De lijst so far:
Black Betty > dezelfde veerboot heen en terug en 1 tent
Octaaf >>>> dezelfde veerboot heen en terug en 1 tent
Godspeed >> dezelfde veerboot heen en terug en 1 tent
Geoff >>>>>niet dezelfde veerboot (komt op vrijdag) en 1 tent (of camper)
Volgens mij is dit lijstje zo compleet, dus ik ga de reservering bevestigen.
Ik weet namelijk precies waar we het best kunnen staan, dus dat plekje wil ik nu wel al vast laten leggen

<<<< EDIT >>>>
Net gebeld met de pub: we hebben gereserveerd!
Ze hebben dit jaar nog niet zoveel aanmeldingen, dus het kan zijn dat het sowieso (erg) rustig zal zijn bij de pub wat kampeerders betreft! Het is ook eigenlijk een soort van 'insider tip' en weinigen weten dat je bij de pub ook kunt kamperen.
Even wat (aanvullende) informatie:
* De kosten zijn £ 10 per persoon per nacht
* Als het goed weer is, zal de pub een BBQ organiseren op zaterdag(avond) waar kampeerders dan voor zo'n £ 10 per persoon onbeperkt gebruik van mogen maken (niet-kampeerders betalen dan vaak £ 15 ofzo).
* Vorig jaar speelde er tijdens de BBQ een live-band. Dat is zo goed bevallen dat ze dat dit jaar wellicht weer gaan doen (daar moeten we dan wel rekening mee houden waar we gaan staan met ons tentje

)
* Eigenlijk verwacht de pub dat de kampeerders er sowieso zullen dineren; dat is echter geen straf, want het eten is er erg goed tegen zeer redelijke prijzen...
* Kampeerders kunnen een 'tap' krijgen: alles wordt dan op je 'tap' geschreven en zondagavond reken je dan met je creditkaart in een keer alles af.