Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Re: Trouwen in een Panamera.

30 maart 2014 9:07

Jammer voor TS, dat ie trouwt op een donderdag. Anders had ik hem wel willen helpen. Als het in de buurt was. En niet uitlenen maar zelf rijden. En het niet perse een witte zou moeten zijn.

:mrgreen:

Als ik zijn naam google, dan kom ik bij een Opel, Renault en Dacia (!) dealer uit. Zit daar geen kekke trouwauto tussen?

30 maart 2014 9:27

jazeker wel:

Afbeelding

31 maart 2014 12:10

Dank voor de reacties allemaal. Jammer dat velen van jullie zo negatief zijn, iedereen gaat er vanuit dat ik hem gratis wil lenen. Dat is zeker niet het geval, ik zou het zelf ook niet doen.

Het idee was om de eigenaar te vragen of hij zelf wilt rijden voor een leuke vergoeding. En dan heb ik het niet over 1200 euro voor een dag, want dat vind ik wat te ver gaan.

DennisvdB schreef:Als ik zijn naam google, dan kom ik bij een Opel, Renault en Dacia (!) dealer uit. Zit daar geen kekke trouwauto tussen?

Met Stam Renault etc heb ik helemaal niets te maken ;)

Anyway, dank voor de reacties en ik ga verder zoeken.

31 maart 2014 12:16

StamNL schreef:Het idee was om de eigenaar te vragen of hij zelf wilt rijden voor een leuke vergoeding. En dan heb ik het niet over 1200 euro voor een dag, want dat vind ik wat te ver gaan.

Waarom geef je dan niet aan wat je er voor over hebt?

31 maart 2014 12:32

Maarten schreef:
StamNL schreef:Het idee was om de eigenaar te vragen of hij zelf wilt rijden voor een leuke vergoeding. En dan heb ik het niet over 1200 euro voor een dag, want dat vind ik wat te ver gaan.

Waarom geef je dan niet aan wat je er voor over hebt?

Ik wou eerst wat reacties afwachten en hoopte dat iemand die het wel zag zitten mij een PB zou sturen.

31 maart 2014 13:13

Lekker lowballen dus. Be a man about en noem een prijs.
Plaats een reactie