Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

12 aug 2006 0:01

Daar zullen de meningen over verdeeld zijn! (gewoon in dit tempo blijven posten JP, dan komt het helemaal goed) :wink:

02 sep 2006 19:40

Ben net terug van de Car Control Dag van de NPC. Ik moet zeggen dat het heel leuk was en erg leerzaam. Perfect georganiseerd door de NPC en Paul Maaskant Prodrive Training. En ook nog 's een hoop aardige mensen ontmoet.

02 sep 2006 19:50

Ik vond het ook erg leuk en gezellig. Goede instructeur en een hoop geleerd. Zeker hoe het niet moet.......
Voldoende gespint voor de rest van mijn leven :wink:

car-control dag

03 sep 2006 10:45

Mijn eerste kennismaking met de NPC is mij zeer goed bevallen, goed geregeld.
Complimenten voor de organisatie en Paul Maaskant Prodrive natuurlijk.

car control dag

03 sep 2006 11:08

weet iemand hoe ik hier een foto krijg upgeload ik snap het niet en ik heb nog 2 mooie foto's

Re: car control dag

03 sep 2006 11:14

carlo.964.c4 schreef:weet iemand hoe ik hier een foto krijg upgeload ik snap het niet en ik heb nog 2 mooie foto's

In je album plaatsen en dan met Img-knop linken.

03 sep 2006 11:37

@Carlo: Die vraag is al eens beantwoord :wink:

03 sep 2006 11:55

bedankt ik ga het proberen, en Paul dat had even gemist.

03 sep 2006 13:16

Was er ook graag heen gegaan, kostenplaatje weerhield mij ervan. Heb er een paar jaar geleden aan mee gedaan, via die andere club. Vond het niet alleen erg leerzaam, maar het was ook erg leuk om te spelen met je Porsche... :D

03 sep 2006 15:02

Hallo,

Ook gisteren meegedaan na het 4 jaar geleden al eens gevolgd te hebben op de politiebaan. Deze keer iets andere oefeningen en natuurlijk weer even opfrissen...en dat viel niet altijd mee :D

Wel leuk om het - soms grote - verschil te zien tussen de verschillende type auto's.

Ik heb het ervaren als een leerzame maar ook heel leuke dag.

Na enig oefenen al driftend 1.5 rondje volgemaakt en ook de dames in mijn groep lieten zich niet onbetuigd na een proefrondje van onze instructeur Hans Deen, hup iets meer agressie en ook zij zetten de auto in drift...

Ik heb wat foto's genomen en in mijn album gezet.

Mike Rodenburg[/img]

03 sep 2006 17:56

Heb veel met Hans Deen gereden. Erg leuke vent en heel relaxed. Altijd plezier met hem in de buurt. Jammer dat ik er niet bij kon zijn.

04 sep 2006 17:24

De missie was (erg) geslaagd....

Wat was de missie? Mijn nieuwe Boxster S onder veilige omstandigheden uitproberen en plezier maken.

En waarom was hij geslaagd?
- Ik heb geen schade gereden (logisch natuurlijk)
- Ik heb de grens van mijn auto leren kennen door er een paar keer flink overheen te gaan.
- (en ik heb de slalombeker naar huis genomen).

Vooral alle oefeningen met de water en epoxy waren erg gaaf. Driften op de cirkelbaan was mijn persoonlijke favoriet. Het leek soms een beetje op die internetfilmpjes met die parallel-driftende japaners (maar dan veel langzamer): één auto spinde, een tweede auto moest afremmen en spinde ook en de derde auto spinde dan maar expres. Dit smaakt echt naar meer .... een driftcursus?

De oefeningen waren net weer iets anders dan die op het politie trainings centrum.

Oja, ik ben ook NPC lid.
Plaats een reactie