Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
31 okt 2012 20:31
Best veel, en best leuk dat men de moeite neemt om zoiets te organiseren...
31 okt 2012 21:56
positieve reactie
maar organisatie heeft wel 'klein beetje' commerciƫle belangen ...
we starten in Heteren, lunchen in Leusden, en eindigen in PCA ...
maar mij gaan ze voor geen andere P. interesseren, 4sure
31 okt 2012 22:00
Vanmiddag de startlijst ontvangen en jawel ik heb startnummer.....1. Slik.
Welke soorten van navigeren worden er gebruikt? Ik heb deze vraag ook gemaild Nasr Hannie Steeman van Pon en zodra ik antwoord van haar heb laat ik dit weten op het forum.
Hebben jullie nog tips voor mij over het rijden van een 'regelmatigheids' rally?
31 okt 2012 22:27
Het gaat erg hard vanavond op het forum. Zoals gevraagd, wie heeft er nog tips voor het rijden van een rally?
31 okt 2012 22:47
Ik wilde mij afgelopen zondag inschrijven maar kwam er achter dat de inschrijving al gesloten was.. Stom, ik was het helemaal vergeten

Allen veel plezier aanstaande zondag
31 okt 2012 22:49
De rally bijbel van Ben van Delden.
01 nov 2012 13:13
Alfred996MKII schreef:Vanmiddag de startlijst ontvangen en jawel ik heb startnummer.....1. Slik.
Welke soorten van navigeren worden er gebruikt? Ik heb deze vraag ook gemaild Nasr Hannie Steeman van Pon en zodra ik antwoord van haar heb laat ik dit weten op het forum.
Hebben jullie nog tips voor mij over het rijden van een 'regelmatigheids' rally?
Onderstaand het antwoord:
Dat regelt Jan Berkhof. Maar hem kennende denk ik dat het bolletje pijltje, foto's en kaartlezen gaat worden..
Hartelijke groeten en tot zondag!
Hannie Steeman
01 nov 2012 13:53
Alfred996MKII schreef:Vanmiddag de startlijst ontvangen en jawel ik heb startnummer.....1.
weet nu ook je achternaam Alfred
tips heb ik wel voor je, na afloop
01 nov 2012 14:45
@paulii en bedankt alvast!
02 nov 2012 15:30
De belangrijkste tip: rustig blijven
02 nov 2012 19:40
Gewoon lang leve de lol, wat mij betreft.
Ben niet zo fanatiek, dus zie wel waar het schip strand.
Adressen van de stops zijn makkelijk, dus het einde haal ik wel...........of niet, als ik geen zin meer heb.
03 nov 2012 17:03
P afgetankt, schoongemaakt, vloeistoffen gecontroleerd. Alles aan boord om de dag door te komen. Wij zijn er klaar voor, jullie ook?
03 nov 2012 18:14
Ja hoor hier ook getankt en de winterbanden erop gezet.
De zomer (achter) banden zijn weer aan vervanging toe

Helemaal nu ik in de rechter een stuk ijzer van 1 bij 1/2 Cm aantrof

Ook nog een irritante rammel uit het rechterportier gehaald, we zijn er klaar voor
03 nov 2012 20:58
Waar een club rally al niet goed voor is?
03 nov 2012 21:31
@Beus, heb jaren terug van 2 sets winterbanden van m'n vader alle spikes eruit gehaald met een forse nijptang
Was een kl%^$ klus maar zo konden we die banden weer gebruiken toen de spikes verboden werden
En als het ijzer nou uitgestoken had was het geen probleem, maar zo zat ie in de band
04 nov 2012 21:37
Was een leuke dag, jammer van dat dikke uur regen in de middag, maar dat mocht de pret niet drukken... De route was naar onze zin wel net even te makkelijk, maar door het diverse publiek wel logisch te verklaren! Alles dik voor mekaar, leuk bij de drie centra langs

....
04 nov 2012 21:47
Erg geslaagd event. Leuk al die verschillende Porsches door elkaar, van 356 tot 991.
04 nov 2012 21:51
De route was naar onze zin wel net even te makkelijk
Dit was voor ons geen eerste kennismaking met "bolletje-pijltje" maar met name die foto's zoeken in de hozende regen ( en daarvoor net ingestapt met een vrij natte jas in een luchtkoeler

) was toch knap lastig.
Verder niks dan lof voor de organisatie
04 nov 2012 22:00
Willem, jij hebt gewoon blowers, dus ik zie het probleem niet

... hahahaha.... Dat was wel even listig, maar niet moeilijk
04 nov 2012 22:08
Goed georganiseerd, leuke routes, afwisselende manieren van rijden, geinig "sprint" proefje (hoe overbrug ik ca. 50 meter in precies 10 seconden) en ook nog zon (iig 's ochtends). Oh ja, en wij hadden echt wel minder dan 40 strafpunten
04 nov 2012 22:18
Daarom is die airco nu juist zo makkelijk Willem
Hier nog wat foto's van vandaag
04 nov 2012 23:35
Leuke foto's.... Zie nu wel gelijk het enige minpunt voor ons van de dag... Omdat we helemaal "achterin" de lijst stonden (nummertje 129 van 138), waren we elke keer het bokkie met parkeren.... Bij Leusden op het algemene terrein en in Amsterdam niet lekker droog

, al was het toen gelukkig al droog

, maar een paar foto's van die garage was wel leuk geweest inderdaad
04 nov 2012 23:57
Inderdaad een overdaad aan informatie in het roadbook -
Riching Den Dolder
N238
(voorsorteren)
.. en dat naast een overduidelijk bol-pijl symbool incl vermelding van Km-stand en aanwezig verkeerslicht
daarintegen was het kaartje met ingetekende pijlen niet altijd even makkelijk te bekijken
Jammer ook dat de tijdsopname van de Jury bij de klassemenst proef (sterk) afweek met onze eigen stopwatch
05 nov 2012 0:22
Pascal schreef:Leuke foto's.... Zie nu wel gelijk het enige minpunt voor ons van de dag... Omdat we helemaal "achterin" de lijst stonden (nummertje 129 van 138), waren we elke keer het bokkie met parkeren.... Bij Leusden op het algemene terrein en in Amsterdam niet lekker droog

, al was het toen gelukkig al droog

, maar een paar foto's van die garage was wel leuk geweest inderdaad

We zaten gedurende een belangrijk deel van het 2e parcours permanent en direct achter jullie (dat wist Sigrid me achteraf in Adam te vertellen, dat die rood/witte 356 door Pascal/Olaf bereden werd), en al die regen kon ons niet deren.
Targa blijkt volledig waterdicht te zijn. Tikkeltje torderen bij open dak meende ik te merken, maar dat was alleen in de ochtend, want daarna was dakje dicht.
Fijne dag en diverse aardige en persoonlijke contacten gehad. Lidmaatschap NPC begint enige vorm te krijgen, dus.