Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
29 aug 2024 21:35
Heran schreef:
Kon je bovenaan mooi even uitrusten bij de molen
31 aug 2024 11:35
Klopt inderdaad

. Blijft een leuk straatje en mooi punt met een fraai uitzicht.
De route gaat voor de pauze een deel door Duitsland en eindigt dus ook in Duitsland.
Mocht je zondag 14 september verhinderd zijn dan graag afmelden i.v.m. reservering lunchplek.
31 aug 2024 14:56
Beste Heran,
Ik bespeur een kliene onzorgvuldigheid in je bericht van hedenochtend: 14 september is een ZATERDAG !! (en geen zondag zoals staat vermeld).
31 aug 2024 16:09
Klopt inderdaad

. Moet zijn zaterdag 14 september
01 sep 2024 13:02
P.S volgend jaar organiseren wij de Spaanse Paella rit in de streek om Zarra ( regio Valencia)
Dat is wel heel speciaal. Zo dat zullen wij zeker overwegen.
Groetjes
03 sep 2024 21:16
Mogen wij op de reservelijst,
2 personen boxster 981 gts
04 sep 2024 8:38
2000turbo schreef:Mogen wij op de reservelijst,
2 personen boxster 981 gts
Je mag van de reservelijst af en schuift een plekje op. Wij gaan weekje naar Parijs en vertrekken zaterdag de 14e. Ik meld mij af, mijn plek komt voor je vrij
04 sep 2024 16:33
Dankjwel voor het netjes afmelden MarcoB

. Jammer dat je niet deelneemt, wens jou veel plezier toe in Parijs

.
2000turbo schuift door naar de deelnemersljst

. Voor het aanpassen van de starttopic ben ik afhankelijk van een moderator
05 sep 2024 0:20
Beste Heran,
Ik heb al een aantal keer mij kunnen inschrijven maar heb helaas een fragiele medische conditie, waarbij ik al sowieso van plan was twee overnachtingen (kom uit Limburg) in de buurt te doen. Daarvoor moet ik fit zijn en dat is nu helaas weer even minder. Probeer er nog uit te halen wat er is maar soms betekent dat vrij laat toch terugtrekken. Laatje dit liever op tijd weten zoals het nu uitziet qua fitheid lukt dat waarschijnlijk niet, dus hoop dat je iemand op de wachtlijst blij kan maken en een volgende keer erbij kan zijn.
Ook Porsche liefhebbers ontkomen niet een die ziekte die we allemaal kennen en hetgeen ik iemand gun, maar weet dat ik, ook hier, bij sommigen helaas niet tegen dovemansoren spreek. Niks van zielig trouwens, enige manier is realisme en balance en pakken als het erin zit.
Dus hoop echt volgende keer een lang weekend te kunnen boeken en jullie legendarische event een keer kan meemaken.
Veel plezier, hoop je kunt nog iemand blij maken en probeer het volgende keer, als het mag, gewoon weer!
Porsche groet uit Limburg, no substitute for the smile!
Take care and have fun/1
Groeten, Leo
05 sep 2024 5:07
Heran schreef::Voor het aanpassen van de starttopic ben ik afhankelijk van een moderator

Done
05 sep 2024 16:46
Dag Leo,
Jammer dat jouw gezondheid het op dit moment niet toelaat, hopelijk een volgende keer wel. Dankjewel voor het netjes afmelden

.
Door de afmelding van Leo is er nog een plekje vrij

.
06 sep 2024 2:14
Graag rij ik mee op 14 september
06 sep 2024 2:18
Als je om 02.14 op een donderdagavond aan de Twensche Arretjes rit denkt…dan ben je wel verzekerd van een plek toch?
06 sep 2024 2:24
Spyder 981, 2 personen
06 sep 2024 13:10
Is heel lang geleden. Maar zou graag meerijden, graag op de reserve lijst.
06 sep 2024 17:38
Hallo Heran,
Ben ik nu nr 20 omdat Leo zich helaas moest afmelden?
Graag ff een berichtje
07 sep 2024 16:30
Je bent inderdaad nummer 20 Tomba2. Tot 14 september

!
De deelnemers ontvangen uiterlijk woensdag een PB met de laatste informatie van de Rit.
Hierin zit ook een link naar de route 
(GPX-bestand).
08 sep 2024 11:35
Openingstopic aangepast
09 sep 2024 19:56
De weersverwachting voor zaterdag ziet er redelijk uit, halfbewolkt 17 graden en droog. Hopelijk blijft dit zo
Deze week de info-bladen printen en woensdag de route

versturen. De ingrediënten voor de Arretjescake en appelcake zijn in huis

, deze worden beide vrijdag gemaakt. Voor en na de pauze rijden wij deze keer gedeeltelijk door Duitsland
Wij kijken wederom uit naar het weerzien van vele bekenden die ook besmet zijn met Porsche-virus en uiteraard ook de rit
10 sep 2024 11:06
Net op tijd voordat Duitsland de grenscontroles invoert
11 sep 2024 19:59
Alle deelnemers hebben zoujuist een PB ontvangen met de laatste informatie met daarin o.a. een link naar de route

.
Mocht je verhinderd zijn dan graag afmelden i.v.m. reservering lunchlocatie en wellicht een ander forumlid dat wil deelnemen.
Het weer voor zaterdag 14 september ziet er goed uit, droog en 17 graden

. Wij hebben er zin aan
11 sep 2024 20:19
We hebben er zin in!
11 sep 2024 21:29
Deelnemerslijst in openingstopic aangepast
12 sep 2024 16:34
Vanmiddag aandacht geschonken aan mijn 993 S om as. zaterdag goed voorbereid de Twentse Arretjes-rit te gaan beleven.
Helaas liep ik tegen een technisch euvel aan in de vorm van een verteerde rubberen luchtgeleiding.
Hierdoor zie ik mij genoodzaakt me af te melden voor de 16e rit van as. zaterdag 14-09-2024.
Wellicht kan zich nog een kandidaat melden om de opengevallen plaats in te nemen (reservelijst is leeg ?!?).
Allen veel plezier gewenst en hopelijk volgend voorjaar een nieuwe kans voor mij.
Gerrit
12 sep 2024 17:44
Wat vervelend Gerrit dat je door een technisch mankement

niet kan deelnemen. Succes met het herstel en dank je voor het netjes afmelden

.
Door het afmelden van GS993 is er één plekje vrij. Heb je zin om mee te rijden ..... reageer en je ontvangt de laatste informatie via een PB. Wie het eerst komt, het eerst maalt.