Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Dirkie's tussenstops

JA
27
93%
NEE
2
7%

Totaal aantal stemmen : 29

27 feb 2005 0:26

Ik ruik al een lekker bakkie koffie :D

27 feb 2005 0:31

Tuuuuuuuuuuuuurlijk, en hoeveel en hoe hard en waar we rijden, dat zien we morgen wel.

27 feb 2005 0:34

Sjonnie schreef:Tuuuuuuuuuuuuurlijk, en hoeveel en hoe hard en waar we rijden, dat zien we morgen wel.

Waar :!: Liefst op de baan :twisted: :wink:

27 feb 2005 0:37

sjoerrrr op de baan, maar ik las daar net iets van een kartbaan.....en als het weer het niet toelaat, dan hoeft Duitsland toch niet persé?
Volgens mij zijn er nergens verplichtingen aangegaan, en da's wel lekker nu.

27 feb 2005 2:25

Ik ben net thuis gekomen van een verjaardag, maar het is bij ons in het noorden echt winter, ik kon ongeveer 25 km per uur rijden, ik wil graag komen maar als het morgenvroeg nog dit weer is dan moet ik helaas afzegen, ik moet 200 km rijden en ga geen lange afstanden afleggen als het zulk weer is zo als het hier nu is.

Afbeelding

Afbeelding

Dit was om 01:15.

De Joyman

27 feb 2005 2:35

Hier idem dito!

Maar niet getreurd; ik scheur naar Cuijk! We hebben die slipcursus toch niet voor niets gevolgd?

27 feb 2005 5:58

Ik vond gisterenavond ook een ingesneeuwde :wink: Alfa terug na het etentje. Losgetrokken met een roedel sledehonden en toch weer veilig thuisgekomen.... mensen, er is 6 mm sneeuw gevallen,.. :roll: :twisted: Als je dan 25 km/u gaat rijden... :?

Heb net naar buiten gekeken, er ligt hier niets meer. It gaot net... :wink:

Tot strax enne... niet te hard optrekken he? :shock: :lol:

Afbeelding

27 feb 2005 8:24

Kom net van buiten met de hond, maar hier zijn de auto's opgevroren, maar de weg is goed, ik kom gewoon. Een beetje zon erop en het is goed (half uurtje boven Cuijk), tot straks! :wink:

27 feb 2005 8:41

8) Hier in Cuijk is het op het moment kraakhelder en ik zie een lichte zonnegloed schijnen.
Gisteren rond 22:00 sneeuwde het lichtjes hier maar dat mag geen naam hebben.
Dirkie rijgt gelijk volgens mij.
Hij zei ergens: let maar op zondag schijnt de zon let op mijn woorden.

Koud? ja dat wel. :)

(En jeetje Harald wat ben jij er belachelijk vroeg bij vandaag :wink: )

27 feb 2005 8:48

Hier in België .... zo helder als wat maar koud ... ik vertek dus zeker :!:

Weg is kurkdroog ... cu straks allemaal :twisted: :lol:

ow jah ff belangrijk ... ik breng nog 2 extra Belgjes met hun bolides mee ... een 968 Club Sport ... en een 997 S ... that's the spirit ... :lol: :lol:

Dirk
:wink:

27 feb 2005 9:24

Joyman schreef:Afbeelding

Dit was om 01:15.

Zo was het hier in Zuid Holand ook ... maar nu is het kraakhelder :ba:

Tot zometeen ...... 8)

27 feb 2005 9:35

Ik ben wel laat maar,wil eigenlijk ook best nog wel mee rijden.Zeker nu het weer er zo lekker uit ziet.

Ik zal kijken of ik het nog allemaal haal .

Gr.Harry

27 feb 2005 9:47

fastharry schreef:Ik ben wel laat maar,wil eigenlijk ook best nog wel mee rijden.Zeker nu het weer er zo lekker uit ziet.

Ik zal kijken of ik het nog allemaal haal .

Gr.Harry
Niet over nadenken, gewoon gaan!!!! :wink:

27 feb 2005 9:51

Harry tot zo :lol:

27 feb 2005 9:52

Ik ga maar ff gebak uit de koelkast halen en naar veenendaal brengen.

Helaas!

27 feb 2005 9:58

Ivo, Vinny,

Was gisteravond iets te enthousiast, vandaag toch te veel verplichtingen om naar Duitsland te rijden :cry:

Komt er een volgende meeting, dan gaat alles aan de kant :evil:

Nicolò

ps:
Ben wel erg nieuwsgierig naar foto's :D

Re: Helaas!

27 feb 2005 10:04

Nicolò schreef:Ivo, Vinny,

Was gisteravond iets te enthousiast, vandaag toch te veel verplichtingen om naar Duitsland te rijden :cry:

Komt er een volgende meeting, dan gaat alles aan de kant :evil:

Nicolò

ps:
Ben wel erg nieuwsgierig naar foto's :D

Ik weet niet of dat gebak zo lang goed kan houden.

27 feb 2005 10:05

Had me zo laat aangemeld, dat ik toch alleen maar voor koffie in aanmerking kwam. En die schijn je nu buiten te kunnen vriesdrogen :lol:

27 feb 2005 10:07

Mooier weer voor een meeting krijgen we volgens mij niet meer de rest van het jaar :D wel warmer.
Tot straks :!:

27 feb 2005 10:11

Ik ga even testen of de druppellader van F@rgo zijn werk heeft gedaan. :!:

27 feb 2005 10:20

EriC4C schreef:Mooier weer voor een meeting krijgen we volgens mij niet meer de rest van het jaar :D wel warmer.
Tot straks :!:

Tuurlijk wel! Wacht maar eens tot 4 september als het hele klooster Clarissen aan het bidden is.

27 feb 2005 10:21

In Den Bosch is het prachtig weer!

Geen getwijfel dus bij alle Brabo's: meerijden dus!

Om 11.30 uur vertrekken wij vanaf het Provinciehuis, Pascal tuft er met de Seat achteraan......

27 feb 2005 10:41

in uden, en dat is maar 15 km van cuijk is het het mooiste weer van de wereld, zonnetje en een prachtige strakke blauwe lucht... zie jullie zo

27 feb 2005 10:51

Hier (Amsterdam) sneeuwt het wel een beetje, maar we gaan het gewoon proberen! Tot straks!

27 feb 2005 10:53

Kom net met mijn vrachtauto uit Hamburg. Mooi weer. Autobaan goed te berijden. Binnendoor ( zgn. Bundesstrassen) op meerdere plekken Thialf. Ik heb mij niet aangemeld, maar vertrek nu in de richting van Cuijk vanuit Emmen. Zie jullie.
Plaats een reactie