Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

11 nov 2005 20:29

Mauk schreef::shock: :shock: :shock: :shock:
Dacht eigenlijk dat het vorige week was geweest....... :?
Ben voor het eerst deze week weer op het Forum omdat ik met een zware longontsteking op bed lig. :pale: Helaas pas vandaag geconstateerd :?
Betekend dus in ieder geval geen meerijden voor mij in de donkere nacht. 'K moet zeker nog een aantal dagen rust houden en daarna langzaam aan doen.

In ieder geval dan een fijne rit voor iedereen,

Mauk

Eindelijk heeft 'tie een P, durft er niet mee te rijden! :lol: :lol: :lol:

12 nov 2005 1:08

Ik zit al twee dagen met mijn rug te klooien (gisteren lag ik compleet plat) maar almoet ik de hele doos pijnstillers slikken en met mijn rugcorset verschijnen (die ik al twee dagen aan het dragen ben) , morgen ben ik daar :wink:

Een Die-Hard :D

13 nov 2005 17:13

911-lover schreef:Ik zit al twee dagen met mijn rug te klooien (gisteren lag ik compleet plat) maar almoet ik de hele doos pijnstillers slikken en met mijn rugcorset verschijnen (die ik al twee dagen aan het dragen ben) , morgen ben ik daar :wink:

Een Die-Hard :D

En je was er!

Met mistlampen en al :shock: :wink:

13 nov 2005 17:22

HAHAHAHAHA

idd :wink:

Breedstralers volgens het boekje (van de politie mag je niet met mistlampen rijden , maar als je van breedstralers spreekt staan ze daar met hun mond vol tanden)

13 nov 2005 17:54

911-lover schreef:Breedstralers volgens het boekje (van de politie mag je niet met mistlampen rijden , maar als je van breedstralers spreekt staan ze daar met hun mond vol tanden)

Wacht maar tot de politie je wekt uit deze droom en 'm voor (te)veel €€€ tot een nachtmerrie maakt. :roll:
Werkt misschien in B, maar zeker niet in NL :!:

13 nov 2005 18:58

Mistlampen? Hemelverlichting toch? ;)

13 nov 2005 19:06

Dat is als ik op het rechterpedaal duw -kontje naar beneden- (en dat is zeer regelmatig) :cheesy:

13 nov 2005 19:50

:scratch: ..... Breedstralers die de hemel verlichten als de neus van de 968 een verticale beweging maakt. :roll: :^:
Plaats een reactie