Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 apr 2026 0:37

Antwoord op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Francorchamp 2026 (Porsche Club) 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
987 Boxster S
Bericht Re: Francorchamp 2026 (Porsche Club)
Wij stonden praktisch vooraan voor de parade, bij het tankstation. Maar waren ook pas rond 12:22 op de baan. Uiteindelijk tot 12:40 kunenn rijden, of wel 1,5e ronde...... Toch wel erg teleurgesteld daarin. Vooral ook door de manier waarop. File, file, file. Dragrace, file, file file......

Rijd gewoon een rondje met 50/70kmh en geniet daarvan mensen. Dit vond ik maar irritant.

Op zich was het event verder wel leuk, echter een stuk kleiner dan ik had verwacht (en gewend ben ook). Weinig stands, wel veel eten en mooie auto's! Al met al wel leuk genoeg gehad en volgend jaar gaan we zeker weer. Denk alleen wel dat ik dan de Family runs ga rijden of misschien de Discovery/classic of Sport rondes.

16 apr 2026 4:14
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
991.2 4S
Westerlo
Bericht Re: Francorchamp 2026 (Porsche Club)
Deze communicatie heb ik van hen ontvangen:

" Een combinatie van omstandigheden, gecombineerd met een gebrek aan communicatie binnen ons team, zorgde ervoor dat u niet kon deelnemen aan onze traditionele parade, die een van de hoogtepunten is van het Porsche Club Francorchamps Days-weekend. "

Vorig jaar was ik er ook bij, en toen verliep het veel vlotter: iedereen reed toen aan een traag tempo 2 rondjes zoals het hoort.

16 apr 2026 10:21
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 27 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2