Ja idd, bijna filosofisch maar ook profetisch. Je kan bijna met zekerheid stellen dat iemand volgende week heel blij zou moeten zijn en zelf niet beseft hoe veel schade deze beslissing hem/haar bespaart. Scheelt ook weer een hoop steunbetuigingen
Wat betreft winterbanden voor een GT3: toch wel beetje verbazend dat je niet op het idee bent gekomen om in het hier heel vaak genoemde instructieboekje te kijken Marcel. Daar staan ook de winterbandmaten in.
Helaas is idd. de jaarlijkse NPC antikerst afgelast....
De evenementencommisie heeft de afgelopen week iedere dag contact gehad met CPZ.... de baan is beschikbaar maar is volgens CPZ te vergelijken met rijden op een ijsmeer, wel hadden zij van de week gelegenheid rijders die het enorm naar hun zin hebben gehad, echter de NPC vond het onverantwoordelijk om mensen met hun Porsche te laten rijden op een ijsbaan en heeft er voor gekozen het 100% af te gelasten.
Zucht......nu moet ik verplicht morgenmiddag aan de chips bij mijn schoonouders.
John schreef:Helaas is idd. de jaarlijkse NPC antikerst afgelast....de NPC vond het onverantwoordelijk om mensen met hun Porsche te laten rijden op een ijsbaan en heeft er voor gekozen het 100% af te gelasten.
@ gast, Beetje mosterd na de maaltijd, maar mijn GT3 staat al jaren in de winter op een setje originele winterwielen / banden (N) voor de MKII. Niet dat hij er veel km's mee maakt. Hopen sneeuw, pekel en locaall verkeer met zomerbandjes maken de deukjeskans wel erg hoog (buren hebben met de 60 cm sneeuwvan vorig jaar wel voorgesteld hem als sneeuwschuiver in te zetten)
Wel jammer van de AKV vorig jaar kon ik door de sneeuw hier niet komen. Nu is er hier weinig sneeuw en de weg goed begaanbaar, is zandvoort het probleem.
voor 225/40-18 op 8j et 50 achter 265/35 -18 op 10j et 65
gast schreef:Nope, het is nl een Duitser (die GT3) dus daar kan ik me niet achter verschuilen. En de "boekjes" zitten er ook nog allemaal keurig bij. Zou ze alleen moeten zoeken
Ik heb mijn 265 banden op de originele Turbo velgen (extra setje). Het ziet er niet echt uit, maar ken net....