Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Re: Vanaf 28 april één week Eifel

27 apr 2012 21:03

.. vergeten jullie de routes niet in kaart te brengen :?: :idea:

Have Fun :!:

27 apr 2012 21:45

Inderdaad, have fun en kom weer heel thuis. :drive: :drive: :drive:

30 apr 2012 11:04

Goedenmorgen, prettige koninginnedag daar.

Hier alles ok, behalve de internet verbinding :evil:

Daarom maar snel even een post. Goede reis gehad, lekker warm hier ca 25 gr :!:

Gisteren al lekker aan het touren geweest, vandaag even shoppen, morgen is alles dicht hier.

01 mei 2012 15:21

Wie weet nu even internet en kan ik deze post plaatsen.
Zaterdag rond 12 uur langs de A1 afgesproken. Koud, regen en druk.
Na nog geen 2 uur rijden, kregen we het gevoel dat de verwarming van beide P's het begeven had. Het werd zo warm in de auto......gelukkig, het was buiten gewoon 29 graden.
Lekker buiten gegeten en daarna nog een uur in een onaangename warme auto stilgestaan: file.
Maar de temperatuur is gebleven. Tot 's avonds laat buiten kunnen zitten.
Zondag rijden......waarheen......dat gaat nog wat worden om alle routes in kaart te brengen :shock:
Gisteren naar de ring. Nog één "bekende" getroffen.
Vandaag zijn de heren naar een rodelbaan.......nee, dan liever een boek.

Temperatuur blijft aangenaam.
We hebben werkelijk niets te klagen :!:

01 mei 2012 15:33

Sigrid schreef:... Na nog geen 2 uur rijden, kregen we het gevoel dat de verwarming van beide P's het begeven had. Het werd zo warm in de auto...
Tja eigen keuze he: "964 C2 Géén schuifdak, géén airco" :mrgreen:

Maar eh, geniet ervan! Lekker touren, shoppen, boekje lezen, rod(d)elen, hapje eten, glaasje drinken etc.

02 mei 2012 21:31

Ja Steven, eigen keus :wink:
Maar dit ook:

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

En nog veel meer........maar met deze snelheid van internet zit ik hier vannacht nog :bang:

03 mei 2012 0:05

Ben even terug hier... en straks weer de auto in terug naar mijn vakantie-bestemming.... :wink:

Ziet er goed uit Sig... Lijkt wel alsof Marco er al genoeg op heeft, doe mij ook maar zo'n biertje :mrgreen: hahahaha

03 mei 2012 8:01

Hey... daar heb je die Cayman weer die ik zondag op dezelfde Ring rondjes heb zien rijden!
Die kleur zie je zelden (en terecht).
En dat pilsje was zeker zaterdag toen het 27gr was?
Superweer daar.

06 mei 2012 18:56

EN hoe was het .............. leuk huisje, gezelschap, omgeving, eten, drinken?

06 mei 2012 19:13

We hebben jullie wel gemist, maar verder was het zeer geslaagd.

Omgeving: aanrader! Wat mij betreft volgend jaar weer.
Weer: 1x een ochtend echt hopeloos veel regen, maar ook avonden buiten gegeten, ondanks het gemis van bbq(zelf maar even gekocht).
Rijden/routes: de heren hebben genoten :arrow: moest praten als Brugman om ook te mogen rijden :wink:
Eten: duidelijke link gelegd met Italië en Duitsland.........veel, lekker en bier, ja, dat heeft hen wel gesmaakt.
Gezelschap: uitstekend. Veel gelachen, veel gereden, veel gegeten, veel gedronken. Kinderen hebben zich uitstekend vermaakt. Walkie talkies mee, voor contact onderweg werkte ook weer goed.

Tip: koop een kaart bij de plaatselijke VVV voor mooie routes voor motorrijders :arrow: ideaal, ook al heb je soms een vergrootglas nodig.

Veel foto's gemaakt. Zal een album maken en je toesturen.

Vermaak: dierenpark waar je doorheen mag rijden. Wel een risico natuurlijk met je P. "Bobslee" baan. Beeldentuin. Restaurants en heel veel slingerweggetjes. En uiteraard de Ring.
Vulkaanafgravings terrein onveilig gemaakt en prachtige foto's geschoten. Helaas wat minder zon toen en wat een verschil tussen het fotoresultaat van een rode en een grijze P. Zal er zo een paar plaatsen.

Volgend jaar weer :!:

06 mei 2012 19:23

Klinkt goed sig... :thumleft: ben benieuwd naar de foto's ..... gezelschap :scratch: hahaha Marco, Willem en jij zijn allen toffe peren :thumleft: ...... qua rijden had ik ze VER voor moeten laten... mijn 964'je gaat niet harder dan 80 (anders komen er vliegen op) :mrgreen: :mrgreen:

06 mei 2012 19:39

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding
Vind dit zelf de mooiste.

Foto's Eifel en Porsche

En die vliegen........het ging bijna lijken op vorig jaar met dat auto wassen :lol:

06 mei 2012 19:48

Mooie foto's :thumleft: volgend jaar 3 wagens? (of meer?)

Vind de fotos in de steen-groeve erg mooi door de kleur combinatie :res:

06 mei 2012 21:34

3 and counting :!:
Heb daar al overleg gehad en er kan van alles geregeld worden voor een grotere groep :idea:

06 mei 2012 21:52

met dat auto wassen

@Dimitri, ze hebben in het dorp een hele mooie plek om zelf je auto te wassen met gedeminiraliseerdantistatischbronwater :mrgreen:

De eigenaar kwam gelijk naar mij toe een praatje maken toen ik daar een keer de 964 ging wassen, zelf heeft hij ook een Schieffergraue 964 waar hij regelmatig de Ring mee bezoekt.

07 mei 2012 18:50

Klinkt goed... volgend jaar rijdt de eigenaar zelf ook een daggie mee :mrgreen: :drive:

07 mei 2012 19:02

Ben weer bij gekomen 1 week met Sigrid op vakantie is
toch een hele klus :mrgreen: :ass: :ba:

wanneer gaan we weer naar de ring :drive:

foto's komen nog.

07 mei 2012 19:17

Ik heb al even zitten goegelen, ik ga DEZE SITE in de gaten houden :D

07 mei 2012 19:40

Marco 3.2 schreef:
wanneer gaan we weer naar de ring :drive:

Als het gesloten is voor dagjes mensen :drive:

:popcorn:

07 mei 2012 20:26

Wie heeft het hier over een dagje :mrgreen:

07 mei 2012 20:29

Een week Eifel?? Een week steengroeve zullen jullie bedoelen. en daarnaast een kleine overstroming meegemaakt. :mrgreen: Mooie foto`s en een paar hele mooie foto`s, de rest van de week is waarschijnlijk weggespoeld met bier en wijn en op je nest liggen om bij te komen van het bier en wijn. Waar zijn die foto`s van de uitglijers van de ring??? en de rit er naar toe en vandaan??? En jullie tent vankantiebungalowvijfsterrenigloverblijf??? :thumleft: :res:

07 mei 2012 21:13

Hooguit 30 minuten vulkaan groeve, Hans.

En alle foto's :arrow: daar moet ik even over nadenken :popcorn:

Wijn: wel langs gereden Afbeelding

Ook nog omver gereden: schade viel mee.Afbeelding

Iets meer schade:Afbeelding

Gewoon lol(als je goed kijkt):Afbeelding

Bier :shock: Afbeelding

Ook lekker:Afbeelding

Overleven :scratch: Afbeelding

En natuurlijk een:Afbeelding

Wel weer genoeg :!:

07 mei 2012 21:52

Sigrid je vergeet de tekst bij de foto`s, ik help je wel even ; foto 1 onze moestuin , foto 2 Willem slaapt zijn roes uit in het openbaar , foto 3 het gevolg van een slechte inhaal manoeuvre onzerzijds , foto 4 , wij zijn gelukkig nog heel , foto 5 wel onze kinderen daardoor aan de drank , foto 6 , dit vieren wij met ijs , foto 7 , Sigrid`s politieke keus extreem rechts , foto 8 , op een kartonnen fiets komen we dus ook niet thuis, dus auto maar mee retour voor het volgende evenement. :mrgreen: :res: :ba: erg leuke foto`s :lol:

08 mei 2012 6:33

Alles verder goed met je :mrgreen:

08 mei 2012 10:04

Sigrid schreef:Afbeelding

Ik zie het al dit schreeuwt om wat meer forummers mee te nemen de volgende keer :mrgreen:
Van wie zou dat mixie zijn wat nog op tafel staat :?: , vast de gangmaker :cheers:
Morge trouwens maukers :thumleft:
Plaats een reactie