Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
09 dec 2008 22:23
Super! We gaan graag mee, 2 personen, optie A.
09 dec 2008 22:56
Rufie
Harley , A of B, 2 personen
09 dec 2008 22:59
Amandus ,
2 personen A of B
Leuk
09 dec 2008 23:37
Optie A lijkt me super, mits het niet samenvalt met de Porsche Days
in Franchorchamps.
We zijn ervoor te vinden!
09 dec 2008 23:38
ik denk dat rufie zelf ook staat te springen

om naar spa te gaan
10 dec 2008 0:02
o.a. het hebben van 'n straat-legale-Porsche op dat moment
10 dec 2008 0:09
Onder voorbehoud: 1 pers, optie A.
10 dec 2008 0:39
DeniS2 schreef:(Ik ben een goede navigator met ervaring)

Speedy356 die in een draadje van het bezoek in 2006 schreef:
Na het bezoek aan de fabriek naar het Hotel in Vaihingen... Tenminste... Dat was de bedoeling. Het bleek echter dat er 2 Vaihingen bestaan die op 'slechts' 50 km van elkaar liggen...
Wij (ik en nog twee andere deelnemers) hadden dus voor de verkeerde Vaihingen gekozen en moesten dus -na 50 km de verkeerde kant op gereden te zijn- weer terug. We arriveerden daarom wel heel erg laat in het hotel (dat z'n sterren overigens meer dan waard was: prima keuze Rufie!)...
Ik neem toch Lein maar mee

Het is toch al knap dat je ontdekt dat er 2 plaatsjes zijn met dezelfde naam en 't dan ook nog presteert om beide plaatsjes met een bezoek te vereren...
10 dec 2008 1:41
Wij opteren ook voor optie A met 2 personen. Geen interesse in optie (M)B.
10 dec 2008 15:23
Speedy356 schreef:Wow... Top plan Rufie! De vorige trip naar Stuttgart-Zuffenhausen die je organiseerde staat nog vers in m'n geheugen..
Ik wil ook héél graag mee! Ik ben alleen in-between-Porsches, zullen we maar zeggen.
Bestaat er een mogelijkheid om met iemand mee te rijden?
(Ik ben een goede navigator met ervaring) 
Ha Speedy, als ik ga kan je wel navigeren......
neem voor de zekerheid toch m'n TOMTOM mee:wink:
10 dec 2008 20:37
Mocht het mogelijk zijn om met deze trip mee te kunnen doen, zonder in het bezit te zijn van een Porsche,dan zou ik me ook graag aan willen melden voor optie C met 2 personen. Ik hoor wel of er een kans bestaat.
11 dec 2008 13:43
Ik ben helemaal voor.
2 volwassenen, 1 kind en in ieder geval optie B
Ik blok de agenda al vast
11 dec 2008 16:17
Ik weet niet wat de bedoeling is om richting Zuffenhausen te gaan? Ik vroeg me af of het een idee is om bijvoorbeeld op de heen- of terugweg de route A3-A81 (Würzburg naar het zuiden) naar Stuttgart te nemen? De A81 schijnt berucht te zijn om de snelheidsproeven die zowel Porsche als MB daar houden. Het is welliswaar tientallen kilomers langer dan de route A3/A5/A8 (Karlsruhe - Stuttgart), maar lijkt me wel leuker dan een stervens drukke A5.
Suggesties?
11 dec 2008 20:09
Ik heb vandaag antwoord gekregen. Er is helaas geen mogelijkheid om bij de openening anwezig te zijn:
Hallo Lydia,
Vielen Dank für Ihre email an Herrn Hans-Peter Porsche, welche ich in seinem Namen beantworte.
Wir haben uns mit der Porsche AG in Stuttgart bezüglich Ihrer Anfrage betreffend Museumseröffnung in Verbindung gesetzt. Leider ist der Personenkreis für die offizielle Eröffnung begrenzt, und die Erstellung der Einladungsliste auch bereits abgeschlossen. Es gibt daher bedauerlicherweise keine Möglichkeit, noch weitere Personen in diese Liste aufzunehmen.
Es sollte aber kein Problem darstellen, das Museum zu einem späteren Termin zu besichtigen.
Mit besten Grüßen aus Salzburg, auch von Herrn Porsche,
Maria Dietmann
-------------------------------
Familie Porsche AG
Beteiligungsgesellschaft
12 dec 2008 9:02
esgigt schreef:Ik weet niet wat de bedoeling is om richting Zuffenhausen te gaan?
In 2006 hebben we in heerlen verzamelt, maar is een ieder toch in zijn eigen tempo naar Stuttgart gereden. Sommigen zijn wat bij elkaar gebleven, anderen niet. Dus een ieder kan ook vrij zijn route kiezen.
Klein verzoekje, als het even kan niet het weekend van 9-10 mei.
Dan is de nacht van Weesp en die rit staat hier voor 2009 ook op de agenda en waarschijnlijk bij meerdere hier. Als het effe kan, willen we geen keuze moeten maken
12 dec 2008 10:22
Zou zelf graag eind mei, begin juni hebben.
Ik wacht nog op nieuws van het museum. Van zodra ik meer weet, horen jullie het.
12 dec 2008 12:57
GijsCarrera'S schreef:Ha Speedy, als ik ga kan je wel navigeren...... neem voor de zekerheid toch m'n TOMTOM mee:wink:
Top! Doen we!
12 dec 2008 12:58
DeniS2 schreef:... niet het weekend van 9-10 mei.
Dan is de nacht van Weesp ...
Good point!
23 dec 2008 14:59
Ga ook graag mee, onder voorbehoud van datum. Kies voor optie A met 2 pers.
23 dec 2008 23:08
Lijkt me leuk om deel te nemen!
Optie A 2 personen.
23 dec 2008 23:16
Hallo ,
Wij gaan ook graag mee, onder voorbehoud van datum. Kies voor optie A met 2 pers.
Groeten Hans
23 dec 2008 23:21
Lijkt ons erg leuk, wij gaan rond die tijd echter ook 1 week biken bij het Gardameer. Dus afhankelijk van de datum:
optie A, 2 personen.
24 dec 2008 1:00
als het eind mei begin juni is dan gaat ik ook heel graag mee

want dan ben ik al weer terug
06 jan 2009 18:28
Lijkt mij helemaal top. Optie A, Kom met 1 of 2, wel onder voorbehoud datum
Cheers
Allard
07 jan 2009 19:49
Heb nog niet meer details.
Over een paar weken ben ik zelf in het Museum en zal ik ter plaatse zoveel mogelijk regelen. Nog even geduld dus graag.