Even een vraagje.... ik zou best mee willen maar dan gaat mijn vrouwtje ook mee! Maar is het idee dat er alleen 200+ wordt gereden? want dat mag ik niet van haar, als zij erbij is! Ze houdt er niet van
Ik zie op het filmpje dat sommige 250+ gaan Wellicht zou ik dan alleen moeten.. maar dat is ook weer wat
Gewoon lekker alleen of met een maat komen. Toeren naar het startpunt, koffie drinken en dan een uurtje knallen met z'n allen. Wat eten en drinken en weer terug toeren.
Dimitri-Turbo schreef:Even een vraagje.... ik zou best mee willen maar dan gaat mijn vrouwtje ook mee! Maar is het idee dat er alleen 200+ wordt gereden? want dat mag ik niet van haar, als zij erbij is! Ze houdt er niet van
Gewoon net als Patrese doen,niks aantrekken van dat gegil
Yep, ik kan echt niet dat weekend. Andere verplichtingen die ik dit keer niet kan verzetten. Volgende keer dan maar, gaat dan ook de eerste keer worden. Tot nu toe alleen in mijn eentje wezen rasen, lijkt me super om dat eens met een groep te doen.
Dimitri-Turbo schreef:Maar is het idee dat er alleen 200+ wordt gereden?
Je rijdt zo hard als je zelf wilt. Ik heb vorig jaar 15 minuten op een p-plaats staan wachten onderweg en was nog als één van de eersten bij de eindlocatie. Gewoon een beetje voorin wegrijden en je hebt ook nog eens het genot dat de hele bende je één voor één inhaalt in Germania.
Radbout je hebt mij overtuigd ik ga mee, heb Lydia al PB gestuurd.... nu alleen nog even kijken wie mijn co-rijder wordt! Vrouwtje even naar filmpje laten kijken maar die vind het maar nix...