu lijkt het me duidelijk dat ik aan 2 nieuwe voorbanden toe ben, op zich wel jammer gezien het resterende profiel.
Dan ook meteen maar achter vervangen?
Want eigenlijk zou ik de nieuwe Pirelli's wel eens willen proberen en 2 verschillende merken voor/achter lijkt me niet zo'n goed idee.
Laatst bijgewerkt door Strada op 28 jun 2007 9:15, in totaal 1 keer bewerkt.

27 jun 2007 21:01

Mis wel een beetje de "actie" foto's van driftende en zijwaards-door-de-bocht-rijdende Porsches ...

27 jun 2007 21:08

Het is mijn eerste circuitdag dat er helemaal niemand met plaatschade langs de kant stond :thumleft: (of heb ik wat gemist)?

27 jun 2007 21:41

Klinkt dat nu als 'spijtig'? :shock: :lol: :wink: :wink:

27 jun 2007 21:43

Nee, juist positief vandaar het duimpje den hoogten in. :clown:

27 jun 2007 22:24

Zonder kaartjes, maar was wel weer aanwezig en heb natuurlijk ook foto's geschoten.

Ook die kan je zoals altijd nabestellen op de Speedpictures website.

Klik hier voor de foto's

AfbeeldingAfbeelding[/url]

27 jun 2007 23:51

@Kamiklaasie: Deze site is top, alles laad lekker vlot. Mis alleen heel wat auto's, zijn dit alle foto's (32st.)?

28 jun 2007 0:24

Ja dit keer maar 32 stuks. Ik kon pas om 6 uur daar zijn en had een leerling fotograaf bij me die ik nog wat dingen moest uitleggen. Als je er nu niet op staat, dan sta je wellicht op één van de 1500 andere Porsche foto's......

Volgende keer beter.

28 jun 2007 0:26

Ja hoor, kom mezelf zo hier en daar wel eens tegen. :lol:

28 jun 2007 19:12

Mooie foto's klaas, je hebt me pa er wel behoorlijk aantal keer er op gezet, samen met die van mij en die van John R.

28 jun 2007 23:44

Ja, ik wilde mijn zus een keer goed op de foto hebben bij je pa in de auto. :wink:
Plaats een reactie