Beste rijders,
Het is bijna zover en als de weermannen/vrouwen het goed hebben dan gaan we morgen een schitterende dag beleven.
Buitenplaats "Land van Es" ligt net ten zuiden van Strijen in de polder van de Hoeksche Waard. Voor morgen heb ik geregeld dat we (met de auto's) via de "artiesten" ingang (30 meter rechts van de hoofdingang) naar binnen rijden en daarna de auto's in één lange rij voor de hoofdingang te parkeren. Zie foto.
Klik op de foto om hem te vergroten.
Ik zal jullie, op volgorde van de auto's een nummer geven. Gaarne dit nummer bij je houden totdat ik de cliënten een nummer laat trekken. Ik roep dan het nummer en als dit correspondeert met jouw nummer, graag je passagier opvangen en aan het eind van de trekking naar jouw auto begeleiden. Als het goed is worden er nog wat foto's gemaakt van elke auto met rijder en passagier.
Uiteraard pas na we de inwendige mens hebben versterkt met een bak koffie of thee plus iets lekkers.
's ochtends rij ik nog één of twee cliënten die op een andere locatie, ver uit de buurt (Nieuw- en Oud Beijerland), wonen. Daarna scheur ik meteen door naar Buitenplaats "Land van Es".
Ik zal de allereerste route van de twee aan kop te rijden. Ik denk dat we zo goed als de gehele route gezamenlijk kunnen rijden. (één stoplicht die bijna nooit op rood gaat als er auto's zijn).
Deze eerste route is geheel gereserveerd voor woonlocatie de Grutto in Strijen zodat we, na afleveren cliënten, binnen 3 minuten terug op Buitenplaats "Land van Es" kunnen zijn. (graag weer parkeren via de "artiesten" ingang en opstellen in één lange rij)
Inmiddels is dan de tweede groep gearriveerd en kunnen we na de trekking de volgende ritten gaan doen.
Het eerste gedeelte is exact dezelfde als de vorige rit en op een bepaald moment splitsen we in drie groepen en brengen de cliënten naar de overige woonlocaties (allemaal redelijk in de buurt) om vervolgens gezamenlijk met alle rijders en eventuele meegenomen familie gezellig na te praten, drinken en een hapje te doen. Voor iedereen zal er ook nog een kop soep te nuttigen zijn.
Als jullie er net zoveel zin in hebben als ik dan wordt het morgen één groot feest
Mocht je mij willen bereiken bel dan
nul zes twee acht vier zes drie drie zes vier