Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

17 dec 2008 10:33

neem de 944 mee ivm de winterslaap van de 911

17 dec 2008 11:17

Het lijkt me best fijn om het probleem te hebben, dat je steeds weer moet kieze welke Porsche je vandaag eens meeneemt! 8)
Voor degenen die het nog niet begrepen hadden: ik kom met de 964 C2C.

17 dec 2008 13:24

Ik ben er ook bij.

Ik ga kijken of ik met een F355 kan komen.

Grtz. Leander

17 dec 2008 15:41

:shock: :wink:

17 dec 2008 23:36

mail verstuurd, ben erbij (wel binnen aub :))

18 dec 2008 14:11

:ba: Gaat goed zo!

18 dec 2008 14:28

Doe je rustig op de terugweg Ewout, voordat je weer door de Wouten achterna wordt gezeten :wink:

18 dec 2008 16:10

Ik kom ook wel even langs.

18 dec 2008 16:13

Sheila3 schreef:Ik kom ook wel even langs.

Treintje? :D

18 dec 2008 18:02

john's Porsches schreef:Doe je rustig op de terugweg Ewout, voordat je weer door de Wouten achterna wordt gezeten :wink:

Koos heeft zijn kerstbonus inmiddels gehad van me.
Helaas vind hij mijn auto zo mooi dat hij hem sindsdien nog twee keer gefotografeerd heeft :lol:

Mijn vrouw kon er helaas iets minder om lachen...

Zie je zondag!

19 dec 2008 14:59

zie je zondag eric (en J?). Ik ben er alleen even tussen 11 en 12

19 dec 2008 15:50

Eric schreef:
Sheila3 schreef:Ik kom ook wel even langs.

Treintje? :D

hoe laat wil je gaan, ik wil wel vroeg weg wat wil weer thuis zijn rond uurtje of half 1 enne wil je je auto niet zo breed neerzetten naast die van mij :) Kom bijna mijn auto niet uit, hahaha

Denk dat ik uurtje of 10 weg ga, jij ?

gr.

Fabian

19 dec 2008 16:31

op de C+C site staat alleen de kerstkaart, forum leeg, geen verdere info
hoe grootschalig is dit?
wil op de gok >>12u ff komen buurten...

19 dec 2008 23:08

Ik kom ook. Zo rond 13:00 uur. Kun je trouwens wel weer weg wanneer je wilt???

19 dec 2008 23:15

Sheila3 schreef:wil je je auto niet zo breed neerzetten naast die van mij

:oops:

Weet niet, tegen half elf denk ik. Maar laat de 993 waarschijnlijk staan, het ding is net (na veel bloed, zweet en tranen) schoon.

19 dec 2008 23:21

Eric schreef:
Sheila3 schreef:wil je je auto niet zo breed neerzetten naast die van mij

:oops:

Weet niet, tegen half elf denk ik. Maar laat de 993 waarschijnlijk staan, het ding is net (na veel bloed, zweet en tranen) schoon.

Hey Eric,

Je wordt gooed schoon als je echt vies bet toch :wink:

20 dec 2008 4:42

In de bevestigingsemail die ik kreeg na mijn aanmelding via het genoemde emailadres, staat dat het stadion om 11 uur open gaat :idea:

Neem aan dat je elk moment weg kunt, maar zeker als je niet in het stadion parkeert.

20 dec 2008 15:47

Pfffff, wat een werk, kadotjes inpakken, neem 't misschien iets te serieus.

Heb namelijk besloten de kleine kadotjes die wij elkaar met de kerst geven achterwege te laten en deze aan dit goede doel te schenken.

Pak ze allemaal in, een "post-it" erop met wat er in zit en voor welke leeftijdscategorie.

Heb mijzelf (en de 993) voor de kerst op een nieuwe achterreflector (lichtbalk tussen de achterlichten) getracteerd, de oude was een beetje dof en zat een heel klein barstje in.
Kom morgen gewoon met de 993, dan maar weer een middagje poetsen :wink:

20 dec 2008 15:57

Nine-eleven schreef:Pfffff, wat een werk, kadotjes inpakken, neem 't misschien iets te serieus.

Heb namelijk besloten de kleine kadotjes die wij elkaar met de kerst geven achterwege te laten en deze aan dit goede doel te schenken.

Pak ze allemaal in, een "post-it" erop met wat er in zit en voor welke leeftijdscategorie.

Heb mijzelf (en de 993) voor de kerst op een nieuwe achterreflector (lichtbalk tussen de achterlichten) getracteerd, de oude was een beetje dof en zat een heel klein barstje in.
Kom morgen gewoon met de 993, dan maar weer een middagje poetsen :wink:

Ik heb ook wat leuke kado's, maar niet ingepakt.

Zo erg is dat niet nee.. lekker poetsen :)

Zou mijn scooter ook binnen mogen staan? :lol: Er zitten tenslotte Hamann en edo competition stickers op :lol:

20 dec 2008 18:18

Vanmiddag met Isa (dochtertje, 3,5 jaar) op cadeautjes jacht geweest voor de zieke kindjes, denk wel dat ze morgen teleurgesteld is als er geen zieke kindjes in ziekenhuisbedden aanwezig zijn..

Vroeg me ook af of we de cadeautjes moeten inpakken, heb ooit auto-onderdelen beplakt met post-it om er later nog wijs uit te worden, vind de losse post-its nog in de loods :lol:

Misschien kan de organisatie nog reageren, wel of niet inpakken.. :?:

In ieder geval tot morgen, Isa en ik hebben er zin in.

20 dec 2008 18:45

Ik zal thijs even proberen te bereiken of dat nodig is..

21 dec 2008 1:15

Ik weet niet of wij er morgen ook nog bij zullen zijn. We zijn nu pas thuis van de kerstboommeeting :) omdat we een afslag over het hoofd hadden gezien. Inplaats van Alkmaar/Den Helder kwamen we bij Leiden/den haag uit :shock: Uiteindelijk ongeveer 35 kilometer omgereden bleh!!
Als we morgen wél besluiten te komen dan gaan we met de Ford, de 924 heeft haar uitloop alweer dik gehad :lol:

21 dec 2008 8:46

dan ben je redelijk snel verkeerd gereden al... kl*te... zeker als je nog naar Den Helder moet! :evil:

21 dec 2008 10:31

Zou je netjes gekleed moeten zijn :?:

21 dec 2008 15:42

Goed geregeld, deze keer ook lekker binnen met een glaasje en een hapje.
mooie diverse auto's (ferrari'si, A.M en usa bombers en veel meer van dat moois. :D )

Thx voor de organisatie

Rob
Plaats een reactie