Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Wanneer bezoek ?

juni 2006
28
68%
september 2006
13
32%

Totaal aantal stemmen : 41

25 mei 2006 23:02

Er staat mail :roll: :wink:

25 mei 2006 23:07

Get a life! :lol:

25 mei 2006 23:08

Ja, maar hoe te verwittigen?
Als ik dus die mail niet heb gekregen..in mijn mailbox
Of zie ik nou iets grammaticaals over het hoofd?
Ben wat dyslectisch nl..
8) :D

25 mei 2006 23:12

Ik heb ook nog niets maar heb het volste vertrouwen in die Belgische postduiven :pl:

25 mei 2006 23:16

Roel 964 C2 schreef:Ik heb ook nog niets maar heb het volste vertrouwen in die Belgische postduiven :pl:

Opnieuw gestuurd. Stuur je mij nog eens je mailadres via pb. Dan check ik nog even :wink:

25 mei 2006 23:18

Geert schreef:Ja, maar hoe te verwittigen?
Als ik dus die mail niet heb gekregen..in mijn mailbox
Of zie ik nou iets grammaticaals over het hoofd?
Ben wat dyslectisch nl..
8) :D

Hey Geert,
stuur je mij ook nog eens je emailadres via pb ?

Gr,
Rufie.

25 mei 2006 23:42

rufie schreef:
Roel 964 C2 schreef:Ik heb ook nog niets maar heb het volste vertrouwen in die Belgische postduiven :pl:

Opnieuw gestuurd. Stuur je mij nog eens je mailadres via pb. Dan check ik nog even :wink:

Take it easy..... ik heb een gratis provider en merk dat bijvoorbeeld hotmail.com wat traag doorkomt.
Maar goed, PB-tje volgt

25 mei 2006 23:53

Roel 964 C2 schreef:
rufie schreef:

Take it easy..... ik heb een gratis provider en merk dat bijvoorbeeld hotmail.com wat traag doorkomt.
Maar goed, PB-tje volgt

adres klopt, maar ik krijg al tweemaal 'delivery failed'. Misschien is mail te zwaar ?

26 mei 2006 0:21

Kan niet mee :cry: :cry: :cry:

26 mei 2006 10:24

@ Geert en Roel : you've got mail :wink:

26 mei 2006 20:19

rufie schreef:@ Geert en Roel : you've got mail :wink:

Thanks!
Is ontvangen..wel erg vroeg voor een KFC ontbijtje :D
Gaan dus maar eens een gezellig hotelletje daar in de buurt uitzoeken.

Zinin! :drive:

26 mei 2006 20:33

Eh, Heerlen om 06.30 daar betekent vanuit Amersfoort om 04.30 wegrijden.

Mochten er mensen samen willen oprijden, dan kunnen we rond 4.25 verzamelen bij de Mc Donalds aan de A1 - Amersfoort Noord.

Eventueel kunnen we dan mensen die aansluiten bij Utrecht, oppikken bij de carpoolplaats te Houten om 04.45.

Maxfli (die er zin in heeft!)

26 mei 2006 21:16

Max,

is Houten dan wel de juiste plek, we moeten toch over Eindhoven en gaan we via de A61 of de E3 naar Frankfurt - volgens mij kun je echt racen over de 3?, Thomas die er ook zin in heeft - maar die niet weet of hij met de waterkoker of met de luchtgekoelde moet gaan :? , ze rijden allebei zo lekker :D

26 mei 2006 21:22

De 3 :?:
Volgens mij gaan jullie eerst opde 4 van Aachen tot Kerpen , Dan op de 61 via Koblenz en Mainz tot Ludwichshafen /Mutterstadt, dan op de 6 richting Heilbronen zo op de 81 richting Stuttgart
De 3 ligt van Oberhausen over Castrop Rauxel richting Hannover :?

26 mei 2006 21:24

Voor degenen die mijn foto's nog niet gezien hebben van afgelopen weekend, stel ik voor door eens naar mijn blog te gaan, klik op de foto :

Afbeelding

26 mei 2006 21:25

bedoel de A3 - e35, foudje

26 mei 2006 22:22

Geen animo voor overnachting Van der Valkje Heerlen? (loopafstand van KFC) s'avonds nog een pilsje\wijntje pakken en s'ochtends niet zo'n hele
criminele tijd opstaan :wink:
Laatst bijgewerkt door marknineoneone op 27 mei 2006 17:08, in totaal 1 keer bewerkt.

26 mei 2006 22:34

Hoe laat willen jullie daar een pilsje/afzakkertje nemen? Dan kom ik ook wel even langs. Ik blijf echter niet slapen, want ik slaap dan 7 km verderop bij mijn broer (en mijn petekind; die ik vééél te weinig zie)...

Ik was sowieso van plan om al 's donderdags weg te rijden. Want het is toch zo'n 2 uur rijden (als je geen bekeuring(en) wilt) vanuit Abcoude.

26 mei 2006 22:36

Ik begin nu toch echt te balen dat ik er niet bij ben, nu het zo dicht bij komt. :oops: :bang:

Voor de genen die wel gaan veel plezier gewenst. :wink:

27 mei 2006 7:46

thomas993 schreef:Max,

is Houten dan wel de juiste plek, we moeten toch over Eindhoven en gaan we via de A61 of de E3 naar Frankfurt - volgens mij kun je echt racen over de 3?, Thomas die er ook zin in heeft - maar die niet weet of hij met de waterkoker of met de luchtgekoelde moet gaan :? , ze rijden allebei zo lekker :D

Maakt mij niet uit hoe we er komen. Als we maar samen oprijden: is wel zo leuk :lol: Dus, alternatieven zijn welkom voor de Utrecht-gangers. Waar wil je afspreken dan :?:

27 mei 2006 7:49

marknineoneone schreef:Geen animo voor overnachting Van der Valkje Heerlen? (loopafstand van KFC) S'avond nog een pilsje\wijntje pakken en s'ochtens niet zo'n hele
criminale tijd opstaan :wink:

Gaat mij niet lukken, de donderdagavond is mijn enige avond thuis die week. Als ik niet wil verder leven met een mes in mijn rug zegt mijn verstand dat ik die donderdag samen met vrouw en kids ga doorbrengen. De week erop mag ik weer met een rally meerijden van woensdag tot zaterdag....dus..... :wink:

Tot volgende week :!:

Utrecht

27 mei 2006 8:55

Wie rijd er langs Utrecht op vrijdag ochtend??
Ff kijken of ik kan aanhaken. Brrr vroeg opstaan.

27 mei 2006 9:52

ach wat is vroeg
met wintersport doe je hetzelfde of vertrek je nog vroeger en dan heb je na stuttgart nog een eind te gaan.

Wij vertrekken hier vanuit ijsselstein net onder utrecht
Dus wij sluiten ons wel aan in houten, goed plan.
tis vanuit hier 1h45m rijden dus dan past 4:45 goed

ook steeds meer zin
vanmiddag even een 1gb kaartje erbij kopen voor de camera :D

27 mei 2006 12:25

Maxfli schreef:
marknineoneone schreef:Geen animo voor overnachting Van der Valkje Heerlen? (loopafstand van KFC) S'avond nog een pilsje\wijntje pakken en s'ochtens niet zo'n hele

Als ik niet wil verder leven met een mes in mijn rug zegt mijn verstand dat ik die donderdag samen met vrouw en kids ga doorbrengen.
Tot volgende week :!:

Dat slaapt ook kloten... :mrgreen:

27 mei 2006 14:52

Misschien..
Denk dat wij (mn vriendin en ik) wel daar of ergens in die omgeving gaan overnachten.
Ik houd je wel op even op de hoogte!
Plaats een reactie