29 mei 2005 20:53
Gizmo schreef:En eindelijk hoop ik van mijn stempeltje tempo doeloe af te zijn. De snelste ronde heb ik afgelegd in 67.350 sec. Dat is toch niet slecht voor een cabrioooootje met dak dicht helm op en een boel zweeeet.
29 mei 2005 21:02
29 mei 2005 21:36
29 mei 2005 21:42
HenkC2C schreef:John je hebt het helemaal juist ingeschat, volgende keer ben ik inderdaad van de partij aan de andere kant van het hek!![]()
29 mei 2005 21:56
paSCal schreef: Owh jee, hij is om
29 mei 2005 21:59
HenkC2C schreef:paSCal schreef: Owh jee, hij is om
![]()
![]()
29 mei 2005 21:59
Erick schreef:Ik had verwacht dat je wel even mee zou doen.
Met die Cayenne kun je toch mooi over het gras een stukje snijden....
Bedankt voor de gezelligheid en je aangename reactie.
Inderdaad wist ik op het moment dat ik John voor "Profiel" vroeg nog niks van de plannen van het NPC bestuur.
Overigens ging het wel beter met handschoenen. de eerste manche reed ik zonder. Maar ik ging met handschoenen steeds sneller.
Greetz,
Erick
(schoolkrantje...)
.
29 mei 2005 22:18
30 mei 2005 7:59
ER schreef: Volgens mij heb ik het pas één keertje meegemaakt dat iemand (bij wijze van uitzondering) destijds alléén een rondje mocht slalommen. Die bekende kamera-man ..... was niet onder de indruk van zijn tijd overigens.
30 mei 2005 9:49
30 mei 2005 11:03
ER schreef:Zodra er door forum of NPC een ski-trip in de Alpen georganiseerd wordt zijn de Cayenne's als éérste op de plaats van bestemming denk ik (mét bagage).
31 mei 2005 10:42
Gizmo schreef:En eindelijk hoop ik van mijn stempeltje tempo doeloe af te zijn. De snelste ronde heb ik afgelegd in 67.350 sec. Dat is toch niet slecht voor een cabrioooootje met dak dicht helm op en een boel zweeeet.
ER schreef:Mét handschoenen gaat altijd stukken beter! Echt, vergelijk maar eens een keer wat rondes mét en zónder de Sparco's (of een ander merk).
Marcel C2C schreef:..... kan van alles verzinnen, uiteindelijk licht het niet alleen aan het spulletje maar hoofdzakelijk aan het knulletje.
31 mei 2005 12:06
Marcel C2C schreef:..... kan van alles verzinnen, uiteindelijk licht het niet alleen aan het spulletje maar hoofdzakelijk aan het knulletje.
31 mei 2005 12:14
ER schreef:Maar ja, ook in de racerij bestaat wellicht een "placebo-effect".......
31 mei 2005 13:17
John4S schreef:De beste tijd van de dag en denk ooit, Jan in zijn 997s, bijzonder verassend en ronduit tot ieders verbasing verpletterend, hiervoor was Jan wel in de top maar niet nummer 1 met zijn 993 turbo, zo zie je maar dat de 997s een bere auto is, zelfs Jan keek er van o, ondanks de sterke concurentie (996 turbo-993 turbo-996 GT3-964 rs etc. etc).
31 mei 2005 14:11
Jurgen schreef:Als de deelnemers er geen bezwaar tegen hebben...zou ik best wel een lijstje met tijden willen zien...... maar ben wel van plan om 'n volgende keer te komen kijken, en als het kan, eens meedoen.
EriC4C hierboven schreef:..... Uitslag staat (nog) niet online voor referentie, dus tot het tegendeel is bewezen .....
![]()
31 mei 2005 14:51
31 mei 2005 15:15
John4S schreef:gaat niet echt vlak door de bocht, zo'n klassieker, is dat normaal?
31 mei 2005 16:57
31 mei 2005 22:47
31 mei 2005 23:12
31 mei 2005 23:42
Rene914 schreef:Helemaal met je eens Eric top evenement doordat pk's gelijk getrokken zijn.
01 jun 2005 0:13
Anne 2.7 schreef:Rene914 schreef:Helemaal met je eens Eric top evenement doordat pk's gelijk getrokken zijn.
Regels veranderd??
01 jun 2005 7:32
01 jun 2005 8:39
De indeling van de klassen is als volgt:
Klasse 1: t/m 163 DIN pk.
Klasse 2: 164 t/m 204 DIN pk en alle 928 modellen.
Klasse 3: 205 t/m 249 DIN pk, de Cayenne S en Cayenne Turbo.
Klasse 4: 250 t/m 285 DIN pk en de Boxster.
Klasse 5: 286 t/m 350 DIN pk.
Klasse 6: meer dan 351 DIN pk en de Boxster S.
Tijdcorrectie voor de verschillende klassen:
Klasse 1: -3% van de snelst gereden tijd.
Klasse 2: -2% van de snelst gereden tijd.
Klasse 3: -1% van de snelst gereden tijd.
Klasse 4: 0% dit is de normtijd.
Klasse 5: +1% van de snelst gereden tijd (bijtelling dus!)
Klasse 6:.+2% van de snelst gereden tijd.