Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
14 feb 2012 23:50
(oh ja )We moeten nog even iets voor de Kids regelen op Lelykstad (Vetcool) iets meer rondjes en een paar andere heftig heden wat een kind leuk gaat vinden. (de jonkies onder ons, dus niet de ouderen) even contacten.

even ons best doen en met de organisatoren overleggen.
14 feb 2012 23:51
Sorry Cor, welkom op dit Forum
17 feb 2012 0:08
Taxi Hans schreef:(oh ja )We moeten nog even iets voor de Kids regelen op Lelykstad (Vetcool) iets meer rondjes en een paar andere heftig heden wat een kind leuk gaat vinden. (de jonkies onder ons, dus niet de ouderen) even contacten.

even ons best doen en met de organisatoren overleggen.
Met plezier Hans, laten we de koppen maar bijelkaar steken (24 feb?) om eens te kijken wat we kunnen doen.
17 feb 2012 0:13
dan ook even IVO 3.6 uitnodigen of een PB'tje sturen naar hem en daar mee in contact treden. (Ivooooo reageren a.u.b.)
17 feb 2012 0:36
Dat doe ik graag. Als ik iets kan betekenen voor de organisatie. Wellicht op het middenterrein een leuke (drift) slalom of iets dergelijks?
Anders bedenken we wel even wat.
Spectaculair voor de kids is het natuurlijk al gauw.
In IJsselmuiden zit ook iemand die iets in porsches doet. Hij heeft een mooie 911 in racetrim, zal ik hem eens vragen of hij die wil laten rijden dan?
Of misschien is er op het PF. iemand die een extra stoeltje in een racemodel kan en wil schroeven?
17 feb 2012 0:41
waarschijnlijk zit domi wel mee te lezen als hij niet verdwaald is
17 feb 2012 1:28
.. gewoon even met hem bellen, dan we(e)t(en) j(ulli)e het