Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Gesloten onderwerp

01 feb 2005 0:14

horn schreef:
paSCal schreef:Ik zit nog steeds te wachten op mijn "Acces all Areas" kaartje (ja, met 1 S ja... PRUTSERS!)
... (wat niet betekend dat het niet leuk zal zijn!)

Met een T ja... PRUTSER! :lol: :lol: :lol:

Je hebt gelijk, maar ik doe geen officiele communicatie namens de importeur van het beste sportmerk van de wereld.... :cheesy:

01 feb 2005 1:02

paSCal schreef:Je hebt gelijk, maar ik doe geen officiele communicatie namens de importeur van het beste sportmerk van de wereld.... :cheesy:

Nike? :? :? :wink:

Afbeelding

01 feb 2005 1:25

Beltar schreef:
ppp 356 schreef:Ja , maar de dag dat jij komt leggen ze er een doek over :twisted: :wink: :lol:

Om hem super te doen blinken zeker :!: :twisted: :wink:
Off-topic ppp, heb je in FLAT6 het artikel gelezen over de GT3-RS van cargraphic?

Ik heb het gelezen in de Porsche Scene Live 6/2004.
Ik zou hem wel ff in het echt willen zien, niet gespoten maar gekleefd in het wit :? :roll:
Het ram-air systeem daar ben ik wel benieuwd naar, zal daar ff een draadje over opstarten.

04 feb 2005 12:29

ome piet schreef:De grijze import zit niet in het bestand van Pon maar als je 1x wat bij hen laat doen wel :!:

Gaat blijkbaar helaas niet altijd op. :roll:
Via de NPC duurt blijkbaar ook erg lang. :?

04 feb 2005 14:33

Wie op zoek is naar een goedkoop kaartje (+/- halve prijs) voor de autorai, moet eens kijken op marktplaats. Er is daar een levendige handel in toegangskaarten. Voor de zuinige hollanders (en belgen) onder ons. :lol:

12 feb 2005 1:28

ik vond de porsche afdeling nou niet echt super jullie wel qua auto's dan verder was het wel gezellig

12 feb 2005 15:52

Om verwarring te voorkomen: gaat HIER verder. ;)
Gesloten onderwerp