Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Re: Doeloe

29 mei 2005 20:53

Gizmo schreef:En eindelijk hoop ik van mijn stempeltje tempo doeloe af te zijn :wink: . De snelste ronde heb ik afgelegd in 67.350 sec. Dat is toch niet slecht voor een cabrioooootje met dak dicht helm op en een boel zweeeet.


Hey mag Ramona de volgende keer met je meerijden, dan zingen wij wel je dak eraf :lol: :lol: :lol:

Afbeelding

29 mei 2005 21:02

Ik heb van Marcel een aantal foto's gekregen.
Ze staan in mijn fotoalbum.

Erick

.

29 mei 2005 21:36

John je hebt het helemaal juist ingeschat, volgende keer ben ik inderdaad van de partij aan de andere kant van het hek! :wink:

Desondanks een zeer geslaagde dag, enorm genoten van het weer, gezellig gesproken met John4S, Erick, Gizmo en nog een paar mensen waarvan ik de naam niet ken en genoten van al die fraaie Porsches.

Top!

29 mei 2005 21:42

HenkC2C schreef:John je hebt het helemaal juist ingeschat, volgende keer ben ik inderdaad van de partij aan de andere kant van het hek! :wink:

Owh jee, hij is om ;)

29 mei 2005 21:56

paSCal schreef: Owh jee, hij is om ;)


:roll: :wink: :D

29 mei 2005 21:59

HenkC2C schreef:
paSCal schreef: Owh jee, hij is om ;)

:roll: :wink: :D

Gezellig man, weer iemand erbij waarmee het gezellig wordt op de NPC evenementen :cheesy:

29 mei 2005 21:59

Erick schreef:Ik had verwacht dat je wel even mee zou doen.
Met die Cayenne kun je toch mooi over het gras een stukje snijden....

Bedankt voor de gezelligheid en je aangename reactie.

Inderdaad wist ik op het moment dat ik John voor "Profiel" vroeg nog niks van de plannen van het NPC bestuur.

Overigens ging het wel beter met handschoenen. de eerste manche reed ik zonder. Maar ik ging met handschoenen steeds sneller.

Greetz,

Erick
(schoolkrantje... :wink: )
.


Erick,

Mét handschoenen gaat altijd stukken beter! Echt, vergelijk maar eens een keer wat rondes mét en zónder de Sparco's (of een ander merk).

En heeft John NIET met zijn KJN meegedaan? Jammer! Volgens mij heb ik het pas één keertje meegemaakt dat iemand (bij wijze van uitzondering) destijds alléén een rondje mocht slalommen. Die bekende kamera-man ..... was niet onder de indruk van zijn tijd overigens.

29 mei 2005 22:18

Het was zeker weer een topdag :!:
De tijden waren niet verkeerd, maar konden wel beter, kan van alles verzinnen, uiteindelijk licht het niet alleen aan het spulletje maar hoofdzakelijk aan het knulletje.
Wel genoten van het sweertje en de vele contacten met de overige coureurs.

Op naar het volgende sportieve evenement :!:

30 mei 2005 7:59

ER schreef: Volgens mij heb ik het pas één keertje meegemaakt dat iemand (bij wijze van uitzondering) destijds alléén een rondje mocht slalommen. Die bekende kamera-man ..... was niet onder de indruk van zijn tijd overigens.


Yep, dat was die sealgraue Cayenne S, 'k was er ook toen, en idd. dan zie je dat het geen Porsche (ahum sorry sportwagen) is.

Nee alleen als er sneeuw of bagger op de baan is, dan maak ik een kans.

30 mei 2005 9:49

Ongetwijfeld John.

Zodra er door forum of NPC een ski-trip in de Alpen georganiseerd wordt zijn de Cayenne's als éérste op de plaats van bestemming denk ik (mét bagage).

30 mei 2005 11:03

ER schreef:Zodra er door forum of NPC een ski-trip in de Alpen georganiseerd wordt zijn de Cayenne's als éérste op de plaats van bestemming denk ik (mét bagage).



Dat zal wel niet, wel gaan we (ikke weet het nog niet) een weekje vauit het Zwarte Woud naar Zwitserland met mooie passen, welke je beter met een lekkere sportwagen moet nemen.

Tis me ff teveel tikwerk, maar kijk anders ff hier:

http://www.nederlandse-porsche-club.nl/convo/2005/ZwarteWoud.pdf

31 mei 2005 10:42

Gizmo schreef:En eindelijk hoop ik van mijn stempeltje tempo doeloe af te zijn :wink: . De snelste ronde heb ik afgelegd in 67.350 sec. Dat is toch niet slecht voor een cabrioooootje met dak dicht helm op en een boel zweeeet.

:? ..... Uitslag staat (nog) niet online voor referentie, dus tot het tegendeel is bewezen ..... ;) :^:

ER schreef:Mét handschoenen gaat altijd stukken beter! Echt, vergelijk maar eens een keer wat rondes mét en zónder de Sparco's (of een ander merk).

Marcel C2C schreef:..... kan van alles verzinnen, uiteindelijk licht het niet alleen aan het spulletje maar hoofdzakelijk aan het knulletje.

:thumleft:

31 mei 2005 12:06

Marcel C2C schreef:..... kan van alles verzinnen, uiteindelijk licht het niet alleen aan het spulletje maar hoofdzakelijk aan het knulletje.

:thumleft:

Helemaal mee eens! Een slecht coureur zal door geen enkel hulpmiddel een goede tijd neerzetten. Voor 99 % wordt dit dus door de bestuurder en diens capaciteiten bepaald.
Maar toch is het altijd frappant om te zien dat je weer een fractie verbeterd wanneer je efficiënter stuurt door bijvoorbeeld je handschoenen. Ik stuur er tijdens een slalom in ieder geval prettiger mee, en da's ook wat waard.

Maar ja, ook in de racerij bestaat wellicht een "placebo-effect".......

31 mei 2005 12:14

ER schreef:Maar ja, ook in de racerij bestaat wellicht een "placebo-effect".......


Aha geef mij dan is ook een nepper, want op de een of andere manier ga ik met een slakkegang over het Zandvoortcircuit (op het rechte eind dan na, 209 kmph), maarja ik ben ook geen circuitridder, anders had ik wel een GT3.

31 mei 2005 13:17

John4S schreef:De beste tijd van de dag en denk ooit, Jan in zijn 997s, bijzonder verassend en ronduit tot ieders verbasing verpletterend, hiervoor was Jan wel in de top maar niet nummer 1 met zijn 993 turbo, zo zie je maar dat de 997s een bere auto is, zelfs Jan keek er van o, ondanks de sterke concurentie (996 turbo-993 turbo-996 GT3-964 rs etc. etc).

Als de deelnemers er geen bezwaar tegen hebben...zou ik best wel een lijstje met tijden willen zien :wink: . Tuurlijk is de rijder het belangrijkste, maar ben erg benieuwd wat deze auto's doen ten opzichte van elkaar.Kon deze keer :( niet, maar ben wel van plan om 'n volgende keer te komen kijken, en als het kan, eens meedoen.

31 mei 2005 14:11

Jurgen schreef:Als de deelnemers er geen bezwaar tegen hebben...zou ik best wel een lijstje met tijden willen zien :wink: ...... maar ben wel van plan om 'n volgende keer te komen kijken, en als het kan, eens meedoen.


EriC4C hierboven schreef: :? ..... Uitslag staat (nog) niet online voor referentie, dus tot het tegendeel is bewezen ..... ;) :^:

:wink: ..... maar kijk hier voor voorgaande versies. :salut:

Meedoen :?: :arrow: Alleen als (aspirant-)NPC-lid, kijken mag wel zonder :!: :wink:

31 mei 2005 14:51

Afbeelding


wow , gaat niet echt vlak door de bocht, zo'n klassieker, is dat normaal??????????, of is het ut poppetje :lol:

31 mei 2005 15:15

John4S schreef:gaat niet echt vlak door de bocht, zo'n klassieker, is dat normaal?

Yep, da's normaal... daarom heb je nou vette stabi's nodig :mrgreen:

Valt trouwens nog mee hoor... moet je maar eens een standaard 944 de hoek om zien gaan... schuren de deurgrepen over het asfalt :mrgreen:

31 mei 2005 16:57

Dit ligt dus zowel aan het poppetje als aan de hardware.....

31 mei 2005 22:47

Stoere foto he.....!!!!!

31 mei 2005 23:12

Helemaal met je eens Eric top evenement doordat pk's gelijk getrokken zijn. Zo blijft het ook leuk met een lager vermogen.
Maar wel supper gaaf als de snelle jongens op de baan zijn.

Groep 11 julli waren een genot om naar te kijken!!

Keep comming!

31 mei 2005 23:42

Rene914 schreef:Helemaal met je eens Eric top evenement doordat pk's gelijk getrokken zijn.


Regels veranderd??

01 jun 2005 0:13

Anne 2.7 schreef:
Rene914 schreef:Helemaal met je eens Eric top evenement doordat pk's gelijk getrokken zijn.


Regels veranderd??


Beetje gelijk getrokken (correctie percentage)...... zo was het destijds toch ook Anne?

01 jun 2005 7:32

Ja, zo was het ook. Vijf 'pk-klassen'. Klasse 1 t/m 163 pk is denk ik afgestemd op de 944. Klasse 2 is van 164 t/m 204 pk (+ de 928). Die is afgestemd op de (nieuwste) SC.
Ik heb 2 pk te veel voor klasse 1, dus doe niet echt mee voor de podiumplaatsen, maar dat mag de pret niet drukken. Wat wel jammer is is dat ik soms de enige deelnemer ben in klasse 2. Dus, NPC'ers met 164 t/m 204 pk of met een 928, NAAR DE SLALOM !!

Anne -heenenweer- 2.7

01 jun 2005 8:39

Zit ik net het Slalomreglement te lezen.

De indeling van de klassen is als volgt:
Klasse 1: t/m 163 DIN pk.
Klasse 2: 164 t/m 204 DIN pk en alle 928 modellen.
Klasse 3: 205 t/m 249 DIN pk, de Cayenne S en Cayenne Turbo.
Klasse 4: 250 t/m 285 DIN pk en de Boxster.
Klasse 5: 286 t/m 350 DIN pk.
Klasse 6: meer dan 351 DIN pk en de Boxster S.

Tijdcorrectie voor de verschillende klassen:
Klasse 1: -3% van de snelst gereden tijd.
Klasse 2: -2% van de snelst gereden tijd.
Klasse 3: -1% van de snelst gereden tijd.
Klasse 4: 0% dit is de normtijd.
Klasse 5: +1% van de snelst gereden tijd (bijtelling dus!)
Klasse 6:.+2% van de snelst gereden tijd.


Dus toch veranderd. :D
Plaats een reactie