Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
09 mei 2010 5:53
Zaterdag a.s. is, onder voorbehoud, wel een mooie dag voor een Kz. Kunnen jullie dan ?
Groet, Frank
09 mei 2010 8:55
Ik heb wat 968 "kopzorgen" dus zal aanwezig zijn!
Wat betreft schokbrekers zou ik gaan voor KW's en M030 stabi's. Op zolder tilt m'n auto bijna een beentje op bij hard insturen. Zonder sper dif trouwens geen fijne situatie want alle tractie is dan weg.
gr Danny
09 mei 2010 10:07
Ik kan zaterdag aanstaande!
Zal eens kijken naar de kosten voor KW schokbrekers t.o.v. Koni's. Heb achter Koni's gemonteerd is het dan voor de rij-eigenschappen beter voor ook Koni's te plaatsen?
Groeten,
Peter
09 mei 2010 10:21
Waarschijnlijk is het beter Koni's rondom te monteren. Volgens mij is Frank tevreden over de Koni's op zijn CS. Setje KW's type 3 zitten ergens op de 1900,- ...ingaande/uitgaande demping instelbaar.
10 mei 2010 23:10
Na een hele tijd niet op het forum te zijn geweest zie ik dat er (o.v.) as. zaterdag een kz is en toevallig kan ik dus kom gezellig langs.
Komt de 968 ook weer eens buiten...
Groeten Jeroen
11 mei 2010 19:42
Het voorbehoud voor de Kz van Zaterdag a.s. is niet meer ; dus hebben we Zaterdag a.s. eeen KnutselSchaterdag
Vanaf 09:30 staat de koffie klaar ; wees welkom !
Groet, Frank
11 mei 2010 19:50
TOP Frank! Ik zal er zijn, neem wel weer wat lekkers mee...
Peter
12 mei 2010 16:48
Komende zaterdag lukt me niet, maar ik probeer zeker volgende keer !
13 mei 2010 16:30
Frank,
lijkt me leuk om weer een keer te komen kijken.
Onder klein voorbehoud zou ik ook graag komen as zaterdag.

JW
13 mei 2010 18:41
heey frank en patrick,het is een tijdje geleden alweer, helaas kan ik as zaterdag niet maar bij een eventuele volgende keer wil ik eens laten kijken of de remschijven aan vervanging toezijn (patrick had er daar bij onze laatste ontmoeting over).
weet jij eventueel waar ik die op de kop kan tikken voor een schappelijke prijs ?
mod by horn - topics samengevoegd. Pete, je had een nieuw topic ipv een nieuw bericht gemaakt
13 mei 2010 19:31
Ik kom ook langs. Ik zou het fijn vind als we naar mijn remmen kunt kijken. Volgens mij heb ik misschien nieuwe remblokjes of schijven nodig.
Laatst bijgewerkt door
Johann op 13 mei 2010 21:41, in totaal 1 keer bewerkt.
13 mei 2010 21:22
Hey hey, gezellig, Jammerlijk genoeg heb ik nog steeds geen 968, misschien hebben jullie mijn ervaringen sinds 27 feb een beetje gevolgd. Heb zeker niet stil gezeten. Helaas kan ik er deze zaterdag niet bij zijn. Maar have fun you guys and gals ?
13 mei 2010 21:33
he melvivio, er staat op dit forum een mooie 968 te koop sinds kort. is dat niks voor jou?
13 mei 2010 23:28
@ Peter968 : goed bezig !
@ Kristof : Jammer, dit keer dan maar zonder kanarie
@ Jwf : doen, kunnen we je wielen in het echt bewonderen !
@ Pete928 : jammer maar Ok, kijken we volgende keer naar. Ik heb mijn schijven
hier uit Dld gehaald voor 550 Euro rondom, maar dat was de CS versie ...
@ Johann : remmeninspectie moet kunnen, leuk als je er ook bij bent.
@ Melvivio : schiet nou toch eens op met die 968

: die van Agima vind ik een hele nette en hij is te koop voor niet te gek geld !
Tot Zaterdag !
Groet, Frank
14 mei 2010 14:20
Ik ben erbij! Ik rij op met Jeroen.
15 mei 2010 17:36
Bedankt heren, ik heb een leuke dag gehad.
De nieuwe bougies is top! De motor loopt meer soepel. Echt een aanrader! Je zou ze
hier kunnnen kopen. Geef wel aan dat je BPR6EIX wilt hebben.
15 mei 2010 17:52
Ook weer thuis! Behoorlijk wat dingetjes gedaan, auto staat er weer netjes bij zo! Volgende projectje is dan nieuwe dempers en veren aan de voorzijde...
Auto loopt inderdaad een stukje 'gemakkelijker' met de extra lucht die ie nu krijgt Johan/Danny!
Patrick en Frank bedankt voor de assistentie en de gastvrijheid, TOP! (als ik eens een wederdient kan leveren op mijn vakgebied, grafische vormgeving, schroom dan niet. Ben dan graag tot wederdienst bereid natuurlijk

)
Tot een volgende KZ
15 mei 2010 18:22
Frank, Patrick, alle KZ bezoekers 't was weer top!
De kleppendeksel is eraf geweest en heb besloten de camshafts zo snel mogelijk te vervangen. Even prijzen vergelijken...vanKessel zou gereviseerde kunnen leveren of Alpo maar dan een nieuwe.
15 mei 2010 18:34
RSBarn heeft ook gereviseerde camshafts...kun je gelijk ook wat ander spul halen
Ik zie ook deze op eBay
http://cgi.ebay.nl/Porsche-968-Nockenwe ... eile_Zubehör&hash=item53db6a8acc#ht_500wt_1182
15 mei 2010 20:59
Frank, Patrick: Top! Inderdaad

. Was even balen van de ontbrekende onderdelen; ik zal jullie ervan op de hoogte houden als alles er weer netjes opzit op de linkerkant.
16 mei 2010 16:31
Wie heeft er een goed adres voor het aanschaffen van een K&N filter voor mijn 968?
al vast bedankt voor de moeite
groeten JW
16 mei 2010 18:53
Ik heb mijn K&N
hier gekocht. Koop ook gelijk de Cleaner & Re-Oiling Kit.
03 jun 2010 8:25
Heren,
Doen we in Juni nog een Kz ?
Overmorgen wordt het niet, volgende week zit ik op le Mans dus zou de 19e of de 26e kunnen. Nog voorkeur ?
Groet, Frank
03 jun 2010 8:47
Hey Frank,
De 19e is mischien voor mij een optie, de 26e niet.
Zou het mogelijk zijn om mijn voorste remschijven en remblokjes te vervangen? Ik heb geen idee hoe lang zo iets in belslag neemt, maar het zou toch binnen een uurtje of twee gedaan moeten zijn?