23 dec 2004 11:15
EriC4C schreef:Marco schreef:aankomst vrijdagmiddag/avond, hapje eten
zaterdagochtend ontbijten, naar het circuit, kwalificaties/trainingen, porsche cup etc. bijwonen
zaterdagavond hapje eten, daarna wellicht nog wat gaan drinken
zondagochtend ontbijt (kan evt. bezorgd worden door de plaatselijke traiteur voor een dergelijke groep)
door naar het circuit, race bijwonen
evt. terug naar het huis om auto's te wisselen ed en dan naar huis terug
Prima initiatief & arrangement.
23 dec 2004 15:43
23 dec 2004 15:46
Marco schreef:Sjonnie schreef:Gastronomisch WE Ardennen (plus een beetje rijden, een beetje wandelen)? Meteen.
F1, nouuuuuuuuuu...kweenognie.
Voor de liefhebbers, de NPC organiseert een rit naar de F1 van Barcelona, eerste week mei. Programma ziet er zeeeeeeeeeeer goed uit.
combinatie, huren we een villa in spa (kost een schijntje van een hotel overigens), zaterdag goed uit eten en zondag naar de race
been there, done that and want to do it again
23 dec 2004 20:34
24 dec 2004 5:53
24 dec 2004 9:18
24 dec 2004 9:22
Marco schreef:1e keer F1 is echt fantastisch, het geluid van die bolides is gewoon niet voor te stellen, alsof je naast een f16 staat die op gaat stijgen
24 dec 2004 9:33
24 dec 2004 9:59
Lou schreef:@Marco: check dit effe: http://www.ecuries.be/nederlands/index.html
Zijn hier van de zomer geweest met een aantal Porsche fanaten. Kamers zijn ok, zwembadje is ok, ontbijt is ok. Der is ook een restaurant / kroeg bij. Eten is ok, maar niet verplicht, je kan ook elders gaan eten. Voordeel van de kroeg dicht bij huis moet ik je niet uitleggen...
Heb ook nog een prachtig ritje liggen (met dank aan PCF)
Voordeel van zo'n arrangement is ook dat je iedereen apart kan laten inschrijven / betalen en dat je dus niet opdraait voor de kosten als er afzeggingen zouden zijn.
24 dec 2004 10:01
dirkie schreef:Als we dit verder gaan uitwerken wil ik best mijn steentje bijdragen![]()
Qua contacten met "mijn" franstalige landgenoten
om ff de oude motor routes vanonder het stof te halen en te chekken zodat we een mooi ritje kunne maken.