Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Re: JUMBO exclusief 10 - 5 - 2009

10 mei 2009 18:52

Hallo Eric,
Je hebt een superdag georganiseerd! Fantastische auto's, een erg mooie route en een bijzonder vezorgde lunch. Vrolijke mensen en fantastisch weer. Ook het bewaakte parkeerterrein vond ik erg plezierig. Ik hoop dat je een flink bedrag hebt overgehouden voor de goede doelen, want daar ging het uiteindelijk om (maar dat horen we nog wel een keer). Nogmaals, een super dag gehad. Ook Dianne heeft erg genoten. Groeten van de Veluwe.

10 mei 2009 19:31

Erik, top dag gehad! :thumleft:

Jaap

10 mei 2009 19:34

Eric, ik ben nu toch wel nieuwsgierig...wie was ze nou :D

Uit de berichten begrijp ik al dat het een topdag was en op een foto denk ik je gezien te hebben, dus op een volgende meeting zal ik je aanspreken.

gr Sigrid

10 mei 2009 19:41

Ha Eric en friends,

Heerlijk dag gehad! mooie route, prachtig weer, prima lunch :thumleft:

En dat voor de eerste keer :ba:

10 mei 2009 19:46

Eric,

Superdag gehad . :thumleft:

Thanks Rein

10 mei 2009 20:03

Eric,

Het was super!

Bedankt.

10 mei 2009 20:06

:thumleft: we hebben genoten :thumleft:
:drive: marco

10 mei 2009 20:21

Inderdaad een super-gave dag!!

Als organisatie ben je natuurlijk altijd super-kritisch Eric (zo hoort dat ook) maar geloof me, die grote beren op de weg die je vanmorgen zag, zijn niet openbaar geworden bij deelnemers en publiek.

Iedereen die we spraken was laaiend enthousiast over de dag. Fantastische line-up aan super-cars, zeer grote opkomst, ontzettend mooie rit door het Brabantse land, TOP-lunch locatie en nog een geweldig weertje op de koop toe! :thumleft: :res:

Hopelijk levert dit een aanzienlijke bijdrage aan de goede doelen op want daar doen we het toch allemaal voor. Toch vraagt het succes van vandaag natuurlijk ook om een vervolg, in wat voor hoedanigheid dan ook.

@Dick Groen: fantastische prent man! Thnx!

Ik ben net mijn pics en films aan het overzetten. Wordt vervolgd!

10 mei 2009 20:24

Eric,

De rit was super voor elkaar, en natuurlijk topweer. Hoop dat het een succes is geweest, voor mij in ieder geval zeker! :thumleft:

10 mei 2009 20:50

@all: Super bedankt voor jullie snelle reactie's! Erg fijn dat jullie het leuk hebben gehad!
Het is goed om te horen dat jullie hebben genoten van de tour en alle bezigheden.

We hebben een aantal reacties van jullie al gekregen en de verbeterpunten nemen wij weer mee voor komend jaar!
Wij hadden bijvoorbeed verwacht dat jullie verdeeld over twee uur tijd zouden vertrekken, maar jullie waren zo enthousiast dat jullie gelijk in een half uur allemaal weg waren. En tijdens de lunch was iedereen sneller en met meerdere personen tegelijk dan gedacht. Overigens heel erg gezellig dat jullie zo lang bleven bij de lunch!

We zijn bezig met een e-mailadres zodat we eventuele verbeterpunten of opmerkingen persoonlijk van jullie kunnen ontvangen. Iedereen bedankt voor de dag! Ook wij hebben erg van jullie aanwezigheid genoten!

Team-organisatie

Eric, Ad, Hillie, Djago, Cor, Bianca, Jan-Willem, Niels T., Martin, Nick, Matthieu, Quincy, Maarten S., Britte, Rob, Daan, Niels D. en alle andere vrijwilligers en fotografen. :thumleft: :salut: :ba: :drive:

En ook alle eigenaren die hun :drive: beschikbaar hebben gesteld! en de bedrijven die dit ook mee mogelijk hebben gemaakt!

Over de goede doelen, berichten wij jullie later.

10 mei 2009 20:54

Hallo Eric,

Super dag gehad, mooie route, heerlijke lunch,
Ik hoop dat het een mooi bedrag gaat opleveren voor de goede doelen.
Volgende keer zeker van de partij :thumleft:

Rene Paola en Vinnie
:drive:

10 mei 2009 20:59

Hoi Eric en de rest van de crew,

Het is al meerdere gezegd maar het was iid TOP :thumleft:

Veel mooie auto´s gezien, en veel leuke enthousiaste mensen ontmoet.

Tourtocht was super !! Alhoewel we in 1 pagina misten in het Route boek :? zijn we toch overal aangekomen :wink:

Tot volgend jaar :salut:

Rob

10 mei 2009 21:06

Zijn er nog ergens foto´s terug te vinden van vandaag :?:
Want we hebben toch allemaal zeer enthousiaste en gedreven fotografen
zien rond lopen en mee zien rijden :drive: tijdens de tourtocht :D

10 mei 2009 21:09

Ook erg veel dank aan de organisatie voor het afzetten van de markt in Gemert.

Toch wel erg prettig wanneer je ff op het terras wilt gaan zitten en je auto wordt met dranghekken volledig afgezet. :D :thumleft:

Afbeelding

10 mei 2009 21:10

Ik heb een heleboel foto's gemaakt in Veghel.
In de loop van de week komen ze op internet, en dan hoor je het wel.

Het was trouwens een fantastische dag, ik was bij de tourrit helaas niet bij maar heb toch kunnen genieten van al het geweld wat in Veghel weg reed en later ook weer terug kwam.

Goed georganiseerd, ik zeg: volgend jaar weer?

Rob.

10 mei 2009 21:11

Rodger that! schreef:Eric, Ad, Hillie, Djago, Cor, Bianca, Jan-Willem, Niels T., Martin, Nick, Matthieu, Quincy, Maarten S., Britte, Rob, Daan, Niels D. en alle andere vrijwilligers en fotografen.
:res:
Alles top geregeld. :thumleft:

Weer goed, route goed, ff knallen in DL 8) , mooie auto line up, lunch + locatie goed. :salut:
Hoop dat dit een terugkerend evenement wordt.

10 mei 2009 21:13

niets aan toe te voegen...klasse Eric :thumleft:
volgend jaar ben ik er met mijn eigen Porsche bij

en ja nu heb je wel een rondje zeilen verdient :wink:

10 mei 2009 21:23

Robbierob schreef:Zijn er nog ergens foto´s terug te vinden van vandaag :?:
Want we hebben toch allemaal zeer enthousiaste en gedreven fotografen
zien rond lopen en mee zien rijden :drive: tijdens de tourtocht :D

Hi! :mrgreen:

Geweldige opkomst, geweldig weer, geweldige route, geweldige mensen. Conclusie? Geweldige dag.

Ik heb zeer veel foto's, zal dus even duren voor ik het klaar heb. Hier alvast een "voorproefje"

Afbeelding

Groeten,

Thijs

10 mei 2009 21:25

Heb ik weer. Heb ik net een week of 3 mijn Boxster en dan komt heel dit circus door mijn woonplaats zonder dat ik het van te voren wist. Ik kwam 's morgens nog langs het Ridderplein gereden (even showen langs de terassen) en vroeg me al af waarom de hekken daar stonden. Zit ik even later net buiten Gemert (bij de Kokse Hoeve ) op het terras zie ik een hele karavaan voorbij komen. Ik wilde nog in de auto springen en er achteraan rijden. Toch maar niet gedaan. Volgend jaar beter.

10 mei 2009 21:27

[quote="Rodger thatTeam-organisatie

Eric, Ad, Hillie, Djago, Cor, Bianca, Jan-Willem, Niels T., Martin, Nick, Matthieu, Quincy, Maarten S., Britte, Rob, Daan, Niels D. en alle andere vrijwilligers en fotografen. :thumleft: :salut: :ba: :drive:

.[/quote]

Eric, alles met heel veel plezier gedaan. Uiteraard kun je voor de komende rit wederom mijn hulp verwachten.

Al met al vind ik het erg knap dat je zo cool bent gebleven, ondanks de verschillende probleempjes. Top-dag :thumleft:

Jan-Willem

10 mei 2009 21:29

ER schreef:Ook erg veel dank aan de organisatie voor het afzetten van de markt in Gemert.

Toch wel erg prettig wanneer je ff op het terras wilt gaan zitten en je auto wordt met dranghekken volledig afgezet. :D :thumleft:

Afbeelding

Tja, dat is nou Gemert :mrgreen:

10 mei 2009 21:38

Da's jammer Omiel!

Het was goed toeven op het Ridderplein. Ik denk dat alle bijrijders flink aan de koude kletsen hebben gezeten..... :wink: Net zoals aan de Rooije Plas........nxt year bring your wetsuit!

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

10 mei 2009 22:06

@ER,

Had niet door dat dit jouw auto was.. wat een geweldige bak!

Afbeelding

10 mei 2009 22:23

Eric, top dag 8)

Erg naar m'n zin gehad, vele bekenden gesproken en ook nieuwe mensen van het forum even mogen spreken, het was gezellig heren !

10 mei 2009 22:50

Eric,
super rit, fijne lunch,alleen mijn voorspoiler op het parkeerterein zwaar beschadigd.
Plaats een reactie