17 feb 2005 12:35
17 feb 2005 12:58
17 feb 2005 12:58
Sjonnie schreef:Gouden tip John, is een uitstekende site om dat soort spullekes te kopen.
Ik weet dat je het er al eens elders over gehad hebt, maar ik was het al vergeten he
17 feb 2005 14:53
om voor 2 personen 8 dagen bagage mee te nemen
17 feb 2005 15:08
Marcel schreef:Sjonnie, je bent toch geen meid!!!
Ik reis regelmatig de wereld rond, meestal voor een gelijke periode, maar ook wel eens langer. Ik neem altijd en alleen maar handbagage mee voor begrijpelijke redenen.
Dus in die Porsche van je kan makkelijk twee van dergelijke koffertjes op de achterbank, liggen ze nog strak ook. Heb je nog de gehel kofferruimte voor andere onzin....
17 feb 2005 15:11
17 feb 2005 15:58
Marcel schreef:Sjonnie schreef:om voor 2 personen 8 dagen bagage mee te nemen
Sjonnie, je bent toch geen meid!!!
Ik reis regelmatig de wereld rond, meestal voor een gelijke periode, maar ook wel eens langer. Ik neem altijd en alleen maar handbagage mee voor begrijpelijke redenen. IK heb altijd elke dage schone en andere kleren aan (nou geen flauwe grappen) en toch heb ik alleen maar zo'n typisch hand trollietje. Daar kan heel veel in, als je een beetje goed pakt en het grote geheim..niet al te veel schoenen meenemen want dat zijn ondingen om te pakken. Mijn kleren komen er ook nog eens in ongekreukte staat uit daar ik zakelijk gezien toch wel een beetje representatief moet overkomen.
Dus in die Porsche van je kan makkelijk twee van dergelijke koffertjes op de achterbank, liggen ze nog strak ook. Heb je nog de gehel kofferruimte voor andere onzin....
17 feb 2005 16:09
Marcel schreef:Sjonnie schreef:om voor 2 personen 8 dagen bagage mee te nemen
Sjonnie, je bent toch geen meid!!!
Ik reis regelmatig de wereld rond, meestal voor een gelijke periode, maar ook wel eens langer. Ik neem altijd en alleen maar handbagage mee voor begrijpelijke redenen. IK heb altijd elke dage schone en andere kleren aan (nou geen flauwe grappen) en toch heb ik alleen maar zo'n typisch hand trollietje. Daar kan heel veel in, als je een beetje goed pakt en het grote geheim..niet al te veel schoenen meenemen want dat zijn ondingen om te pakken. Mijn kleren komen er ook nog eens in ongekreukte staat uit daar ik zakelijk gezien toch wel een beetje representatief moet overkomen.
17 feb 2005 19:31
Sandra & Eric schreef: Oefening baart kunst
17 feb 2005 20:09
17 feb 2005 21:07